Forumindex

Forumindex  >>  Nyhetsmedier  >>  Expressen presenterar: Pixlad eller inte pixlad?

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2008-07-23 11:45:42 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 37544 Från: payehoq
Tre spelare i svenska handbollslandslaget har supit till och sabbat en massa saker på sitt hotell. Självklart kvällstidningsstoff. Dock verkar Expressen lite förvirrade när det handlar om att gå ut med namn och bild på förövarna.

På Expressens förstasida i nätupplagan är en av de inblandade av okänd anledning pixlad, medan de två andra namnges och får finna sig i att deras nunor uppvisas:

Expressen.se sket ur sig:

Varför de behandlas olika vetifan, men det förvirrande publicistiska beslutet har åtminstone inte nått hela vägen in till själva artikeln. För om du klickar dig in för att läsa möts du av följande:

Expressen.se sket ur sig:

THE SECRET IDENTITY OF FREDRIK PETERSÉN HAS BEEN REVEALED! Mitt minne är inte det bästa, men jag är ganska säker på att det är precis detta fall som filmklassikern "Den tredje mannen" handlar om.

Eller så är jag bara lika förvirrad som de ansvariga på Expressen.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att träslöjdslärare bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Jason
[#2]  Skrivet: 2008-07-23 12:15:39 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 3794 Från: ett annat håll
När vi ändå är inne på temat

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2954379.ab

Om de är rädda för att kränka ungens identitet, varför då flasha pappans ansikte, de som vet vem ungen är känner definitivt fadern, och de som inte känner padre miljonäro, lär knappast känna bäbisen.

Egentligen är det väl bra att de pixlar barnet, men iallafall

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyhetsmedier  >>  Expressen presenterar: Pixlad eller inte pixlad?

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet