Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Resfeber

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Manfred
[#1]  Skrivet: 2006-01-19 23:54:04 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 1012 Från: oss alla till er alla
Natal, Brasilien, 13 lax, söndag, 22 dagar, Manfred, arbetslös, vad, har, jag, gett, mig, in, på, ? Shouldn't have eaten that human corpse!

[#2]  Skrivet: 2006-01-20 00:02:04 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 20594 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Förklara 13 lax. Är det kostnaden av resan eller reskassan?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#3]  Skrivet: 2006-01-20 00:24:17 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 157396 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Får du slut på pengar kan du alltid sälja knark, bra betalt och så får man ett sånt där coolt "guds stad"-smeknamn.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
GRiM
[#4]  Skrivet: 2006-01-20 00:32:13 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 7423 Från: någonstans där jag var.
Jag tror du kommer ångra dig så fort planet börjar taxa ut. hihi. nejdå, det blir toknice. sätt på nån brazilianska med silikonrumpa. Drick billig sprit.
Vakna upp i ditt hotellbadkar med en njure mindre.
skräm barnbarnen med historien.
Börja skriv konstiga inlägg med för hög punkt:text ratio.
skapa ett konto med namnet GRiM-FAN.
hamna i en fan-loop då jag är ditt fan ifall du gör det och du är ju tydligen mitt fan, som namnet antyder.

Manfred
[#5]  Skrivet: 2006-01-20 00:56:56 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 264 Från: oss alla till er alla
Samael den Magnifike sket ur sig:
Förklara 13 lax. Är det kostnaden av resan eller reskassan?

Hela faderullan är det tänkt, får se hur det artar sig. Flyget går på 4500 samt att jag måste köpa ett sånt där förbannat provisoriskt pass för 1000 riksdaler.

Nä, men det är klart att det ska bli skitkul. Men så länge jag har begränsat med pengar samt obokat boende så kommer jag fortsätta att vara lite löjligt nervös i magen. Fast jag slipper ju iallafall snöstorm och 20 minusgrader, så även om jag skulle bli rånad och våldtagen av ett gäng 16-åringar så kan jag ju iallafall inte "gå back", så att säga.

[#6]  Skrivet: 2006-01-20 01:00:37 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 7953 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Nu känner jag visserligen inte till priserna i brasilien, men så länge du inte siktar in dig på 5stjärnigt hotell så kommer nog dina 7500 spänn räcka ganska länge, skulle jag tro. Annars får du skicka vykort till oss så får vi fundraisa genom att skaka bössa (penga/pikkadoll=valfritt) på plattan.

Teaflax
[#7]  Skrivet: 2006-01-20 01:06:31 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 15580 Från: Katrineholm, bitch
Trevlig resa, ditt svin.

*hutter*

*hytter*

haddock
[#8]  Skrivet: 2006-01-20 01:07:27 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 54955 Från: Lilltomta
Damn yous! Blir skapligt avundssjuk. Nu när det är -15 så lockar solen något oerhört. Jag fick dock ett vettigt och ytterst tillfälligt substitut idag då simhallens bastu värmde min kalla själ. Mucho nice, blir nog en rinse - repeat på det efter helgen. Möjligtvis med lite syntetsol också.

[#9]  Skrivet: 2006-01-20 01:15:28 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 44 Från: oss alla till er alla
Samael den Magnifike sket ur sig:
Nu känner jag visserligen inte till priserna i brasilien, men så länge du inte siktar in dig på 5stjärnigt hotell så kommer nog dina 7500 spänn räcka ganska länge, skulle jag tro. Annars får du skicka vykort till oss så får vi fundraisa genom att skaka bössa (penga/pikkadoll=valfritt) på plattan.

Njää, fast jag måste också ta mig från kalla medelpad till lite mindre kalla Göteborg för att sedan flyga därifrån, samt likadant hem. Går någon tusingåenhalv där också.

Vart skickas vykortet, förresten?

[#10]  Skrivet: 2006-01-20 01:21:48 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 35901 Från: alla människors kollektiva tänkande.
www.Kun Cal Gustaff
SLOTTET!
Sverige

rävdjuret
[#11]  Skrivet: 2006-01-20 04:26:04 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 6573 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
kanske läge att skicka in en resekompisannnons. anledningen till at jag inte studetrar nu är att jag tänkte resa/plugga/jobba ett år. jobba och plugga är avklarat. vad gäller reas sytrrular det. tänkte först dra till kashmir för lite schusst brädåknoing i gulmarg. men så kom den djävla jordbävningen och förstyörde vägarna så polarna hoppade av. så tänkte jag; grymt med lite segling i västindien. så jag joinade en båtsite där man annonserar ut båtplatsetr och segelvilliga bitches. hittade en båt som låg i trinindad som ville ha med mig. men för att få deras mail behäövede man bvetala $39. så jag skrev at jag hette som min mail för att de skulle se min mail. men då blev jag bannad från den sidan för jag "violated their rules". så kukade den resan också ur.

så; är det någon sdom vill dra iväg och hitta på något kul så är jag villig kandidat.

Skurt
[#12]  Skrivet: 2006-01-20 06:46:22 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 3713 Från: Lunnagår
Merda.. Você putinha!
(något att säga till rånarna! höhö)

Riktigt coolt att åka till Nordeste, den mest afrikanska delen av Brazilien, tycker verkligen du borde satsa på att bli capoiera-dansare eller delta i någon voodoo-liknande Umbanda-ritual med ormar, trance-skapande knark och sånt gött! Eller mest glida, bada och kolla in rövar går djävulskt bra det med.

Jag vill fan dra själv! Brazilien, Mexico, Australien, Västindien, Kina!
- give me money, Vin Diesel!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Manfred
[#13]  Skrivet: 2006-01-20 12:59:01 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 280 Från: oss alla till er alla
Men för att jämna ut min lycka mot eran olycka så kommer här en härlig anekdot:

Onsdag 18/1: Planerna ser ut som följande: att vi tänker ta sistaminutenresan natten mellan ons-tor precis om en vecka. Men då upptäcker vi något fasansfullt minutrarna innan dag blir till natt, min vän och jag. För att resa in i Brasilien behöver man ett pass giltigt i minst 6 månader framöver. Ridå.

Torsdag 19/1: Jag ringer snuten och snackar med dom. De förklarar shitten med det provisoriska passet, men att jag kan komma in och fixa ett nytt pass ändå, då det kan hinnas bli klart innan onsdag ändå om jag har tur. Och så får det bli. Jag brassar in till polisens högkvarter, fixar nytt pass och förklarar ännu en gång för tanten där hur de ligger till. Hon säger sig till 99% kunna försäkra mig om att passet kommer vara klart om jag dyker upp på onsdagsförmiddagen. Jippi!

Tanten frågar då mig: "Ska jag makulera ditt gamla pass nu på en gång eller när du hämtar ditt nya?". "Lika bra att göra det nu", svarar jag.

Jag kommer hem, glad. En av mina resekamrater meddelar att onsdagsresan är slutsåld. Ridå. Igen.

Fredag 20/1: Eftersom jag vill sova så länge som jag bara kan på morgonen så ber jag min kära mor att ringa Landvetter och checka upp allting praktiskt kring det provisoriska passet så fort hon kommer på jobbet.
Jag bör ju även skriva att vi nu har hittat denna resan nu på söndag, och att det nu är den vi siktar in oss på.
Mamma ringer sedan mig runt 9 och talar om att: "Det där med sex månaders giltighetstid var bara en rekommendation och inget krav, tydligen."

Summa summarum så bad jag alltså, i princip, polistanten att klippa sönder 1000 kronor framför ögonen på mig.

Too cool for school.. and the law

[#14]  Skrivet: 2006-01-20 13:00:58 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 9069 Från: westeroze
GRiM sket ur sig:

Börja skriv konstiga inlägg med för hög punkt:text ratio.

Haha klockren analys.
Fick just ett "resmail" ifrån Afrika, fan mer punkter än bokstäver. Ey, eh, ey, ey, you likey?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande AIM-adress Yahoo Messenger MSN Messenger

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Resfeber

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet