Forumindex

Forumindex  >>  Photoshoptävlingar  >>  Photoshoptävling XXI - Nygamla sällskapsspel

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande

Resultat för Photoshoptävling XXI - Nygamla sällskapsspel

Direktlänk Medelbetyg Röster
1. johabbed Inlägg 4.33 15
2. ml Inlägg 3.73 15
3. ml Inlägg 3.64 11
4. Manfred Inlägg 3.46 13
5. AnaMatronic Inlägg 3.38 13
6. Greased Up Deaf Guy Inlägg 3.38 13
7. AnaMatronic Inlägg 3.38 13

johabbed
[#26]  Skrivet: 2007-12-23 12:08:52 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 28158 Från: payehoq
Väl rutet. Och några fler röster har åtminstone trillat in sedan ditt inlägg. Men come onnn, peoplez, bätte kan ni.

Påminner härmed också om att idag är sista dagen för bidrag. Come onnnnnnn, peoplez! Röstning pågår sedan i ett par dagar och e vinnare utses nån gång i mellandagarna.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
johabbed
[#27]  Skrivet: 2007-12-28 12:59:21 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 54304 Från: payehoq
SISTA RÖSTNINGSDAGEN ÄR IDAG! VINNARE UTNÄMNS IMORGON!

För övrigt anser jag att ordet "nuffror" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
johabbed
[#28]  Skrivet: 2007-12-29 17:52:48 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 199452 Från: payehoq
FÄÄÄÄÄÄRDIG!

Vinnare är Johabbed bin Laugsson med bidraget Aflatep. Grattis! Tack!

Här passar jag på att beklaga mig för att det inte fanns nån bra bild på kortspelet "Löjliga familjerna" att sätta in släkten Wahlgren i, samt att jag gjorde den sorgliga upptäckten att andra redan hade gjort kopplingen WTC / Jenga och jag därför inte kunde skapa detta spel utan att känna mig som en tjuv.

Savage Logic sket ur sig:

För övrigt anser jag att Ankeborg bör förgöras.
rävdjuret
[#29]  Skrivet: 2007-12-30 04:53:31 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 5423 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
vafan yughurt. du kan ju inte lämna in ett helt random bidrag om kinaschack med knark. sistaplatsen är mig gawddamnit! vad skall ja nu kämpa för; vara näst sämst?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#30]  Skrivet: 2007-12-30 12:06:10 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 2439 Från: ett annat håll
rävdjuret sket ur sig:
vafan yughurt. du kan ju inte lämna in ett helt random bidrag om kinaschack med knark. sistaplatsen är mig gawddamnit! vad skall ja nu kämpa för; vara näst sämst?

Du ska ju inte säga något, lägger helt seriös upp ett bidrag som ligger rätt i tiden och som i alla fall jag finner småkul och så slutar du näst sist. medan jag kör ett totalt random inslag om en snubbe som alla borde ha tröttnat på vid det här laget. och dessutom har ingenting i iden något som egentligen verkligen kan bli ett spel.

Och vart slutar jag? va? va? vet du det? jo det ska jag tala om, typ inte ens näst sist, vad fan ska jag göra nästa gång? Jag har ett rykte att upprätthålla.

Nu blir det paint och bara paint för hela slanten.

[#31]  Skrivet: 2007-12-30 22:22:56 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 144 Från: Mammas mage
Först denna seger i uselhelt! Sedan världsherravälde! Evil laughter of doom

Min 2-minuts Photoshop från fyllan visar på det gamla ordspråket "dålig idé, värdelöst genomförande!"

Efter detta är sistaplatsen evigt bokad, amen! Dance, fish, Dance!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Kloppstock
[#32]  Skrivet: 2007-12-31 01:19:32 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 5652 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Annars kan jag ochså asspirera på att vara forumets "Växjö Lakers hockey" på den här arbetsuppgiften, jag har t.o.m glömt bort vad programet Paint heter

Tyvärr/lyckligtvis lyckades jag inte deltaga då grafikortet avled under December..Det är surt att leka med tanken att man kanske hade kunnat lyckas komma i klass med Strandskyddspartiet:s röstresultat i senaste riksdagsvalet Evil laughter of doom, med hjälp av mina tronkännarspel som förmulltnar i garderoben..vilket givet material att arbeta med.. *Dumdedum didadedum dididum* "Handel & Vandel" "Förhäxad" "Kassta Gris" & "Druvjakten"(något med Bengt Fritjofssons skrev i bästa fall på den sissta, så Jason klaga inte på Shejken:s mossighet i gämförelse)

Förövrigt får jag instämma i sången, väldigt hög kvaliten på bidragen

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
AnaMatronic
[#33]  Skrivet: 2008-01-01 16:47:30 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 7866 Från: :nårF
Femma och sjua med obefintliga skillz i PS. Inte illa för en kille som bara använder sig av pekplattan på sin laptop!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#34]  Skrivet: 2008-01-05 15:00:56 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 3161 Från: ett annat håll
Kasta gris!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Photoshoptävlingar  >>  Photoshoptävling XXI - Nygamla sällskapsspel

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet