Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Nu tror jag att jag kan få sova gott

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
GRiM
[#26]  Skrivet: 2006-01-14 10:19:22 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 913 Från: någonstans där jag var.
"Det är inte alla som förstår bajssex. Det är något både andligt, kroppsligt och själsligt." - Anonym.*

*sätter valfitt namn vid grupptryck.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#27]  Skrivet: 2006-01-14 13:05:54 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 50640 Från: Lunnagår
Teaflax sket ur sig:
Skurt sket ur sig:
"Not everyone understands house music, it's a spiritual thing, a body thing, a soul thing, "- Eddie Amador

"Det är inte alla som förstår dansbandsmusik. Det är något både andligt, kroppsligt och själsligt." - Mikael Nystås.

man kan ju dissa alla påståenden om musikgenrer på exakt samma sätt.. Äh lägg av nu förfan..

helvete... vad jag var packad igår...

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Teaflax
[#28]  Skrivet: 2006-01-14 13:10:09 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 50407 Från: Katrineholm, bitch
Skurt sket ur sig:
man kan ju dissa alla påståenden om musikgenrer på exakt samma sätt...

Nä, men det där funkar bevisligen, eftersom det är om inte nonsens så i alla fall helt och hållet meningslöst som argument.

Apropå Nystås så har Aftonbladet faktiskt gjort en god gärning och lagt ned hanses dansbandsrecensionsspalt. Redan i september förra året, faktiskt. Nu kör han dansbandsblogg. Jubel.

Skurt
[#29]  Skrivet: 2006-01-14 13:52:27 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 5908 Från: Lunnagår
Teaflax sket ur sig:
Skurt sket ur sig:
man kan ju dissa alla påståenden om musikgenrer på exakt samma sätt...

Nä, men det där funkar bevisligen, eftersom det är om inte nonsens så i alla fall helt och hållet meningslöst som argument.

Apropå Nystås så har Aftonbladet faktiskt gjort en god gärning och lagt ned hanses dansbandsrecensionsspalt. Redan i september förra året, faktiskt. Nu kör han dansbandsblogg. Jubel.

Jubel! Jag förstår inte vad de ville komma med hans djävla spalt i första början.. Kan dansbandslyssnare överhuvudtaget läsa?

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Samael
[#30]  Skrivet: 2006-01-18 11:53:58 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 17858 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Samael den Magnifike sket ur sig:
Har ni sett snubben som är helt djävla utslagen och istter ner och dansar? Om jag mins rätt har han en sko och bar överkropp och det rycker lite i ena armen, sen rasar han ner på marken och skakar. Heja!

Nu hittade jag den, minsann.

http://www.sjukast.com/go/?id=206

rävdjuret
[#31]  Skrivet: 2006-01-18 13:23:18 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 6620 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
härligt. kortslutning i hans skalle. sä här ser han ut idag:

TacomaTrailer
[#32]  Skrivet: 2006-01-18 13:30:19 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 18846 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala

mmmmmmmmmmmmmmmKay?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

gurrap
[#33]  Skrivet: 2006-01-20 03:29:42 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 15 feb 2005 Inlägg: 663 Från: Skogen
Det pratades om att dygnet var för kort, då vill jag bara uppvisa vännerna hos ffmd, inte direkt uppdaterade, men tanken är god:

http://ffmd.org/

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email MSN Messenger ICQ-nummer
GRiM
[#34]  Skrivet: 2006-01-20 03:46:40 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 5836 Från: någonstans där jag var.
Time is actually speeding up (or collapsing). For thousands of years the Schumann Resonance or pulse of Earth has been 7.83 cycles per second, The military have used this as a very reliable reference. However, since 1980 this resonance has been slowly rising. It is now over 12 cycles per second! This mean there is the equalivant of less than 16 hours per day instead of the old 24 hours.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Nu tror jag att jag kan få sova gott

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet