Forumindex

Forumindex  >>  Leif G.W. Persson  >>  Leif GW kollar på musikvideor

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2007-09-28 12:56:27 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 20336 Från: payehoq
Dagens mest otippade. Ur en artikel om att Mona Sahlin grät i Kristian Luuks kommande program Videokväll:

Expressen sket ur sig:
Förutom Mona Sahlin, Izabella Scorupco och Fredrik Lindström är det nu klart att även Leif GW Persson, Roy Andersson, Magdalena Graaf och Annika Lantz kommer att vara gäster hos i ”Videokväll hos Luuk” under hösten.

Leffe kollar på video! Blir jäkligt intressant. Han gillar ju gamla psalmer och frälsningsarmévisor vet jag, men sådana lär det ju inte finnas alltför många videor av.

Leif GW Persson sket ur sig:
... och nästa video jag har valt heter då "Fuck tha Police" av ett gäng killar som kallar sig Niggas With Attitude...

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att minusgrader bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
pahapersrog
[#2]  Skrivet: 2007-09-29 18:48:08 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 1383 Från: Förort
Nu är jag inte speciellt bra på tv och så men när sänds det och i vilken kanal?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
johabbed
[#3]  Skrivet: 2007-09-29 18:57:46 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 31912 Från: payehoq
pahapersrog sket ur sig:
Nu är jag inte speciellt bra på att googla så jag överlåter det helt enkelt till andra.

SVT 1, söndagar klockan 18.30 med start imorgon. Mona Sahlin är gäst i första programmet. När Leffe är gäst är ännu oklart.

För övrigt anser jag att Trollywood bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
johabbed
[#4]  Skrivet: 2007-10-11 19:11:18 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 17729 Från: payehoq
Leif är gäst redan på söndag! Spännande, spännande.

För övrigt anser jag att minusgrader bör förgöras.
Kloppstock
[#5]  Skrivet: 2007-10-13 09:49:15 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 4188 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
"GW & musiken" borde det döpts om till på Söndag, för det gjorde man med Bergman!!. Det intressanta i nuläget är givetvis att sia om vad han kommer välja för videosar, blir det kanske "Jailhouse Rock", "Cops Theme" någott från våran Svenska insomnade succe-discogrupp "Alcatraz " OH MY FUCKING GOD! OH I'M FUCKING GOD!
....eller den som bör ligga GW allra närmast "Busen var bättre förr" med Hemliga Arne.

Vad tror ni andra? (spela på oddset någon?)

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
johabbed
[#6]  Skrivet: 2007-10-15 11:27:12 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 52796 Från: payehoq
Detta gick alltså i går och var en riktigt trevlig timme med Leffe. Även om Luuk borde skallats när han skulle fram och rycka i kinderna för att visa vilken crazy och speciell intervjuare han är.

Leif hade med sig Sopranos-vinjetten, "Flottarkärlek", "Tell Laura I Love Her", "En stad ovan molnen" och "En sliten grimma".

Annars var en gjuten höjdpunkt hur Leffe önskade sig gummisnoddar för att lättare kunna köra upp sin kommande bok om våldsbrott i vissa kritikers arslen.

Programmet går att ses här. Gör det.

För övrigt anser jag att bokförlaget Kartago bör förgöras.
Syltnacke
[#7]  Skrivet: 2007-10-15 11:57:57 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 2346 Från: Toppen på sidan
Rekommenderas. Fasen vad trevligt det är att lyssna på LGWP. Skulle kunna göra det i flera timmar utan avbrott. Man kanske skulle försöka bli kriminolog just på grund av detta?

En höjdpunkt under programmet var ju när Leif började fippla med sin snusdosa. "Den har suttit i sedan i morse"

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Kloppstock
[#8]  Skrivet: 2007-10-16 11:28:58 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 1428 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Det kom väll fram lite nya trevliga men oväntade sidor av Leffe ochså, att han trodde på Leif GW Persson (ska det vara så svårt att skriva ut Herren i himmlen på detta forum!)& att hans tårkanaler kunde blötas upp, och att han dansade i nationell TV!

johabbed sket ur sig:
Även om Luuk borde skallats när han skulle fram och rycka i kinderna för att visa vilken crazy och speciell intervjuare han är.
Dito..det var ett riktigt plågsamt ögonblick som kändes som slowmotion att bevittna från att Luuks arsle lämnade stolen tills han var klar, det hade varit att föredra om GW använt metoden från Balletakademin å petat lite slött på en hemlig punkt på Luuks hals/tinning så att han fallit ihop krampaktigt livlös.
Luuk sände ut lite fel signaler där kändes det som..ty hade det varit Björn Ranelid i stolen hade han greppat hans underläpp istället nämligen

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Leif G.W. Persson  >>  Leif GW kollar på musikvideor

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet