Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Boyahed.com V4.0 TEASER

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Hume
[#26]  Skrivet: 2006-01-02 14:42:41 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 4263
Jag förstår nog vad ramarna runtom är ämnade för... OH MY FUCKING GOD! OH I'M FUCKING GOD!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
haddock
[#27]  Skrivet: 2006-01-02 16:33:52 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 54955 Från: Lilltomta
Eftersom en 36kbit/s-uppkoppling suger när man ska försöka köra remote desktop och uppdatera sidan så glömde jag visst att dra över en del avbakgrunden som ger lite mer distinkthet. Det är numer blåare i själva huvudspalten. Det bör bli lite lättare att läsa nu med större kontrast mellan textfälten och kringliggande fält.

Är det fortfarande svårt att läsa texter så kanske det är bättre med svart text eller såpass mörkblå att den uppfattas som svart. Förtälj era preferenser!

Angående loggan och de fula prickarna - jag fixar till det och menyn så att den laddar rätt meny efter innehåll i dagarna när jag kommer åt min dator fysiskt!

I övrigt - ok?

[#28]  Skrivet: 2006-01-02 17:35:38 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 38214 Från: payehoq
Hume sket ur sig:
Jag förstår nog vad ramarna runtom är ämnade för... OH MY FUCKING GOD! OH I'M FUCKING GOD!

Yeah they are! Det är fritt fram för vem som helst att betala oss några hundra tusen riksdaler så ska vi med glädje besudla vår sajt fullständigt i upp mot tre dagar. Hör av er, storföretag!

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Göran Gillingers släkt bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
GRiM
[#29]  Skrivet: 2006-01-02 19:15:31 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 10706 Från: någonstans där jag var.
haddock sket ur sig:
Eftersom en 36kbit/s-uppkoppling suger när man ska försöka köra remote desktop och uppdatera sidan så glömde jag visst att dra över en del avbakgrunden som ger lite mer distinkthet. Det är numer blåare i själva huvudspalten. Det bör bli lite lättare att läsa nu med större kontrast mellan textfälten och kringliggande fält.

Är det fortfarande svårt att läsa texter så kanske det är bättre med svart text eller såpass mörkblå att den uppfattas som svart. Förtälj era preferenser!

Angående loggan och de fula prickarna - jag fixar till det och menyn så att den laddar rätt meny efter innehåll i dagarna när jag kommer åt min dator fysiskt!

I övrigt - ok?

Mitt något tidigare uttal kring sid-layouten må varit lite märkligt och luddigt, och sist men inte minst helt förhastat. Nu när designen har växt på /med? mig så måste jag säga att den är en färgklick i mitt relativt beigea liv.

Skall jag komma och skita ner logodebatten(index) med min åsikt så är det isåfall för att jag vill ha den "dither"lös.

Propps med att allt fungerar (enligt mig) [sic!] tillfredställande, vem vet kanske ett boyahed-besök kan ersätta den andra dagliga ritualen som annars åser det behovet.

Lagom(tm) stor reklambanner, stor nog att ses, humble nog att inte bli jobbig. Jag har iallfall klickat på den, för att lägga 1 cent i boya..kassan.

Slutsatsen blir nog att pusselbitarna passar.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Boyahed.com V4.0 TEASER

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet