Forumindex

Forumindex  >>  Humor  >>  David Cross = GENIUS

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Syltnacke
[#1]  Skrivet: 2008-09-29 22:45:24 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 2210 Från: Toppen på sidan
David Cross = precis vad världen behöver.

Vem kan tipsa om liknande genier?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#2]  Skrivet: 2008-09-29 22:54:02 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 2903 Från: ett annat håll
Nicolai Tesla? torde räknas som ett geni, och till hans komiska effekter kan räknas att han tydligen var sjukligt hygiensikt, samt påstod att han uppfunnit ett sätt att transportera stora mängder energi utan att använda ledningar.

Dessutom minns väl alla Teslacoilerna i Red Alert vilket totalt sett utgjorde grunden till varför man skulle vara Sovjet och inte de mesiga Allierade (och ryssarnas Mammuth Tank då såklart)

[#3]  Skrivet: 2008-09-30 00:08:57 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 2499 Från: Toppen på sidan

TacomaTrailer
[#4]  Skrivet: 2008-09-30 19:04:31 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 9763 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jason sket ur sig:
Nicolai Tesla? torde räknas som ett geni, och till hans komiska effekter kan räknas att han tydligen var sjukligt hygiensikt, samt påstod att han uppfunnit ett sätt att transportera stora mängder energi utan att använda ledningar.

Dessutom minns väl alla Teslacoilerna i Red Alert vilket totalt sett utgjorde grunden till varför man skulle vara Sovjet och inte de mesiga Allierade (och ryssarnas Mammuth Tank då såklart)

Glöm inte Tesla-tanksen som fanns i expansionen, Nicolai uppfann även dem.

Läste för övrigt en gammal illustrerad vetenskap tidigare i dag där en snubbe skapat en riktig Tesla coil, med tillhörande soldater (av papp) som fick smaka på volt när den slogs på och allt.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#5]  Skrivet: 2008-10-01 08:47:52 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 10128 Från: Lunnagår
Russel Brand

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Teaflax
[#6]  Skrivet: 2008-10-03 01:02:20 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 9394 Från: Katrineholm, bitch
Nicola, inte Nicolai. Ja, som det brittiska flicknamnet.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Jason
[#7]  Skrivet: 2008-10-03 07:23:59 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 813 Från: ett annat håll
Teaflax sket ur sig:
Nicola, inte Nicolai. Ja, som det brittiska flicknamnet.

Indeed, men jag tänkte på våra finska vänner, och de stavar så kväsigt.

[#8]  Skrivet: 2008-10-03 20:29:24 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 32409 Från: Lunnagår
David Bowie spelar Nikola Tesla rätt så föredömligt i filmen "The Prestige" (2006 av Christopher Nolan).. Absurd otrolig film - men [sic!] bra.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Hummer Bugg
[#9]  Skrivet: 2008-10-03 22:48:11 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 6525 Från: westeroze
Skurt sket ur sig:
David Bowie spelar Nikola Tesla rätt så föredömligt i filmen "The Prestige" (2006 av Christopher Nolan).. Absurd otrolig film - men [sic!] bra.

Absurd otrolig film - hur är filmen då?

[#10]  Skrivet: 2008-10-04 00:27:42 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 8440 Från: Lunnagår
Hummer Bugg sket ur sig:
Skurt sket ur sig:

Absurd otrolig film - hur är filmen då?

Vill inte spoila - men det handlar om långtgågna trolleritricks.-

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Humor  >>  David Cross = GENIUS

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet