Forumindex

Forumindex  >>  Leif G.W. Persson  >>  Leif GW:s visdomsord i Efterlyst 20070917

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2007-09-17 01:00:36 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 25342 Från: payehoq
Eller ja, 20070913. Men jag har precis sett reprisen, och då har dygnet den sjuttonde september just påbörjats.

Några unga tjommar har misshandlat några andra unga tjommar på en tunnelbanestation i Stockholm.

Radarparet sket ur sig:

Hasse Aro: Ser de här personerna till och med programmet?

Leif GW: Det gör dom alldeles säkert. Det är ju våra främsta tittare, så att säga. Vi är lite som Hänt i Veckan för just sådana här personer.

Leif GW och Hasse pratar om sol-och-vårare och blir mitt i samtalet störda av en [sic!] högjudd telefonsignal.

Radarparet sket ur sig:

Hasse Aro: Men jag får för mig att för vissa av de här handlar det mer om en livsstil än att de är ute efter pengar.

*RRRRRIIIIIIIIIING*

Leif GW: Mjo, många av dem har ju mytomaniska drag. Men det är klart de även vill ha pengar...

*RRRRRIIIIIIIIIING*

Hasse Aro: Det här med att påstå att man är rikare än vanligt folk, så att säga, att man är greve eller bor på stor herrgård, får jag för mig...

*RRRRRIIIIIIIIIING*

[Hasse lyfter på luren på den stora svarta telefon som står framför honom, lägger luren på skrivbordet, och fortsätter som om ingenting hade hänt.]

Hasse Aro: ... är ganska vanligt.

Sedan rånade Hasse Aro tv-tittarna som skickat in dyra sms på chansen att få sina frågor besvarade av Leif GW genom att fråga om den kidnappade Madeleine istället. Leffe är förresten tämligen övertygad att det är föräldrarna som är skyldiga eftersom statistiken talar emot dem på en massa punkter och gissar att det är mamman som råkat ta död på sin dotter.

Men goda nyheter: Hasse beklagar att all tid gick åt och säger att man nästa vecka ska fördubbla tiden för sms-svar. Yaaaay!

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Ankeborg bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Leif G.W. Persson  >>  Leif GW:s visdomsord i Efterlyst 20070917

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet