Forumindex

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Leif Pagrotsky trivs med gruvjobb

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Boyahed.com
[#1]  Skrivet: 2007-09-21 10:29:32 Citera
Robot
Regdatum: 11 nov 2002 Inlägg: 1630
Boyahed.com sket ur sig:
SAGOLAND. Leif Pagrotsky trivs med sitt nya jobb som gruvarbetare. Den forne handelsministern jobbar nu i ett arbetslag med sex andra dvärgar, som han också delar en stuga i skogen med. Det var redan under tiden i regeringen som Leif Pagrotsky började planera för en framtid inom gruvindustrin. "Det handlar om att hitta tillbaka till mina rötter," säger han. "Jag började med att odla ett långt dvärgskägg, och när det nu når ända ner till...

Läs mer på http://boyahed.com/?471-Leif_Pagrotsky_trivs_med_gruvjobb

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
nanami
[#2]  Skrivet: 2007-09-21 18:23:20 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 17 jun 2007 Inlägg: 557
Skönt att det har ordnat sig för Leffe, precis som för tidigare chefen Göran. Man var ju lite orolig för att de bortröstade socialdemokratiska ministrarna skulle få svårt att hitta nya jobb i det massarbetslöshetssamhälle de så varsamt byggt upp genom åren.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
johabbed
[#3]  Skrivet: 2007-09-21 18:48:24 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 227610 Från: payehoq
Härligt, nanami. Inrikespolitisk debatt på internet är det bästa som finns. Jag gillar särskilt när folk har järnfasta och orubbliga åsikter och inleder uttalanden med påhopp på den sida man inte håller med. Sånt brukar vara väldigt givande.

EUHAOEHAUHEAHEOAH

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Trollywood bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#4]  Skrivet: 2007-09-21 21:14:23 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 2800 Från: :nårF
Haha men notisen var djävulskt kul.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#5]  Skrivet: 2007-09-22 09:22:37 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 123305 Från: ett annat håll
johabbed sket ur sig:
Härligt, nanami. Inrikespolitisk debatt på internet är det bästa som finns. Jag gillar särskilt när folk har järnfasta och orubbliga åsikter och inleder uttalanden med påhopp på den sida man inte håller med. Sånt brukar vara väldigt givande.

EUHAOEHAUHEAHEOAH

Klockrent!
Jag kan aldrig lära mig att uttala sådana klockrena formuleringar. Detta var precis vad jag tänkte direkt men inte kunde yttra i ord... för övrigt luktar det

[#6]  Skrivet: 2007-09-25 14:37:06 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 11914 Från: Katrineholm, bitch
Fan, man skulle ju nästan kunna tro att vi inte har det i princip bäst i världen här i Sverige.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Leif Pagrotsky trivs med gruvjobb

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet