Forumindex

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Hur du tappar all cred som idol(er)!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
AnaMatronic
[#1]  Skrivet: 2007-11-20 23:49:29 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 7800 Från: :nårF
Metallica gjorde det med napster. Madonna genom att tro att hon fortfarande är 25 och Red Hot Chili Peppers, tada: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=717192

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Skurt
[#2]  Skrivet: 2007-11-21 04:30:34 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 32494 Från: Lunnagår
HAHA lame. Påminner om Rosa Parks idiotiska misslyckade stämning av Outkast när de gjorde låten "Rosa Parks" med uppmaningen "every get on the back of the bus"..

Why fight free promotion?

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Teaflax
[#3]  Skrivet: 2007-11-21 10:20:12 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 16497 Från: Katrineholm, bitch
Redan när RHCP släppte låten med det namnet tyckte jag att det var löjligt nöjda med en ganska så enkel ordvits genom att de var tvungna att upprepa den nittifjorton gånger genom låten. Hade de nöjt sig med det som titel så hade det varit en sak, men bara för att Kiedis lyckats få till en halvsmart ordvits i sitt liv så behöver han väl inte exponera sin dumhet genom att vara alldeles för stolt för det?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
johabbed
[#4]  Skrivet: 2007-11-21 12:45:05 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 173641 Från: payehoq
Jag tycker förvisso inte ordet upprepas så mycket mer i låten än vad andra titlar gör i andra rocklåtar. Det är en del av refrängen och vad låten handlar om, då kommer det upprepas friskt. Guns N' Roses måste vara grymt stolta över rimmet "paradise city" och "girl are pretty" med tanke på hur ofta det upprepas i den låten, om man har samma resonemang. Sedan kanske det kan anses vara stolthet över ordvisten att döpa hela albumet till samma sak, men det är inget som direkt stör mig. Å andra sidan tycker jag det är mäkta fantasilöst av tv-seriens skapare att använda en ordvits som gjorts känd för snart tio år sedan som titel. Och sedan är det så klart störtlöjligt av Keidis och Chillipepparfrukterna att stämma.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att standardmjölk bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Hummer Bugg
[#5]  Skrivet: 2007-11-21 17:26:08 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 15484 Från: westeroze
Man får hoppas det är skivbolagets idé, så otroligt löjligt.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Hur du tappar all cred som idol(er)!

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet