Forumindex

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Hets mot 08:or

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Skurt
[#26]  Skrivet: 2007-03-27 19:42:16 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 40512 Från: Lunnagår
Stockholm har väl inga djävla band? Bara massa nervösa Djs.
Göteborg har ju bara asdryg indie-bajs. Håkan Hällström, Tough Alliance. Lika kul att lyssna på som att bli yxmördad i filmen Hostel.
Skåne däremot är fan landets motsvarighet till Dirty South!

Spettekaka (stavas med e, det är ett djävla spett) är dessutom svingott.
och MIF redhawks räknas fan inte, hockey är inte skåningarnas grej, utan en utländsk import.

Som skåning i partial exil har jag insett extremt mycket fördelar med att bo i skåne. Som central-europé är jag rätt less på alla nordbors gnällande nu, längtar väldigt mycket tillbaka. Åker dock tillbaka nästan varje helg men det är aldelles för lite.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
AnaMatronic
[#27]  Skrivet: 2007-03-27 20:28:58 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 37600 Från: :nårF
Kloppstock sket ur sig:

I Jämtland har vi iaff den rikaste djur-faunan i landet, bara en sån sak som att när vi körde upp till stugan senast så råkade det fasstna en Tjäderhöna Read the fucking manual, dude! i framgrillen som förrrvirrat sig ut i våran mittfil

Kloppstocks identitet är röjd.

På tal om MIF Redhawks så var de snarare sist, men de valde ändå det töntigaste namnet och den töntigaste logon.

Teaflax
[#28]  Skrivet: 2007-03-27 20:56:10 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 42770 Från: Katrineholm, bitch
Jag skulle lägga mig i om jag brydde mig.

Hela Sverige är ungefär lika bonnigt.

Alla svenska sportlag med "tuffa" utländska namn är bonnigare ändå.

Förresten, istället för wrap; klämma. 7-11 har en ny mezeklämma.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#29]  Skrivet: 2007-03-27 22:33:14 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 4114 Från: :nårF
Teaflax sket ur sig:

Alla svenska sportlag med "tuffa" utländska namn är bonnigare ändå.

Sant som fan. Som att Blue Bulls eller Gevaliers skulle göra hockeyn som spelas intressantare. Jag undrar vems djävla idé det var från början.

Samael
[#30]  Skrivet: 2007-03-28 09:55:32 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 13966 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Skurt sket ur sig:
Stockholm har väl inga djävla band? Bara massa nervösa Djs.
Göteborg har ju bara asdryg indie-bajs. Håkan Hällström, Tough Alliance. Lika kul att lyssna på som att bli yxmördad i filmen Hostel.
Skåne däremot är fan landets motsvarighet till Dirty South!

Göteborg anses ju av många vara hårdrockens huvudstad, även internationellt. Dom har till och med en egen genre inom hårdrocken, Göteborgsoundet.
Dark Tranquillity, The Haunted, At the gates, In flames, Entombed m fl.

Så det beror nog väldigt mycket på vem som ser på det hela, vill du se en massa skitnödiga DJ's (vem bryr sig?) eller indieband, gört.

Kloppstock
[#31]  Skrivet: 2007-03-28 15:31:26 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 1451 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
AnaMatronic sket ur sig:

Kloppstocks identitet är röjd

Hö Hö, skillnaden är att Holger Paulussons djävla rapp-höna har han stoppat upp med tidningspapper precis som dom gjorde med Lenins smutsiga kropp, Våran indi-höna var inte i funktionsdugligt skick nog, den sitter fortfarande utsmetad över reg-plåten, polisen tror att vi försöker "hönnsa"(trummvirvel)med dom genom att fallskyllta

å-andra sidan kan man undra vad det där var för trasiga männirskor som uppträder i "Plötsligt serien" det verkar vara skåningar? appropå just detta ämne, är det det så där man ska bete sig för att passa in på jobbet i Skåne (tugga med frätande käftar som Holger) så förstår jag att 08:an bölar Evil laughter of doom

AnaMatronic sket ur sig:

På tal om MIF Redhawks så var de snarare sist, men de valde ändå det töntigaste namnet och den töntigaste logon.

Leksand Stars är ju annars värre, dom tror att dom seriöst kan anspela på storebror "Dallas Stars" samtidigt som deras spelare mest åker runt och sylar stenhårt vidbrännt Leksand:s knäcke i huvet på publiken (jag vart drabbad en gång ja på deras hemmamatch)

ländspolismästare Karin Götblad överväger polisens nya chock ammunition

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Hets mot 08:or

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet