Forumindex

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  Vardagsobservationer

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#1]  Skrivet: 2008-09-18 10:34:01 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 8974 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Så spöar man äntligen den där blåa samurai-anden som återhämtar sitt liv genom att simulera sex med en själv och hans 4 meter långa svärd på nivå 16 i ninja gaiden och går och hämtar en bira för att fira segern, när man kommer tillbaka är man uppäten av spök-pirayor utan att ha sparat...

Vilken djävla metafor för livet i stort....

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
silmarillion
[#2]  Skrivet: 2008-09-22 12:27:58 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 4606 Från: Skåne
Precis det där har jag också varit med om...vänta lite..."metafor"? Nej, det hände mig...alltså...på riktigt ju...måste sluta sniffa ajax...

[#3]  Skrivet: 2008-09-22 13:26:12 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 3846 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Körde du också med izuma drops och flying swallows för att besegra honom?
(Och tänkte på något trevligt när han gick loss med dildosvärdet)

I said swallow...... Hey ladies!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Jason
[#4]  Skrivet: 2008-09-22 13:30:53 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 16485 Från: ett annat håll
Det känns ungefär som när jag spelat Nintendo Ds en god stund utan att ha strömkällan kvar och av någon outgrundlig anledning så dör batteriet. Också ganska svårt att spara då.

Eller när jag somnar på bussen från Göteborg, slumrar till, vaknar med ett ryck för att upptäcka en skylt det står mariestad på. Yrvaket hoppar jag av samtidigt som jag önskar bussföraren en god helg. När jag ser bussen åka iväg, märker jag att idioten som är jag själv, klivit av på fel bussplats, nämligen stationen innan Mariestad. Nästa buss går fem timmar senare och då kommer jag fram till Örebro klockan 22:50 och då har jag ytterligare en timma om jag ska komma hem till Kristinehamn. Som tur är har jag en trevlig broder som åker bil tre timmar tur och retur för att hämta upp mig.

Ps. Det är Sampo Lappelill på svt1 just nu!

WoOt WoOt!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  Vardagsobservationer

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet