Forumindex

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Bernie Mac är död

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2008-08-09 17:24:41 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 9386 Från: payehoq
Komikern Bernie Mac, känd från bland annat The Original Kings of Comedy, har kolat vippen. Som man säger i ghettot. Associated Press.

Ingen komiker jag har jättmycket relation till, men ändå trist, så klart. Dödsorsak: Lunginflammation. Ålder vid frånfallet: 50.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Bruno Wintzells oheliga gravplats bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
rävdjuret
[#2]  Skrivet: 2008-08-10 12:31:46 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 8545 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
för att skriva som jens lapidus.

jag läste i tidningen om bernie mac: död. min tanke: ingen stor förlust.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
silmarillion
[#3]  Skrivet: 2008-08-10 18:22:05 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 5209 Från: Skåne
Mitt första intryck av the big Mac var att jag inte ville se Charlies Angels II på grund av att Bernie tagit Bill Murrays roll...

johabbed sket ur sig:
Dödsorsak: Lunginflammation. Ålder vid frånfallet: 50.

Någon annan som kom ihåg för sådär 20 år sedan då de enda medelålders folken som dog av lunginflammation var obskyra snubbar som knullat till sig HIV?

[#4]  Skrivet: 2008-08-10 18:28:32 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 3844 Från: C4, Skåne
silmarillion sket ur sig:
Mitt första intryck av the big Mac var att jag inte ville se Charlies Angels II på grund av att Bernie tagit Bill Murrays roll...

johabbed sket ur sig:
Dödsorsak: Lunginflammation. Ålder vid frånfallet: 50.

Någon annan som kom ihåg för sådär 20 år sedan då de enda medelålders folken som dog av lunginflammation var obskyra snubbar som knullat till sig HIV?

*räcker upp handen*
Orsakas tydligen av något som kallas PCP, nej inte drogen.

http://aids.about.com/cs/conditions/a/pcpguide.htm

Dubya Shrub
[#5]  Skrivet: 2008-08-10 18:34:15 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 21 apr 2005 Inlägg: 2748 Från: Sveriges Framstjärt
Jag blev Hasselhoff cries while raping Germany iaf. Gillade den mannen skarpt.

Hummer Bugg
[#6]  Skrivet: 2008-08-10 19:04:29 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 16958 Från: westeroze
Om han nu inte hade HIV (borde det inte stå dog av HIV isf?) så måste han levt rejält ohälsosamt för att lyckats dö av lunginflammation, typ vara hemlös.

[#7]  Skrivet: 2008-08-10 20:04:52 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 4512 Från: Skåne
Hummer Bugg sket ur sig:
Om han nu inte hade HIV (borde det inte stå dog av HIV isf?) så måste han levt rejält ohälsosamt för att lyckats dö av lunginflammation, typ vara hemlös.

Nej, eftersom HIV/AIDS inte är den egentliga orsaken till dödsfallet. Kolla Fredde Kvicksilver tex. Han dog också av lunginflammation och i den officiella dödsattesten står det så här:

Påstående:
1a Bronchopneumonia
1b AIDS

Vilket skall tydas som att dödsorsaken är lunginflammation orsakad av AIDS-försvagat immunförsvar.

Thus endeth the medithin lethion

[#8]  Skrivet: 2008-08-11 03:17:57 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 106314 Från: Katrineholm, bitch
Ärligt talat så är lunginflammation mycket farligare än folk hajar. Bara för att det inte är en dödsdom som det var ändå in på sent 60-tal (farsan höll på att stryka med runt 1969 eller så), och det går att bota med behandling, så tar folk det inte på allvar.

Särskilt eftersom man inte viker sig dubbel i smärtor och att det kan gå fort som fan från att man står, går och pratar till att man ligger i kistan.

Min mosters man gick från host, host "du borde ta och kolla det där" till död på 6 timmar (okej, han var lite alkis och inte i topptrim) och förra året gick en 50-årig nära vän bort över natten när han verkade vara lite rosslig och förkyld. Visst, sistnämnde Mats var absolut ingen renlevnadsman och led av typ 1-diabetes sedan unga år, men han var ändå vid hyfsad vigör tills han inte vaknade mer.

Så det behövs absolut inga AIDS-komplikationer för att lungiflammation ska ta kål på en. Det krävs bara lite hybris och lagom mycket doktorskräck.

Sen att min bekanting som har träffat herr Mac flera gånger de senaste åren nyligen i ett mejl skrev till mig att han trodde att denne Mac var rätt illa däran och inte hade långt kvar kan förvisso vara en slump.

Bernie var förresten ett helvete att texta; osammanhängande, sluddrig och inkonsekvent.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Jason
[#9]  Skrivet: 2008-08-11 10:26:10 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 16485 Från: ett annat håll
silmarillion sket ur sig:
Nej, eftersom HIV/AIDS inte är den egentliga orsaken till dödsfallet. Kolla Fredde Kvicksilver tex. Han dog också av lunginflammation och i den officiella dödsattesten står det så här:

Påstående:
1a Bronchopneumonia
1b AIDS
1c Gay

Vilket skall tydas som att dödsorsaken är lunginflammation orsakad av AIDS-försvagat immunförsvar orsakad av gayighet.

Thus endeth the medithin lethion

Stjärnstopp pluto och komet (eller hur det nu gick) på att anklaga mig för gayhat eller klaga på min svengelska.

[#10]  Skrivet: 2008-08-11 10:36:53 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 131404 Från: payehoq
Jason sket ur sig:

Stjärnstopp pluto och komet (eller hur det nu gick) på att anklaga mig för gayhat eller klaga på min svengelska.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att leken "under hökens vingar kom" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
rävdjuret
[#11]  Skrivet: 2008-08-11 13:50:15 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 13804 Från: haha, nu har jag en avatar. sug

Att Mac dog är humor----------------------------------------^
Evil laughter of doom Evil laughter of doom

jag lollade iaf

TacomaTrailer
[#12]  Skrivet: 2008-08-11 23:40:45 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 28698 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Teaflax sket ur sig:
(Bernie var förresten ett helvete att texta;) osammanhängande, sluddrig och inkonsekvent.

As passande ord för hans gravsten as there ever was. Hur ofta kan man sammanfatta en varelse så väl i 3 ord?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Bernie Mac är död

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet