Köp denna reklamplats för en miljard! Regdatum: 18 maj 2005Inlägg: 27340Från: alla människors kollektiva tänkande.
Någon som kan tipsa om typisk piratmusik?
Alltså inget fyndigt punkband som sjunger piratsånger med jobbig engelsk dialekt och elgitarrer utan rom-förstörda gamla män som vrålar ut otydligheter i takt med glas som slår ihop i bakgrunden.
Strykjärnsjournalist Regdatum: 20 nov 2002Inlägg: 39890Från: payehoq
Känns som du får gå in på Irland-spåret. Inte pirater, men spritsabbade män, otydligheter, glas som klirrar i bakgrunden. Du vill så klart undvika den glada irländska pubsångarmusiken, dock, då detta är farligt nära chartertrubadurer. Pogues är redigt spritsabbade och icke-glada (om än lite old school-punkiga i stilen) och det enda alternativ jag egentligen känner till.
Shane McGowan är ju lite piratig i sin look också.
Original Pirate Material. You're listening to the Pogues.
Senast ändrad av johabbed den 2006-03-07 03:28:30, ändrad totalt 1 gång
_________________ Johabbed bin Laugsson strykjärnsjournalist
---
"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman
http://www.djearworm.lunarpages.com/Whats_My_Name.mp3 A 22-song mashup. Ace of Bass, Mamas and the Papas, Brandy & Monica, Aaliyah, Britney Spears, Beyonce, Donna Summer, Maroon 5, Eminem, Alicia Keys, Destiny's Child, Snoop Dogg, DMX, The Who, Madison Avenue, Eurythmics, Peter Gabriel, Irene Cara, Kanye West, Lynyrd Skynyrd, Jason Mraz, Phil Collins
Internationell Svettproducent Regdatum: 11 okt 2004Inlägg: 5177Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Någon som lyssnat på Basement Jaxx nya: "Crazy itch radio"? Grymmaste skivan sen....någonsin
_________________ This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------
Svettfabriksägare Regdatum: 04 dec 2003Inlägg: 4895Från: Lunnagår
TacomaTrailer sket ur sig:
Någon som lyssnat på Basement Jaxx nya: "Crazy itch radio"? Grymmaste skivan sen....någonsin
Oh snap! är den bra alltså? senaste basement jaxx tyckte jag var sisådär.. måste checka denna!
_________________ det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Internationell Svettproducent Regdatum: 11 okt 2004Inlägg: 8514Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Justin Timberlands nya skiva är grym, 80-talsvågen är w00t och kommer vara det i någon månad tills alla andra har hakat på och kommer därefter pina oss i 17 månader och 3 dagar (sen kommer gitarrocken tillbaka).
Edit: Meh, JT-skivan blev betydligt sämre mot slutet, ändrar till 3/5 i grymmhetsranking
_________________ This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------
Förtidslegionär Regdatum: 22 aug 2003Inlägg: 4792Från: westeroze
Ovan nämnda låt fick mig att tänka. Nästan alla låtar med rymdnamn i sig är djävulskt bra, därför gjorde jag en Space Collection torrent med låttitlar med rymdnamn.
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet