Forumindex

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Önskemål - omröstning!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Ska "Slumpa fram artikel"-länken på boyahed.com högre upp?

Ja   75%   [ 6 | 75% ]
Nej   25%   [ 2 | 25% ]

Totalt antal röster : 8
Jason
[#1]  Skrivet: 2008-09-21 01:52:06 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 15872 Från: ett annat håll
Eftersom min hemstad för tillfället inte vill veta av mig, sitter jag och slöläser gamla boyahedartiklar i min ensamhet, då kom jag på att slumpaframartikelknappen sitter onödigt långt ned, skulle den möjligtvis kunna flyttas upp några pinnhål så den blir tillgänglig utan att man ska behöva scrolla ned? Har bara en bärbar nämligen och då blir det så grovt att behöva röra musplattan varje gång.

[#2]  Skrivet: 2008-09-21 04:01:06 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 1950 Från: :nårF
höhöhöhöhöhhö

jag är ful,l

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
haddock
[#3]  Skrivet: 2008-09-22 18:42:31 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 159180 Från: Lilltomta
Jason sket ur sig:
Eftersom min hemstad för tillfället inte vill veta av mig, sitter jag och slöläser gamla boyahedartiklar i min ensamhet, då kom jag på att slumpaframartikelknappen sitter onödigt långt ned, skulle den möjligtvis kunna flyttas upp några pinnhål så den blir tillgänglig utan att man ska behöva scrolla ned? Har bara en bärbar nämligen och då blir det så grovt att behöva röra musplattan varje gång.

Jag tror att redaktionen enades om att den passade bäst längst ned i rutan av estetiska skäl, men nog kan den gott flyttas till toppen av arkiverat-rutan. OM FOLKET VILL... tihith. Jag startar omröstning som pågår i en dag eller två, sen får vi se.

[#4]  Skrivet: 2008-09-22 18:53:42 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 44058 Från: Lilltomta
Tack vare slumpa-knappen hittade jag det här guldkornet som fick mig att skratta högt. Thank you, Boyahed.com!

[#5]  Skrivet: 2008-09-22 19:03:25 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 11382 Från: ett annat håll
Ja! leder med två-noll! folket har talat! Eftersom det statistiskt sett räcker med att fråga två personer för att nå samma resultat som om vi hade frågat tusen och att fråga tusen, räcker för att kunna nå en hyfsat säker statistik för 100 000 000 000 000. Så anser jag saken klar?

En skrämmande notis är att jag (delvis på grund av ovanstående länk), fick ligga med en tjej jag hittade på mitt kära statshotellet.

Är jag skyldig någon nått nu?

[#6]  Skrivet: 2008-09-22 19:18:12 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 17207 Från: payehoq
Du är skyldig att berätta hur fan det gick till. Inte själva liggandet då, men hur länken spelade in i det hela.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att träslöjdslärare bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Jason
[#7]  Skrivet: 2008-09-22 19:48:51 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 4742 Från: ett annat håll
Eftersom jag inte har någon större höjd att gå på när det gäller mitt raggande, spelar jag på att koppla loss den centrala nervbana som går mellan käften och hjärnhalvorna. Jag låter sedan munnen säga vad fan den vill. Just denna gång började dock ordbajseriet sina, precis när jag befann mig i det kritiska läget då hon inte riktigt hade bestämt sig för om hon ville att jag skulle följa med taxin hem till henne eller inte.

Men när jag då körde med en slitlig förändrad version av ovanstående (tror jag exempelvis ändrade att hon fick bäcken att hoppa genom dynamit istället för olja) skrattade hon tillräcklig länge för att jag skulle kunna slinka in i taxin utan att hon märkte det.

Jag sade dock inte var jag fått det ifrån, har jag begått ett kopieringsskrivsbrott nu?

[#8]  Skrivet: 2008-09-22 20:29:25 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 17 mar 2005 Inlägg: 451
Jag saknar alternativet "Avbryt"....

Skurt
[#9]  Skrivet: 2008-09-23 16:59:55 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 16880 Från: Lunnagår
AnaMatronic sket ur sig:
höhöhöhöhöhhö

jag är ful,l

Du är inte full, om du skriver såna här inlägg.

Det är precis som sextiotalet, om du kommer ihåg något så var du inte där.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Jason
[#10]  Skrivet: 2008-09-23 17:03:06 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 93495 Från: ett annat håll
Jag minns 90-talet, men då var jag faktiskt ganska liten, sen minns jag ännu mer av 2000-talet, men då har jag ändå varit ganska full, ganska ofta.

[#11]  Skrivet: 2008-09-23 21:44:09 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 108015 Från: Lilltomta
Omröstningen stängd. You haz won. Nu ligger slumplänken högst upp i arkivrutan.

Bättre?

[#12]  Skrivet: 2008-09-23 22:06:30 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 67750 Från: ett annat håll
Blir tråkigt att upprepa gammalt smicker, men jag älskar dig. Hitler dances the night away

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Önskemål - omröstning!

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet