Forumindex

Forumindex  >>  Sport  >>  OS-invigningen (Eller: NU ÄR DET FAN PÅ G)

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#51]  Skrivet: 2008-08-24 11:46:58 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 76627 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Glöm bara inte "jaaa, egentligen skulle ni fått en 3:a men du och några av dina lagkamrater hade ändå snäppet schystare bröst än Jörgen Pettersson, så.....Your place or mine?"

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
rävdjuret
[#52]  Skrivet: 2008-08-24 19:56:23 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 1862 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
men guuuuuuuuuuuud. hur fan kan du ge handbollslandslaget 4 lindeberg? de förlorar de första matcherna, och måste vinna de två sista. säkrar den första med 1 futtigt mål och får såklart storstryk i sista. där det tar ca 6 minuter innan första målet och 16 minuter innan andra!

fan vad man skämdes. sen att de tillfällen i första matcherna som de hade att komma ikapp och förbi helt ignorerades, och istället följdes av 4 anfall utan mål, är också pinsamt. men mest pinsam är nog den där scheifert (stavning?) som inte förtjänar titeln förbundskapten. det även om han inte lagt time outen så djävla fel!

2 lindeberg förtjänar de. och då är jag ändå givmild!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
silmarillion
[#53]  Skrivet: 2008-08-24 23:05:37 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 4465 Från: Skåne
rävdjuret sket ur sig:
men guuuuuuuuuuuud. hur fan kan du ge handbollslandslaget 4 lindeberg?

Därför att de spelade på, och ibland över, sin förmåga. Ser man till de topp fem-sex handbollsländerna i världen hade tjejerna fyra av dem i sin grupp. De spelar riktigt bra mot alla dessa och lyckas till och med vinna över ett av dem (Tyskland då alltså).
Faktum är att de bara gjorde en dålig match i hela turneringen och det var mot ett riktigt taggat Kina.

...sen kan jag hålla med om att Schefvert är något överreklamerad som tränare men tjejerna verkar vara nöjda med honom. Fast jag hade hellre sett någon av våra gamla herrspelare som tränare. Tex Ola Lindgren, Magnus Andersson, Per Carlén eller Staffan Olsson hade kunnat göra underverk med de här svenska talangerna.

[#54]  Skrivet: 2008-08-24 23:48:51 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 124 Från: C4, Skåne
silmarillion sket ur sig:

...sen kan jag hålla med om att Schefvert är något överreklamerad som tränare men tjejerna verkar vara nöjda med honom. Fast jag hade hellre sett någon av våra gamla herrspelare som tränare. Tex Ola Lindgren, Magnus Andersson, Per Carlén eller Staffan Olsson hade kunnat göra underverk med de här svenska talangerna.

Schefvert försvinner nog som förbundskapten i vilket fall som helst. Han är tränare för damhandbollslaget "på nåder" från danska klubben GOG där han också är tränare. Efter EM i Makedonien i December går hans kontrakt med Handbollsförbundet ut och då får vi se vad som händer. Jag tror knappast att Handbollsförbundet har pengar att ge honom en heltidstjänst.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Sport  >>  OS-invigningen (Eller: NU ÄR DET FAN PÅ G)

Sida 3 av 3
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet