Forumindex

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Bara därför att...

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Benefactor
[#1]  Skrivet: 2007-01-19 16:23:32 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 23 jul 2004 Inlägg: 2828 Från: och med nu!
... jag skall hålla ett av mina nyårslöften kommer här nu ett inlägg. P.g.a. för mycket jobb i kombination med vindrickande (ett annat av mina nyårslöften), sitter jag här och somnar i tangentbordet. Två Red Bull och tre stora koppar kaffe till trots.

Jag har inget intressant att skita ur mig. Jag såg inte ens Faddes patetiska ursäkt till kropp i "Du är vad du äter" igår...

[#2]  Skrivet: 2007-01-19 20:02:43 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 9565 Från: Lunnagår
Benefactor sket ur sig:

Jag har inget intressant att skita ur mig. Jag såg inte ens Faddes patetiska ursäkt till kropp i "Du är vad du äter" igår...

Riktigt dåligt av dig att missa det, jag som trodde du hade koll. Benefaktor du svek mig Hasselhoff cries while raping Germany

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Hummer Bugg
[#3]  Skrivet: 2007-01-20 03:52:46 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 13272 Från: westeroze
Skurt sket ur sig:
Benefactor sket ur sig:

Riktigt dåligt av dig att missa det, jag som trodde du hade koll. Benefaktor du svek mig Hasselhoff cries while raping Germany

Ey, eh, ey, ey, you likey?

[#4]  Skrivet: 2007-01-20 03:53:55 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 34839 Från: westeroze
Den här låten!!!: http://sampi.se/dawwe/14-theatre_of_tragedy_-_automatic_lover-sar.mp3

[#5]  Skrivet: 2007-01-21 13:48:09 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 23 jul 2004 Inlägg: 28179 Från: och med nu!
Men mina arbetskamrater pratade om programmet. Och om hans "flickvän", som de kallade "träningsnarkomanen". Tydligen tvingade hon Fadde att gå stavgång. Stackars Fadde ville dock enbart äta plättar, pannkakor, kebab och dricka sprit. Ack.

Lite roligt att Linda Rosing för en gångs skull blev kallad för något annat än "Playboywannabe", "dokusåpavåp", "partiledare" (HAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!) eller "sönderopererad fejkblondin".
"Träningsnarkoman" låter ju nästan sunt i jämförelse.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Bara därför att...

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet