|
|
Författare |
Meddelande |
haddock |
[#1] Skrivet: 2006-08-24 23:37:57 |
|
|
HIV
Regdatum: 16 feb 1991
Från: Lilltomta
|
Som rubriken antyder har huvudsidan fått en ny random-funktion! Denna finns under rubriken Arkiverat till vänster på sidan. Den är dock inte att rekommendera när man vill söka rätt på en specifik korv vattentunna mekaniker hörapparat bankomatkort grushög artikel. Som ni säkert listat ut vid det här laget så slumpar den fram en valfri arikel ur boyahed.coms enroma databas med kroppsdelar prostituerade spädbarn avföring kärleksbrev artiklar.
Testa gärna och kör upp eventuella buggar eller problem med funktionen i min elektroniska röv, så är du snäll.
Testa den här (och sprid den gärna vidare till folk som en "det här resulterar i något gay"-länk. Byt helst ut "gay" mot valfritt adjektiv med positiv klang.): http://boyahed.com/?random |
_________________ I bury me in your back yard. |
|
Till toppen på sidan |
|
AnaMatronic |
[#2] Skrivet: 2006-08-24 23:47:01 |
|
|
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005
Från: :nårF
|
verkar fungera som den ska för mig i alla fall. men är det bara för mig som hufvudsidan ser helt fucked ut på. Tror att det är någon google-annons som skevar hela sidan. |
|
haddock |
[#3] Skrivet: 2006-08-25 00:13:18 |
|
|
HIV
|
Screenshotta gärna så kan jag kika på om det är något galet hos oss eller dig. Testat olika browsers? |
|
Till toppen på sidan |
|
AnaMatronic |
[#4] Skrivet: 2006-08-25 08:26:52 |
|
|
Prostitutionsromantiker
|
Jepp, både Firefox och Explorer. Problemet är likadant i båda. Jag kör upplösningen 1280x1024.

Hmmm man kanske skulle skurit ner skärmskjutet lite. Jaja nu missas ju inget i alla fall. |
|
TacomaTrailer |
[#5] Skrivet: 2006-08-25 09:27:37 |
|
|
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004
Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
|
Funkar bra hos mig, har lagt den i länken på min signatur så den som snabbt vill gå från forum till random-artikel kan klicka där. |
|
Till toppen på sidan |
|
haddock |
[#6] Skrivet: 2006-08-25 12:35:21 |
|
|
HIV
|
UHm.. ok...? Det är ett javascript som laddas i den där rutan, blir det olika grejer varje gång? Eller är det alltid samma? Har fan ingen aning om hur man kan lösa det där.. tömma cache-minne perhaps? WEIRD! |
|
Till toppen på sidan |
|
AnaMatronic |
[#7] Skrivet: 2006-08-25 13:12:54 |
|
|
Prostitutionsromantiker
|
haddock sket ur sig: UHm.. ok...? Det är ett javascript som laddas i den där rutan, blir det olika grejer varje gång? Eller är det alltid samma? Har fan ingen aning om hur man kan lösa det där.. tömma cache-minne perhaps? WEIRD!
Jepp det blir olika annons varje gång... Men om det BARA är jag som har strul med det så måste det vara i MIN dator alltså... Tror det kom när jag uppdaterade norton någon gång...
Edit: Provade att tömma cachen. Det funkade inte... |
|
Skurt |
[#8] Skrivet: 2006-08-25 14:56:38 |
|
|
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003
Från: Lunnagår
|
Nytt funktionsförslag: när man kommer in i forumet så ska det finnas en knapp där man får upp alla de senaste dygnets aktiva trådar och inte bara de som är nya eller som man själv svarat på. |
_________________ det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på |
|
Till toppen på sidan |
|
AnaMatronic |
[#9] Skrivet: 2006-08-26 00:53:40 |
|
|
Prostitutionsromantiker
|
SIC är att jag få samma fel på båda mina datorer. Inte samma upplösning eller något... |
|
|