Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Dave Chappele inlagd på mentalsjukhus

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2005-05-12 12:48:22 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 16513 Från: Lilltomta
News.boyahed.com sket ur sig:
Komikern Dave Chappelle som gjort succé med sitt sketchprogram Chappelle Show på Comedy Central i USA och MTV här i Sverige, har lagt in sig själv på mentalsjukhus i Sydafrika enligt tidningen Entertainment Weekly.

Chappelle Show har sänts i två säsonger och den tredje skulle haft premiär den 31:e maj, något som inte längre är aktuellt. Redan förra veckan meddelade Comedy Central att produktionen tagit en paus och det ryktades om att Dave var utbränd. "Vi vet inte var han är," säger Tony Fox,...

Läs mer på http://news.boyahed.com/?222

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
rävdjuret
[#2]  Skrivet: 2005-05-13 02:28:56 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 3155 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
pr-trick?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
johabbed
[#3]  Skrivet: 2005-05-13 09:47:57 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 20112 Från: payehoq
Knappast, tyvärr.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att minusgrader bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Jason
[#4]  Skrivet: 2005-05-13 10:52:36 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 4200 Från: ett annat håll
WTF??

Okej att man kan bli utbränd men då finns det väl lyxiga kändisresorter att ta sig till. Är man inlagd på mentalen känns det ju som att han är galen på riktigt.

[#5]  Skrivet: 2005-05-13 22:19:45 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 4895 Från: Lunnagår
det låter som ett dumt rykte.. antagligen så är Dave bara på något slags vilohem.. snubben kommer tillbaka. trust us!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
johabbed
[#6]  Skrivet: 2005-05-14 11:15:42 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 37022 Från: payehoq
Att Davve Tjapp inte kunnat sköta sina åtaganden vad gäller att få säsong 3 klar i tid har varit känt rätt så länge. Man har kallat det utmattning, kreativ utbrändhet, skrivkramp och så vidare, men det har aldrig sagts definitivt vad det handlar om. Det har lite i skymundan även spekulerats i att det hela har med droger att göra. Men i alla fall så förnekas inte "mentalsjukhus i Sydafrika"-historien av någon, vilket vore det väntade om det bara var ett ogrundat rykte som tidningen publicerat. Istället: inget uttalande från Chappelle eller hans people, och Comedy Central säger att de inte vet var fanken han håller hus. Om han chillar på ett vilohem och är i balans borde han ju kunna höra av sig när sånt här pågår.

Senaste nytt: Tredje säsongen av Chappelle's Show uteblir tills vidare

Påstående:
Representatives of Mr. Chappelle have vehemently denied that drug use played any role in the suspension of his show. When asked if Mr. Chappelle was grappling with mental health issues, his spokesman, Matt Labov, responded with a terse "no comment."

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Martin Stenmarck bör förgöras.
TacomaTrailer
[#7]  Skrivet: 2006-02-05 03:55:49 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 6213 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
The man är tillbaka och talar ut på the oprah winfrey show. Orkade mig i bakfyllans grepp inte igenom hela showen dock. Kan ingen uthärdig själ deklarmera om något av intresse sades?

http://forum.boyahed.com/viewtopic.php?t=3052

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Dave Chappele inlagd på mentalsjukhus

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet