Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  TT och Ellen DeGeneres together at last!!!!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#1]  Skrivet: 2006-09-13 22:56:28 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 6443 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Dagens lowl, fick följande brev lite tidigare i veckan ang. att få använda mitt gamla flash-pokerspel, sedan jag la upp det på flashkit har det spridit sig lite och jag får någon förfrågning per månad att få använda källkoden men vanligtvis från [jag har lärt mig satva] losers som inte orkar göra något själva, samma sak här antog jag men tyckte det var tillräckligt hyvens brev att ge ett ordentligt svar

Påstående:
Subject: Use of your flash code

Can we get the rights to put a modified version of
your High Stakes Poker game on our website? We don't
want to infringe on your copyright. We can also add a
credits section that links back to you. Just tell us
what you need in order for us to use you code.

thanks

Matt Gollnick
509-328-[censur]
mail @ populär domän

Döm min förvåning när detta dimper in,
Påstående:

Official Use of Flash Code

Thanks for your approval to use your code. I hate to
be a bother but my client needs your signature on a
release before they can use it on their site.

The game will be put on the Ellen DeGeneres website.
She hosts a talk show in the US. The game will just
be for entertainment purposes.

Here is a sample title graphic.

http://www.moderngiant.com/ellentv/poker_title.html

Kolla länken innan ni åberopar Shenanigans, både mockupen och utvecklarens hemsida verkar djävulskt legit

De har fan inte ens ändrat titeln, skitcoolt säger jag, skulle bett om pengar kanske men det får man väl ta, koden ligger redan ute så det blir ingen sale men någon måste ju uppdatera skiten, fortsättning följer.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#2]  Skrivet: 2006-09-14 02:39:35 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 22426 Från: Lunnagår
Utifrån rubriken trodde jag att du gjort ett könsbyte och sen blivit flata.. men flator är väl säkert galna i flashpoker, iaf? så du må känna dig hedrad.

FLASHPOKER.. verkar rula iaf.. länka forfaaaan!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
AnaMatronic
[#3]  Skrivet: 2006-09-14 08:31:27 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 3300 Från: :nårF
TT, the inventor of lesbian poker.

TacomaTrailer
[#4]  Skrivet: 2006-09-14 09:18:32 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 71449 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Lesbians equal ratings, som Howard Stern en gång sade. Jag bara moderniserade konceptet.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

TacomaTrailer
[#5]  Skrivet: 2006-09-27 10:43:36 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 22366 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
It's officiellt!

http://ellen.warnerbros.com/game/poker/

Klicka Help -> Game credits för att se mina propps

Kanna
[#6]  Skrivet: 2006-09-27 11:33:37 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 449 Från: C4, Skåne
Grattis! Får du ha Hump, hump, unf, unf! med Ellen nu?

Skurt
[#7]  Skrivet: 2006-09-27 11:33:50 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 25320 Från: Lunnagår
Kan du inte typ stämma dom??

Edit:
Som invand pokerspelare märker jag ett stort fel! Man ska inte klicka på de kort man vill behålla utan man ska klicka på de man vill ta bort! Så blir det mer praktiskt nära RIKTIG fysisk poker. jag gör misstaget att klicka på de jag vill ta bort hela tiden.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Hume
[#8]  Skrivet: 2006-09-27 12:04:25 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 1984
Brag: Fick ihop $160200!
Beat: Vet inte hur jag ska få bilden från printscreen till imageshack i unix Shouldn't have eaten that human corpse!

Varians: HSP går trögare och trögare ju mer chips man har så jag blev tvungen att stanna. Remeber kids: it's DOWN THE ROAD, not across the street...

Nu var det bara det här med betalningen... Hey ladies!

TacomaTrailer
[#9]  Skrivet: 2006-09-27 12:08:35 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 25369 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Betalning blev till slut $200 och privatjet till Burbank för att ha sex med Ellen Oh, damn. Did I bring out my dildo again?

Påstående:

Som invand pokerspelare märker jag ett stort fel! Man ska inte klicka på de kort man vill behålla utan man ska klicka på de man vill ta bort! Så blir det mer praktiskt nära RIKTIG fysisk poker. jag gör misstaget att klicka på de jag vill ta bort hela tiden.

ICKE!!! Eftersom man oftare slänger ett kort än behåller det resulterar nuvarande system i mindre antal klick => snabbare spel, mindre irritation, bättre värld!

TacomaTrailer
[#10]  Skrivet: 2006-09-27 12:10:58 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 2531 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Hume sket ur sig:
Brag: Fick ihop $160200!
Beat: Vet inte hur jag ska få bilden från printscreen till imageshack i unix Shouldn't have eaten that human corpse!

Varians: HSP går trögare och trögare ju mer chips man har så jag blev tvungen att stanna. Remeber kids: it's DOWN THE ROAD, not across the street...

Nu var det bara det här med betalningen... Hey ladies!

PM-a ditt kontonummer, personlig kod och 2 engångskoder så fixar jag det!

(Jag vet att det saggar rätt hårt vid höga vinster, kanske fixar det till helgen om jag får tid.)

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  TT och Ellen DeGeneres together at last!!!!

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet