Forumindex

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Mr. Miyagi är död

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2005-11-26 03:26:45 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 147047 Från: payehoq
Pat Morita är död. Han blev 73 år gammal.

http://news.yahoo.com/s/ap/20051125/ap_on_en_mo/obit_morita

Wax off.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att minusgrader bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Skurt
[#2]  Skrivet: 2005-11-26 05:50:54 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 43325 Från: Lunnagår
Ååh nej.. inte Miyagi-san.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#3]  Skrivet: 2005-11-26 13:08:20 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 89053 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Pat Morita har lämnat oss So. Sad. Eyes. Bleeding. Of. Sorrow. Sniff.

http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/Movies/11/25/obit.morita.ap/index.html

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
johabbed
[#4]  Skrivet: 2005-11-26 13:31:00 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 7508 Från: payehoq
Edit Södergran: Mergade trådarna.

För övrigt anser jag att standardmjölk bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#5]  Skrivet: 2005-11-26 13:57:32 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 8905 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
My bad, kan vi inte ha en photoshoptävling typ "Pat Morita genom tiderna" för att hylla allas vår Miyagi San?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

Jason
[#6]  Skrivet: 2005-11-26 14:30:34 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 2710 Från: ett annat håll
Vill ha!

Han var den störste...

(Vi måste ju ha en Pat Morita smiley också såklart).

[#7]  Skrivet: 2005-11-26 15:24:05 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 9394 Från: Katrineholm, bitch
Fan, jag trodde ni menade samurajen i strimlat kött-reklamen.

Samael
[#8]  Skrivet: 2005-11-26 15:32:20 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 14084 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Teaflax sket ur sig:
Fan, jag trodde ni menade samurajen i strimlat kött-reklamen.

Han heter ju Yamamoto, har du ingen koll alls på dina japaneser?

TacomaTrailer
[#9]  Skrivet: 2005-11-26 18:13:21 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 6005 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
He was the best (around)!

rävdjuret
[#10]  Skrivet: 2005-11-26 23:21:31 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 2519 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
djävla hype. så bra var han inte. alla verkar ha fallit för någon grupptrycksförälskelse i honom. WTF OMG LOL OMG WTF ROFL OMG KTHX?

nu är han död i vart fall, så det är avföring samma. inte direkt så att han bryr sig längre..

Lee
[#11]  Skrivet: 2005-11-27 00:23:22 Citera
Svettfläck
Regdatum: 25 jun 2005 Inlägg: 4125 Från: Finland
rävdjuret sket ur sig:
djävla hype. så bra var han inte. alla verkar ha fallit för någon grupptrycksförälskelse i honom. WTF OMG LOL OMG WTF ROFL OMG KTHX?

Som en annorlunda variant av Hasselhoff-fetischen.

TacomaTrailer
[#12]  Skrivet: 2005-11-27 01:37:24 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 10355 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Lee sket ur sig:
rävdjuret sket ur sig:

Nej, Hasselhoff älskar vi för att han är patetisk, Pat Morita älskar vi för att han är 100x grymmare än Jösses, Elvis och Jultomten tillsammans. Notera skillnaden.

Rävdjuret...Precis som Pat skulle ha gjort förlåter jag dig för din kommentar, sök bara i din själ så kommer du så småningom att hitta sanningen. (Ett Bonzai träd, en välutförd Kata eller en hamburgare från Arnolds kan hjälpa dig i ditt sökande)

rävdjuret
[#13]  Skrivet: 2005-11-27 03:12:15 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 986 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
tacomatrailer - the protector of all that is hype

TacomaTrailer
[#14]  Skrivet: 2005-11-27 12:01:22 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 4970 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
WTF är det för fel på dig? Och sedan när är Pat Morita en "hype"? Bara för att man på ett bb-forum utrycker sin saknad över en stor personlighet?

Jason
[#15]  Skrivet: 2005-11-27 12:52:15 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 5420 Från: ett annat håll
Rävdjuret är väl helt enkelt en utav de mörka ninjamännen som brukade spöa upp Pat Moritas Skyddsling. När nu Pat Morita dött vågar han uttrycka det förakt han inte vågade medans han levde. För då skulle han fått en fågelskrämmaspark rakt på kulorna.

And thats true!

[#16]  Skrivet: 2005-11-27 14:51:01 Citera
Svettfläck
Regdatum: 25 jun 2005 Inlägg: 806 Från: Finland
TacomaTrailer sket ur sig:
Lee sket ur sig:

Nej, Hasselhoff älskar vi för att han är patetisk, Pat Morita älskar vi för att han är 100x grymmare än Jösses, Elvis och Jultomten tillsammans. Notera skillnaden.

Det är väl den skillnaden som gör att det är en annorlunda variant då.

rävdjuret
[#17]  Skrivet: 2005-11-27 15:04:23 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 35003 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
WTF är det för fel på dig? Och sedan när är Pat Morita en "hype"? Bara för att man på ett bb-forum utrycker sin saknad över en stor personlighet?
det är nog en hel del som är fel på mig, men inget som påverkar det jag skriver här. det är inte pat som är hypen utan hans död. hur snabbt gick det inte förrän det startades pat-trådar på massa forum runtom nätet och flash/ytmnd. allt han gjort är att spela liten asiat i en serie halvdana filmer. hype i say.

sen var min förra post med glimten i ögat. men ville inte skriva ut en smiley för den transformeras helt magiskt till en kuksugande guling.

johabbed
[#18]  Skrivet: 2005-11-27 15:39:44 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 37544 Från: payehoq
Jag måste dock säga att han spelade liten asiat på ett föredömligt vis. Jag, och många med mig, trodde nog helhjärtat att han hade asiatiskt ursprung när vi såg hans rollprestationer. Slå det, Edward Norton.

Senast ändrad av johabbed den 2005-11-27 15:45:12, ändrad totalt 1 gång

För övrigt anser jag att bokförlaget Kartago bör förgöras.
Lee
[#19]  Skrivet: 2005-11-27 15:40:38 Citera
Svettfläck
Regdatum: 25 jun 2005 Inlägg: 11880 Från: Finland
johabbed sket ur sig:
Jag måste dock säga att han spelade asiat på ett föredömligt vis. Jag, och många med mig, trodde nog helhjärtat att han hade asiatiskt ursprung när vi såg hans rollprestationer. Slå det, Edward Norton.

Är Edward Norton asiat?

johabbed
[#20]  Skrivet: 2005-11-27 15:44:38 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 114196 Från: payehoq
Nej, vilket är hela poängen.

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
TacomaTrailer
[#21]  Skrivet: 2005-11-27 17:17:05 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 6213 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
rävdjuret sket ur sig:
det är nog en hel del som är fel på mig, men inget som påverkar det jag skriver här. det är inte pat som är hypen utan hans död. hur snabbt gick det inte förrän det startades pat-trådar på massa forum runtom nätet och flash/ytmnd. allt han gjort är att spela liten asiat i en serie halvdana filmer. hype i say.

sen var min förra post med glimten i ögat. men ville inte skriva ut en smiley för den transformeras helt magiskt till en kuksugande guling.

Vill bara påpeka att jag faktiskt hypade honom redan innan hans död i filmtrailer-tråden samt att jag hade honom som avatar innan jag bytte till nuvarande. Så jag blev bara lite frågande till varför du pekar ut mig som någon bandwagon-nisse.

Låt sedan gå för att hans filmer inte alltid var de bästa men hans prestation i dessa kan knappast ifrågasättas. T.ex. "fyllescenen" i Karate Kid är rent av legendarisk, notera dessutom att han själv skrev scenen i fråga. Efter Karate Kid blev han tyvärr fast i samma rollfigur men var han än dök upp gjorde han det med största bravur...Respekt Little Asian Man

Senast ändrad av TacomaTrailer den 2005-11-27 17:31:23, ändrad totalt 1 gång

Jason
[#22]  Skrivet: 2005-11-27 17:19:55 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 7791 Från: ett annat håll
rävdjuret sket ur sig:

Sedan är ju detta synonymt för varenda kändis. Ingen saknas förns de är döda.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Mr. Miyagi är död

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet