Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Boyahed.com söker folk!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Bjure
[#26]  Skrivet: 2005-09-29 13:46:51 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 11 apr 2004 Inlägg: 354
Jag är inte ute efter någon respekt i ett forum på Internet, att sträva efter det är nog bland det sorgligaste jag kan tänka mig

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida ICQ-nummer
Teaflax
[#27]  Skrivet: 2005-09-29 14:27:37 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 4949 Från: Katrineholm, bitch
Bjure sket ur sig:
Jag är inte ute efter någon respekt i ett forum på Internet, att sträva efter det är nog bland det sorgligaste jag kan tänka mig

Varför försöker du då hela tiden, om och om och om igen, hävda dig?

Antingen ljuger du så att det står härliga till, eller så lider du sån enorm avsaknad av självinsikt att du skulle kunna söka till Idol.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Samael
[#28]  Skrivet: 2005-09-29 15:27:11 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 10678 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Bjure sket ur sig:

Jag syftade mer på att du ser ner på folk IRL, vilket ju inte har med detta forum att göra. Och om du ser ner på folk IRL så är det ju inte så respektingivande, men du vill ju inte ha respekt, eller hur fan ska du ha det egentligen?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Bjure
[#29]  Skrivet: 2005-09-29 23:43:11 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 11 apr 2004 Inlägg: 666
Att jag ser ner på en del folk IRL visar jag inte för dem. Det berättar jag bara i sådana här forum där inget betyder något.

Den respekt jag får IRL är jag inte orolig över. Den är tillräckligt utbredd

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida ICQ-nummer
Teaflax
[#30]  Skrivet: 2005-09-30 02:30:22 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 39104 Från: Katrineholm, bitch
Bjure sket ur sig:
Att jag ser ner på en del folk IRL visar jag inte för dem.

Då är den ena hypotesen bevisad: feg lögnare. Fast att du tror att det ska impa på nån är å andra sidan ett tecken på den andra.

Fortsätt gräv. Det är fascinerande att beskåda.

Bjure
[#31]  Skrivet: 2005-09-30 08:51:40 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 11 apr 2004 Inlägg: 29
Jag ljuger då inte, det behöver jag inte.

Alla här är inte nördar som dig som inte har något som helst socialt liv utanför internet, kommer förlora oskulden vid 45... dvs året efter du varit tvungen att flytta hemifrån för att din mamma vill bryta alla band med dig då du inte lyckats med någonting i hela ditt liv förutom möjligtvis att vara världsmästare i CS eller något annat totalt onödigt

Teaflax
[#32]  Skrivet: 2005-09-30 09:39:49 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 21079 Från: Katrineholm, bitch
Bjure sket ur sig:
Jag ljuger då inte, det behöver jag inte.

Alla här är inte nördar som dig...[snippers]

Du har uppenbarligen inte ens förstått vad jag har skrivit, eftersom du fortsätter att bevisa hur rätt jag har.

Det är lite rörande, faktiskt.

Hummer Bugg
[#33]  Skrivet: 2005-09-30 09:43:48 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 6162 Från: westeroze
Bjure sket ur sig:
Den respekt jag får IRL är jag inte orolig över. Den är tillräckligt utbredd

Whut? Varför detta "se mig för här är jag"-behov här på forumet isåfall?
Jag tror du luras.

Bjure fick orddiaré och sket ur sig:

Alla här är inte nördar som dig som inte har något som helst socialt liv utanför internet, kommer förlora oskulden vid 45... dvs året efter du varit tvungen att flytta hemifrån för att din mamma vill bryta alla band med dig då du inte lyckats med någonting i hela ditt liv förutom möjligtvis att vara världsmästare i CS eller något annat totalt onödigt

TT

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande AIM-adress Yahoo Messenger MSN Messenger
Samael
[#34]  Skrivet: 2005-09-30 11:21:37 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 54128 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Bjure sket ur sig:

Takes one to know one.

haddock
[#35]  Skrivet: 2005-09-30 12:24:54 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 9854 Från: Lilltomta
Allright, nu får det vara nog på blaj i denna tråd. VÄLDIGT mycket OT just nu och två trådar med samma diskussion känns väldigt onödigt. Fortsätt diskutera i denna tråd istället: http://forum.boyahed.com/viewtopic.php?t=437.

Tackar!

[#36]  Skrivet: 2006-01-02 02:51:07 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 821 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
haddock sket ur sig:
Så, för er andra som visat intresse - och som inte kräver betalt - kan jag säga att ni kommer att få besked om en dag eller två. De som klarat cutten får dessutom lite mer instruktioner, login etc etc. Håll koll på inboxarna närmsta dagarna!
vad hände med alla aspirerande skribenter? fick de sina logins? själv nöjer jag mig med mitt login till forumet men skull gärna läsa lite artiklar av nya skribenter.

johabbed
[#37]  Skrivet: 2006-01-02 14:16:22 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 104419 Från: payehoq
Väldigt många verkade ha intresserat sig för att de mest ville köra skvaller-stilen, med gissa kändisen-artiklar som avslöjade vilken den senaste schlagerstjärnan/fotbollsspelare/elitidrottaren som polisanmälts är. Då vi poängterade att vi ville ändra inriktning och frångå sådant verkade flera tappa intresset. Sedan kanske några insåg att det inte är en glamorös tillvaro med högar feedbackmail, en enorm fanbase och köer med sextörstande groupies som respons för att man skrivit sin första BRLN. Så blev det inte ens för oss gamla skribenter förrän kanske vår tjugonde artikel.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att träslöjdslärare bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Boyahed.com söker folk!

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet