Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Ricky Gervais tillbaka på kontoret

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Boyahed.com
[#1]  Skrivet: 2006-02-11 13:38:30 Citera
Robot
Regdatum: 11 nov 2002 Inlägg: 1477
News.boyahed.com sket ur sig:
Ricky Gervais, mannen som skrev och agerade huvudperson i brittiska The Office kommer tillsammans med sin skrivarpartner Stephen Merchant att återvända till gamla bekanta kontorsmiljöer. Denna gången lämnar de dock tråkiga engelska Slough för en visit på andra sidan Atlanten - i tråkiga amerikanska Scranton. Gervais och Merchant är nämligen inbokade att skriva och regissera ett avsnitt av den amerikanska versionen av just...

Läs mer på http://news.boyahed.com/?269

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#2]  Skrivet: 2006-02-11 15:08:42 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 54016 Från: Lunnagår
[sic!] fedt... får börja glo på amerikanska the office jag med snart. haha jag hoppas att ni lyssnat på hans podcast med Steve Merchant och Karl Pilkington.. Karl Pilkington är fan världens roligaste snubbe.. mohahahaha så djävla bra.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Ricky Gervais tillbaka på kontoret

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet