Forumindex

Forumindex  >>  Sport  >>  Åhhh AIK

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Teaflax
[#26]  Skrivet: 2007-09-05 02:50:07 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 54990 Från: Katrineholm, bitch
Fopollsfan kalla folk retarderade = stenkastning i växthuset.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
pahapersrog
[#27]  Skrivet: 2007-11-08 13:58:20 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 3166 Från: Förort
Nu när man har gett upp fotbollen så är det såklart dags för hockey. Och inte vilken hockey som helst utan hockeyallsvenskan som visas på tv4sport. Igår sändes AIK - Almtuna vilket slutade med seger 6-2 inför 1019 åskadare.
Nästa tv-kväll är Malmö – AIK Fredag 30 november.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Syltnacke
[#28]  Skrivet: 2007-11-08 14:20:37 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 159 Från: Toppen på sidan
pahapersrog sket ur sig:
sportstatistik

Åh fan!!!

AnaMatronic
[#29]  Skrivet: 2007-11-08 18:24:26 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 34800 Från: :nårF
Gett upp fotbollen? Jag har varit full 10 dagar i rad nu för att fira att guldet är hemma igen.

johabbed
[#30]  Skrivet: 2007-11-08 19:13:06 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 197106 Från: payehoq
Jaså, du håller på Umeå IK?

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att alla produktioner med Fredrik Dolk bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#31]  Skrivet: 2007-11-08 19:49:48 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 12450 Från: :nårF
Nej för fan. Då hade jag ju fått festa i tre veckor strait! Dessutom spelar ju Kristianstad i den sk. damallsvenskan nästa år.

Jason
[#32]  Skrivet: 2007-11-08 23:47:29 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 15292 Från: ett annat håll
AnaMatronic sket ur sig:
Gett upp fotbollen? Jag har varit full 10 dagar i rad nu för att fira att guldet är hemma igen.
Guldet är på bortamatch med en riktigt vidrig One night stand, sen när det vakanar till med tidernas baksmälla kommer det ta nattåget till Stockholm.

[#33]  Skrivet: 2007-11-11 09:58:03 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 6782 Från: Katrineholm, bitch
Vad fan pratar ni om? Kimi Räikkönen tog guldet.

pahapersrog
[#34]  Skrivet: 2008-09-02 15:39:34 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 83 Från: Förort
Jason sket ur sig:
Guldet är på bortamatch med en riktigt vidrig One night stand, sen när det vakanar till med tidernas baksmälla kommer det ta nattåget till Stockholm.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=647&a=823321

Jag tycker allt att det är lite festligt gjort ändå, de senaste matchernas fiaskon till trots.
Men snart börjar hockenyn, då djävlar ska Växjö Lakers få smaka.

[#35]  Skrivet: 2008-09-02 20:02:24 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 1645 Från: Skåne
pahapersrog sket ur sig:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=647&a=823321

Asgarv!! Lite som den här då:

http://www.family.se/vi/1059294.htm?ca=22_a

Själv börjar jag bli grundligt trött på att mitt favoritlag skall sälja sönder sig precis när de fått häng på toppskiktet i allsvenskan. Men snart är det bandysäsong och då får man väl se fram emot ännu en underbar SM-final där vi åter igen tar ledningen med femhundra mål...bara för att totalt klappa igenom i slutet av andra halvlek och torska ännu en gång RAGE!

Speedwayen gör ju ingen glad...och hockeyn var det länge sedan man tyckte va skoj. Men handbollen har ju varit en solklar källa till glädje de senaste tre säsongerna.

...fast det är väl slut med det också när spelarflykten är som den är. Till och med en pajsare som lägger av med handbollen bara för att bli...*trumvirvel*...fotomodell! FTW!!!!
Dessutom har ju guldtränaren bestämt sig för att ta över herrlandslaget (tillsammans med Ola "Jason" Lindgren) så det kommer väl sluta med att de blir första regerande laget i historien som åker ur elitserien.

[#36]  Skrivet: 2008-11-06 20:48:24 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 7018 Från: Skåne
Allsvenskan avgörs på söndag och Lagrell kommer väl att göra som vanligt...sitta någonstans mittemellan de två orter där pokalen kan hamna för att slippa stå vid fel arena (som han gjorde ett år).

Enligt mina beräkningar betyder det att han kommer att sitta på Norrköpings Idrottspark och titta på när Bajen pinglar till Peking för att sedan styra sin kosa mot antingen Gävle eller Halmstad.

Nåväl...mitt lag, Bajen, sket bort sina chanser tidigt på säsongen och kommer med största sannolikhet att sluta 7:a.

Jasons AIK måste vinna mot GAIS borta för att hålla AnaMatronics och Johabbeds (och Skurts?) MFF bakom sig.

Hur går det i guldstriden då, tro? Klarar Kalmar att ta poäng borta mot Halmstad eller får de däng samtidigt som Elfsborg krossar Gefle och därmed tar hem allsvenskan?

Så där, ordet är fritt...disskutera gärna i små grupper.

[#37]  Skrivet: 2008-11-06 20:58:31 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 542 Från: ett annat håll
Har ingen liten grupp att ansluta mig till, men eftersom säsongen ganska tidigt barkade åt helvete! (även om det fanns en tid då nån tyckare på antingen DN eller SVD trodde på AIK som slutsegrare) så gör det inte så mycket.

Bara vi lyckas hålla MFF bakom oss så är jag nöjd Hitler dances the night away

kärlek till alla!
maska och balla

[#38]  Skrivet: 2008-11-06 21:03:26 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 295 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Kalmar tar hem det, en helt överlägsen organisation inom svensk fotboll, och det räcker för att vinna....I ett år alltså. Det blir väl lika sönderköpta som alla andra.

Nästa år blir ÖSKs......att tvångsdegraderas igen, det sket ju sig för Lagrell förra gången, så vi hamnar nog i korpen denna gång.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Jason
[#39]  Skrivet: 2008-11-06 21:04:22 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 0 Från: ett annat håll
Har ingen liten grupp att ansluta mig till, men eftersom säsongen ganska tidigt barkade åt helvete! (även om det fanns en tid då nån tyckare på antingen DN eller SVD trodde på AIK som slutsegrare) så gör det inte så mycket.

Bara vi lyckas hålla MFF bakom oss så är jag nöjd Hitler dances the night away

kärlek till alla!
maska och balla

[#40]  Skrivet: 2008-11-06 21:14:41 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 17 mar 2005 Inlägg: 96
Mitt Elfsborg har ju chansen om man dunderkrossar Gefle samtidigt som Kalmar kollapsar totalt och..... oddsen är väl 1 på 100. Kommer aldrig ske.
Nästa år kommer Kalmar dock ligga 5-8 (spelarförsäljningar och pensioneringar) och Elfsborg tar väl hem det igen.

Jason sket ur sig:
(även om det fanns en tid då nån tyckare på antingen DN eller SVD trodde på AIK som slutsegrare)

Hähä, Mr Laul på sportblaskan.

AnaMatronic
[#41]  Skrivet: 2008-11-06 21:36:51 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 11600 Från: :nårF
silmarillion sket ur sig:

Jasons AIK måste vinna mot GAIS borta för att hålla AnaMatronics och Johabbeds (och Skurts?) MFF bakom sig.

Eehhrrrmm. Nej. Mitt lag ligger ganska cementerade på tredjeplatsen och ser ut att få behålla stora delar av sitt lag inför nästa år. Kanske för att spelarna fortfarande går i högstadiet?

Manfred
[#42]  Skrivet: 2008-11-07 00:56:31 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 308 Från: oss alla till er alla
Avgå Charlie.

[#43]  Skrivet: 2008-11-07 16:17:20 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 7731 Från: Skåne
AnaMatronic sket ur sig:
Eehhrrrmm. Nej. Mitt lag ligger ganska cementerade på tredjeplatsen och ser ut att få behålla stora delar av sitt lag inför nästa år. Kanske för att spelarna fortfarande går i högstadiet?

Sorry...det var ditt inlägg om Jari Litmanen som threw me off. Örgryte skall det ju vara.

*hehe*

[#44]  Skrivet: 2008-11-08 02:44:35 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 4074 Från: Mammas mage
TacomaTrailer sket ur sig:
Kalmar tar hem det, en helt överlägsen organisation inom svensk fotboll, och det räcker för att vinna....I ett år alltså. Det blir väl lika sönderköpta som alla andra.

Nästa år blir ÖSKs......att tvångsdegraderas igen, det sket ju sig för Lagrell förra gången, så vi hamnar nog i korpen denna gång.

Kalmar blir inte sönderköpta, av den enkla anledningen att dem förlorar 6/11 i startelvan som bosmans, dvs gratis. Således kan de inte ens köpa ersättare.

Allsvenskan börjar närma sig sin egen lågkonjuktur och vi lär inte se många spektakulära värvningar. Ellos borde ta guld nästa säsong, om Hassan håller, så de har ekonomi att behålla alla samt en bra trupp redan. Inget lag lär nämligen ha råd ha handla särskilt mycket.

Om ÖSK tvångsdegraderas är det ett stort skämt, då både AIK, IFK Sillstryp och Henkeborg har klart sämre ekonomi. (dessutom har de två sisnämnda begått BROTT, AIK har bara brottsliga spelare) Dock är Lagrell en sådan idiot att han nog kan göra det ändå. Dance, fish, Dance!

Det jag är mest orolig inför nästa mellanår för mitt kära Bajen, är mig själv och den nya "huliganlagen" som innebär rättslöshet för fotbollssupportrar. Man kan av polisen nekas inträde utan någon som helst motivation eller bevis. Dessutom är det praktiskt taget omöjligt att protestera mot övervåld i samband med matcher, ett övervåld som eskalerar, i derbyt AIK-Hammarby fick en 14-årig tjej vårdas på sjukhus efteråt, då polisen rammat en folkmassa med en polisbil. Det enda vi gjorde var att gå mot tunnelbanan.

Hur polisen hanterar denna rättsvidriga lag blir minst sagt intressant, supporterpolisen brukar ju gilla maktmissbruk. Hitler dances the night away

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Jason
[#45]  Skrivet: 2008-11-08 09:32:51 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 813 Från: ett annat håll
Ör du din avatar? Too cool for school.. and the law Rattmuff

[#46]  Skrivet: 2008-11-08 11:47:57 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 31800 Från: :nårF
Feynords supportrar börjar i tid.

Yogurt
[#47]  Skrivet: 2008-11-09 05:13:47 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 2856 Från: Mammas mage
Jason sket ur sig:
Ör du din avatar? Too cool for school.. and the law Rattmuff

Ser mer huliganaktig ut.

Är faktiskt väldigt lugn, för att stå i klacken. Ganja. Sweet, sweet ganja.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
silmarillion
[#48]  Skrivet: 2008-11-09 20:59:59 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 14476 Från: Skåne
Yogurt sket ur sig:
Det jag är mest orolig inför nästa mellanår för mitt kära Bajen, är mig själv och den nya "huliganlagen" som innebär rättslöshet för fotbollssupportrar.

Nu skall vi inte tänka så...nu är det ju bandy och handboll som gäller. Tänk positivt!

[#49]  Skrivet: 2008-11-09 22:52:22 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 1355 Från: ett annat håll
Finns det huliganer i handboll? Eller Bandy?

SKulle vara [sic!] oväntat om det skulle bli upplopp inför typ Redbergslid och Drott

[#50]  Skrivet: 2008-11-11 22:39:14 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 8142 Från: Skåne
Jason sket ur sig:
Finns det huliganer i handboll? Eller Bandy?

SKulle vara [sic!] oväntat om det skulle bli upplopp inför typ Redbergslid och Drott

Den 17 december är jag i Ystad och gör Österporthallen osäker...sen bär det nog av till Lund den 28/12 då vi är några stycken som skall invadera Färs och Frostas sparbank-arena.

Hmmm....OK, jag förstår din poäng. Det har inte riktigt samma klang som att möta Djurgården hemma på Söderstadion *hehe*

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Sport  >>  Åhhh AIK

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet