Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Vi har blivit vräkta!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#26]  Skrivet: 2006-02-08 00:32:06 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 0 Från: payehoq
Trafikmängden och besökarantalet är inte direkt connectade. Vi har skyhög trafik, men det beror på träckern. Mycket internettrafik per besökare, helt enkelt. Vi har förvisso en hyfsad mängd besökare också, men inte direkt sådana mängder att annonsörer dödar för att synas hos oss. Men det ska sägas att vi inte jobbat på det något värst heller, helt enkelt på grund av att vår tid och energi går åt till så mycket annat. Vi borde kunna skaffa bättre annonsering och skapa lite inkomster när vi väl lägger manken till (tror jag i alla fall). Vilket sker någon gång när vi har tid.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att leken "under hökens vingar kom" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
rävdjuret
[#27]  Skrivet: 2006-02-08 04:13:51 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 89726 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
till tea; jag vill inte komma här och förstöra den fina generösa stämning som finns (skulle själv kunna tänka mig att donera en liten slant), men jag tycker inte att du som privatperson skall ta från ditt företag för att löpande finansiera en sida som du inte är direkt ansvarig för. i sådana situationer är det lätt att det blir ett ensidigt utnyttjande. detta är bara principiella åsikter som vissa här kanske inte håller med om. men då detta verkar kunna lösas för ganska små summor så anser jag att det är bättre med donationer så man inte binder upp sig. det ligger inte på dig som enskild användare att se till att en sida går runt, känn dig inte tvungen.

ni som tycker jag är helt ute och cyklar enhjuling samt inte ser till det bästa för boyahed får gärna tycka det, jag står för denna åsikt.

i slutändan är det ju dina pengar som du bestämmer över, så vill du medfinansiera så tänker inte jag stoppa dig. god natt

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
haddock
[#28]  Skrivet: 2006-02-08 05:43:55 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 14212 Från: Lilltomta
Självklart är det så att vi inte vill orsaka personlig konkurs eller hål i plånboken för de som vill hjälpa till, och självklart är det också så att det inte ligger på er att hålla sajten vid liv. Eller jo, iofs gör det ju det, fast inte på ett ekonomiskt plan. Utan besökare skulle inte sajten finnas, så enkelt är det! Hey ladies!

Det denna tråden och originalmeddelandet försökte få fram var att vi söker nytt webhotell dels själva, dels med hjälp av er och era eventuella webbhotellskontakter.

Alla kan inte hjälpa till, alla vill inte hjälpa till, alla behöver inte hjälpa till. Så är det med allt här i livet och det är vi fullt medvetna om! Vi uppskattar givetvis all form av stöd från besökarna, men det absolut bästa stödet ni kan ge är att vara just återkommande besökare! [/end of smör]

Som sagt; Boyahed.com kommer att bestå. Vi är en stark och ståtlig kackerlacka i det kärnvapenkrig som kallas Internet. Oss blir ni inte av med på ett tag.

[#29]  Skrivet: 2006-02-08 06:45:11 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 16680 Från: Katrineholm, bitch
rävdjuret sket ur sig:
men jag tycker inte att du som privatperson skall ta från ditt företag för att löpande finansiera en sida som du inte är direkt ansvarig för.

Nja, det är inte helt osjälviskt, eftersom det skule behöva göra reklam för firman på nåt sätt för att sedan bli en avdragsgill kostnad.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Samael
[#30]  Skrivet: 2006-02-09 13:11:12 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 276 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Nå, hur går det med allt. Hittar ni något?

GRiM
[#31]  Skrivet: 2006-02-10 00:14:15 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 111916 Från: någonstans där jag var.
Samael sket ur sig:
Nå, hur går det med allt. Hittar ni något?

http://www.deadhost.net/

Lite småfnissig länk.

Senast ändrad av GRiM den 2006-02-13 03:54:46, ändrad totalt 1 gång

rävdjuret
[#32]  Skrivet: 2006-02-13 03:21:39 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 986 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
händer det något på denna fronten eller? ni har ju fått några tips på hotell, något som verkar vettigt?

johabbed
[#33]  Skrivet: 2006-02-13 13:02:01 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 133750 Från: payehoq
Själv har jag dålig koll, men Haddock avlägger nog rapport "inom kort".

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
haddock
[#34]  Skrivet: 2006-02-16 13:10:31 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 9475 Från: Lilltomta
"Inom kort" är nu!

Nu har vi sajnat upp på ett nytt webbhotell och kan vara säkra på vår framtid minst ett halvår, tack vare er som donerat!

I och med flytten så kommer det mycket troligt att bli lite downtime då domänen skall flyttas i DNS-servrarna. Jag kommer att stänga ned forumet tillfällligt under domänflytten för att det inte skall försvinna några nya inlägg som inkommer efter att flytten är påbörjad. Det kommer att ta ett par timmar upp till och med någon dag för DNS-servrarna att uppdatera sig. Det brukar dock gå ganska snabbt enligt den erfarenhet jag har haft med tidigare domänflyttande.

Räkna med att flytten kommer att ske till helgen!

[#35]  Skrivet: 2006-02-16 14:13:59 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 31161 Från: Katrineholm, bitch
Jäjj!

Evil laughter of doom

Skurt
[#36]  Skrivet: 2006-02-16 19:23:55 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 5064 Från: Lunnagår
Wuuuhuuu *applåder*

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Vi har blivit vräkta!

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet