Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Grannar!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
AnaMatronic
[#1]  Skrivet: 2006-08-18 08:13:06 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 11485 Från: :nårF
Nu har jag varit vaken i ca: 1 timme. Innan dess hade jag sovit i ca: 2 timmar. Anledningen till att jag var vaken så länge är inte att jag är jättetuff och ska vara vaken hela natten eller något sånt. Nej anledningen är mina idiotiska grannar. Det verkar som att sedan jag flyttade hit har idioterna dragits till min trappuppgång. Ni vet sådana som tror att Trapphuset är ljudisolerat, att deras balkonger existerar enbart i ett paralellt ljudlöst universum och att tanternas rullatorer som står i trappen kan vara värda något hos en hälare.

Jag är ju inte järna killen som ringer och tjallar på någon. Men på något djävla vis vill jag hämnas dem min förstörda nattsömn. Gärna genom att förstöra deras. Eller att döda någon nära anhörig till dem.

Har ni förslag, snälla Hasselhoff cries while raping Germany

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#2]  Skrivet: 2006-08-18 09:47:42 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 5420 Från: ett annat håll
Problemet med tex - feta basar tryckta mot väggen eller golvet, samtidigt som man spelar - Booten Anna. Är ju att det är så djävla - uppenbart. Vilket lätt resulterar i klagomål till hyresvärden. Och ett sådant har ju större chans att lyckas gå igenom än de fall du beskriver.

Och att prata högt för sig - själv, är ju visserligen effektivt, men ganska så jobbigt och kanske inte så - roligt om folk tror att du är - galen.

Satsa istället på att spela in någon känd monolog av Torsten Flink och en av Mikael Persbrandt, sedan spelar du bara upp dem samtidigt på högsta volym klockan 3 på natten samtidigt som du nattar hos en - kompis. Kommer juu säkert låta som att de för ett häftigt - gräl eller liknande.

[#3]  Skrivet: 2006-08-18 09:50:49 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 76222 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Det finns en triljard hämnd-trådar på flashback att hämta inspiration från. Tror mig veta att det finns en som heter "Hämnas på granne" till och med. Om dom inte är hemma, gärna på flera dagar, häll ner en blandning av färsk fisk och superlim genom brevinkastet. Kommer att bli galet svårt att få bort och luktar helvete. Sedan slänger du ner en lapp i gammal hederlig "Vi har kidnappat din dotter"-tappning med utklippta bokstäver där du skriver "Ni får gärna vara lite tystare om nätterna, annars kanske det händer fler saker än detta. /Grannen".

TacomaTrailer
[#4]  Skrivet: 2006-08-18 09:51:11 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 517 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Ett ord: Oldboy

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#5]  Skrivet: 2006-08-18 10:46:00 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 149112 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Om Old boy hämnden kräver lite för mycket tålamod kan jag bara rekommendera:

Döda hans föräldrar och servera dem till honom i en chili-tävling samt se till att Radiohead kommer förbi precis när han börjat gråta pga insikten att han just ätit sina föräldrar så de tycker han är jättetöntig.

Edit: 1 post kvar till l33t status!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

GRiM
[#6]  Skrivet: 2006-08-18 11:01:18 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 8755 Från: någonstans där jag var.
Tacoma?

AnaMatronic
[#7]  Skrivet: 2006-08-18 12:10:56 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 23200 Från: :nårF
Samael sket ur sig:
Det finns en triljard hämnd-trådar på flashback att hämta inspiration från. Tror mig veta att det finns en som heter "Hämnas på granne" till och med. Om dom inte är hemma, gärna på flera dagar, häll ner en blandning av färsk fisk och superlim genom brevinkastet. Kommer att bli galet svårt att få bort och luktar helvete. Sedan slänger du ner en lapp i gammal hederlig "Vi har kidnappat din dotter"-tappning med utklippta bokstäver där du skriver "Ni får gärna vara lite tystare om nätterna, annars kanske det händer fler saker än detta. /Grannen".

Detta låter lovande. Ska snoka reda på vilka de är först. HAr fixat mig en speddvaj-tuta. Tutar utav bara helvete. Dessvärre kommer ju detta att väcka alla grannar i huset så jag får slipa lite på min plan.

Efter att jag skrivit morgonens meddelande var jag ute en sväng i trappen. Inte för att låta som någon förmyndande kärring men vem fan i vuxen ålder får för sig att sabba en trehjuling som tillhör en 2-åring?

Kanna
[#8]  Skrivet: 2006-08-18 12:17:22 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 599 Från: C4, Skåne
Påstående:
Inte för att låta som någon förmyndande kärring men vem fan i vuxen ålder får för sig att sabba en trehjuling som tillhör en 2-åring?

Samma idioter som tror att gamlingarnas rullatorer är värda nåt hos hälarna?

Skurt
[#9]  Skrivet: 2006-08-18 13:03:29 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 16036 Från: Lunnagår
Ehm.. har du någonssin tänkt på att? Klaga hos hyresvärden???

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
AnaMatronic
[#10]  Skrivet: 2006-08-19 21:40:39 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 17000 Från: :nårF
Skurt sket ur sig:

Det är gjort. Fast eftersom jag inte vet vilka det är var det ganska utsiktslöst. De rekommenderade störningsjouren. Jag grämde mig verkligen för att ringa. Nu är jag precis som de gamla tanterna.

Benefactor
[#11]  Skrivet: 2006-08-28 18:07:28 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 23 jul 2004 Inlägg: 1313 Från: och med nu!
Jag hatar mina grannar! Och fula är de också. När jag blir gammal tänker jag också gnälla när folk har fest, kul och lyssnar på musik på helgerna.

Ja, när jag blir gammal alltså. Inte nu, när jag ff är ung. Lika ung som mina grannar. Vad är det för fel på dem?!

[#12]  Skrivet: 2006-08-28 18:08:02 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 23 jul 2004 Inlägg: 6363 Från: och med nu!
Jag hatar mina grannar! Och fula är de också. När jag blir gammal tänker jag också gnälla när folk har fest, kul och lyssnar på musik på helgerna.

Ja, när jag blir gammal alltså. Inte nu, när jag ff är ung. Lika ung som mina grannar. Vad är det för fel på dem?!

[#13]  Skrivet: 2006-08-28 18:14:00 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 20160 Från: :nårF
Benefactor sket ur sig:

Jag tror att det är något alla grannar har gemensamt, att de är idioter alltså...

TacomaTrailer
[#14]  Skrivet: 2006-08-28 18:57:42 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 591 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
AnaMatronic sket ur sig:
Skurt sket ur sig:

Det är gjort. Fast eftersom jag inte vet vilka det är var det ganska utsiktslöst. De rekommenderade störningsjouren. Jag grämde mig verkligen för att ringa. Nu är jag precis som de gamla tanterna.

Var inte som tanterna, Kör Old Boy-hämnden och dokumentera här på forumet, get to it homie!

Hume
[#15]  Skrivet: 2006-08-29 11:50:55 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 1782
TacomaTrailer sket ur sig:
Var inte som tanterna, Kör Old Boy-hämnden och dokumentera här på forumet, get to it homie!

Stänga in sig i lägenheten i 15 år för att sedan komma ut i trapphuset och gå bärsärk? Hey ladies!

TacomaTrailer
[#16]  Skrivet: 2006-08-29 12:07:43 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 69033 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag utgår från att du inte sett slutet? Jag kan avslöja att det slår 15 år i lägenheten med råge.

Hume
[#17]  Skrivet: 2006-08-29 15:05:53 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 1617
TacomaTrailer sket ur sig:
Jag utgår från att du inte sett slutet? Jag kan avslöja att det slår 15 år i lägenheten med råge.

Usch, måste du påminna mig Shouldn't have eaten that human corpse! Skippar nog helst filmen där benefactor klipper av sig tungan

Jason
[#18]  Skrivet: 2006-08-29 20:11:19 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 7588 Från: ett annat håll
You missade poängen ändå tror jag... det du inte vill se är nog hellre Benefactor upptäcka att hon knullat sin son eller far.

fast i filmen är det ju dock far/dotter

och ja, vill folk lära mig hur man svartmärker text så get to it.

[#19]  Skrivet: 2006-08-29 20:31:57 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 6600 Från: :nårF
Jason sket ur sig:
You missade poängen ändå tror jag... det du inte vill se är nog hellre Benefactor upptäcka att hon knullat sin son eller far.

fast i filmen är det ju dock far/dotter

och ja, vill folk lära mig hur man svartmärker text så get to it.

Låttare än man tror upptäckte jag......igår Hitler dances the night away

[spoiler*]
Räkna inte in mina stjärnor...
[/Spoiler*]

pahapersrog
[#20]  Skrivet: 2008-04-25 13:12:38 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 480 Från: Förort
Eftersom min forumaktivitet har varit så pass frånvarande* så tänkte jag bumpa denna ett uns.
Förmiddagen har jag suttit och browsat de första 10 sidorna beståendes av trådar johabbed har plitat i.**

Mitt tips lyder är att leta upp din jobbiga granne på intardnet.
Jag bor vägg i vägg med en hund som brukar flippa ut på nätterna (antagligen för att den är liten och kanske har något slags komplex) så nu läser jag hundens mattes blogg & facebook.
Jag känner mig helt [sic!] pervers och elak de fåtalet gånger vi har åkt hiss tillsammans.

*Vilket är ett resultat av att internetversionen av mig själv är ytterligare frånvarande överhuvudtaget. Sen har den så djäävla mycket ångest också.

**Fan! Jag hade en skitbra idé att få in det i kontexten men det gick åt helvete.

Fan2, mitt inlägg har inte ens en poäng förutom att jag är pervers, fiasko. RAGE!

[#21]  Skrivet: 2008-04-25 16:07:46 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 22020 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
pahapersrog sket ur sig:
Fan2, mitt inlägg har inte ens en poäng förutom att jag är pervers, fiasko. RAGE!

du har kommit helt rätt.. Evil laughter of doom

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Grannar!

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet