Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Lärdomar från nyårsnatten

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Skurt
[#26]  Skrivet: 2006-01-11 14:09:39 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 18809 Från: Lunnagår
Ah ja.. gamla nuckor är dock att föredra framför alla de råbakade slovakiska grovslaktare jag raggat hem och fått "timmerstock" av i sängen.. ahhrgh.. det gör ont. ajaj

eller alla imamer som jag fyllehädat emot på telefon. "du gillar grisblod, mullah-mulle, du äter blodkorv!" CLICK.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#27]  Skrivet: 2006-01-11 14:17:58 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 17085 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag fann mig själv på södra station runt 8-tiden raggandes på en somalisk 40 taggare med ett midjemått på ett och ett halvt googleplex men pallade i slutändan inte att genomföra det herkuliska stordådet. Kommer att ångra mig in i graven för det. Carpe diem motherfuckers

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Trax
[#28]  Skrivet: 2006-01-11 14:28:34 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 10 jan 2006 Inlägg: 420
Fick mig genast att känna mig lite bättre. Tack herrar. Och damer. Om ni är av den sorten. hehe

Men faktum kvarstår, när man väl befinner sig där och då, med fyrtiotaggaren, då känns där och då ganska trevligt. Vore det inte för konstitutionens oskrivna lagar så kanske man oftare skulle...

Nu har jag sagt för mycket. Och nu följer tystnaden...

Samael
[#29]  Skrivet: 2006-01-11 15:59:23 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 0 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Inte då, att dundra på en som var med på Hylands tid ibland är det inget fel i, samhällsproblemet ligger i att starta förhållande med en sådan.

Att dessa äventyr med tanter oftast leder till djävulskt bra berättelser är ett stort plus.

TacomaTrailer sket ur sig:
Jag fann mig själv på södra station runt 8-tiden raggandes på en somalisk 40 taggare med ett midjemått på ett och ett halvt googleplex men pallade i slutändan inte att genomföra det herkuliska stordådet. Kommer att ångra mig in i graven för det. Carpe diem motherfuckers

You should! Man ska alltid ta tillfället i akt. Att jaga silikonbrudar som GRiM kan ju vem som helst, men att ta sig en ett redigt berg utav renaste kvinna krävs det en rejäl man för : )

Skurt
[#30]  Skrivet: 2006-01-11 17:28:12 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 32072 Från: Lunnagår
TacomaTrailer sket ur sig:

Hur mycket thinner brukar du sniffa på festhelgerna? Vad är godast.. hårspray, axe eller tändargas? Hey ladies!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Lärdomar från nyårsnatten

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet