Forumindex

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  Nyinvalda i Parlamentet

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Skurt
[#26]  Skrivet: 2008-05-08 16:54:48 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 4051 Från: Lunnagår
Teaflax sket ur sig:

Hur säker är jag på min sak? Jag ska på en av manusförfattarnas födelsedagskalas nästa helg. Anders S Nilsson ska tydligen jocka.
´
wow! you namedrop me back to africa!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#27]  Skrivet: 2008-05-08 20:40:49 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 18639 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Har vistelsen i gnällbältet gjort dig en smula cynisk skurto?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Jason
[#28]  Skrivet: 2008-05-08 22:22:43 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 60975 Från: ett annat håll
cool

[#29]  Skrivet: 2008-05-09 01:42:54 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 18696 Från: Katrineholm, bitch
TacomaTrailer sket ur sig:
Jag undrar vad tungviktarna här tror om program som "Who's line is it...." där publiken ger instruktioner till komikerna, också repeterat?

Nej. Colin Mockrey är ett genuint geni. Whose Line... är "äkta" utom i det förstås att man redigerar fram det bästa från en längre session.

Över huvud taget är det mycket mindre försrkivet i britt- och amerikanpanelserier än i svenska. Även om - det ska erkännas - Sean Hughes lämnade Never Mind The Buzzcocks för att han tyckte att det var för mycket skrivna manus. Men att det görs mer i den serien än i t.ex. Have I Got News for You och 8 out of 10 Cats beror nog på att Buzzcocks har musikergäster som kanske inte nödvändigtvis är så kvicka i repliken.

TacomaTrailer
[#30]  Skrivet: 2008-05-09 11:45:03 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 10355 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Sant som biblen, om den var sann alltså, leve Colin!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Skurt
[#31]  Skrivet: 2008-05-10 16:53:22 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 4431 Från: Lunnagår
TacomaTrailer sket ur sig:
Har vistelsen i gnällbältet gjort dig en smula cynisk skurto?

You bet!

Autentiskt dokument från Grythyttans ICA, bild tagen av mig själv:
http://img508.imageshack.us/img508/6769/20071026426np4.jpg

tacoma trailer sket ur sig:
Sant som biblen, om den var sann alltså,

EHrm! http://www.youtube.com/watch?v=05Oe1UAEATE

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
johabbed
[#32]  Skrivet: 2008-10-05 21:21:58 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 12319 Från: payehoq
Jag har nyss sett senaste avsnittet med Pär Göttlaborg, Kristoffer Appelquist, Annika Lantz och Anders Jansson. Det var kul.

Men det mest nämnvärda måste ändå vara att Appelquist av nån anledning textades när han sa "no offense" under en utläggning om att kronofogden använder indrivningsbögar. Allt var på svenska, sedan säger han som sagt "no offense" lite i förbigående... Och då textas det. Till "Det var inte så illa menat!" Inte en enda textrad dyker upp under hela resten av avsnittet.

Kom in ett par minuter efter att avsnittet börjat, så antingen missade jag nånting där som gjorde att detta var ett skämt, eller så har TV4 en ny skojig policy om att precis allting som sägs på utrikiska ska textas, hur oviktigt det än kan tänkas vara i sammanhanget.

Jag hoppas på det sistnämnda, för då kanske man får se andra liknande roligheter i framtiden. Typ om nån hockeyspelare intervjuas och säger att det är viktigt hur laget agerar i power play, så kan det komma in en ensam textrad där det står "Med en spelare mer på isen till följd av utvisning för det andra laget". Och sedan fortsätter intervjun utan text.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Elitserien i ishockey bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  Nyinvalda i Parlamentet

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet