Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Inget boyahed på presstext

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Grabben med kniv
[#1]  Skrivet: 2004-12-07 15:58:02 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 05 aug 2004 Inlägg: 43 Från: Allt
Använde lite oviktig tid till att kolla hur frekvent förekommande Grabben med Kniv är på presstext. Inte alls visade det sig. Det kunde man väl låta passera. vad värre var att Boyahed inte herller finns nämnt. Uppdrag granskning någon?
So. Sad. Eyes. Bleeding. Of. Sorrow. Sniff. Oh, damn. Did I bring out my dildo again?

haddock
[#2]  Skrivet: 2004-12-11 14:34:09 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 12317 Från: Lilltomta
Sant. Inga resultat där, dock tre stycken i Mediearkivet. Men.. ja det känns som att jag ändå aldrig hittar de artiklar jag vill hitta när jag söker därinne (PT eller MA), litegrand som Aftonbladets sökfunktion som aldrig någonsin lyckats hitta det jag söker. Och då är jag ändå en rätt van internet-sökare som använder google flertalet gånger dagligen för att söka efter bisarra fetish-bilder och sexnoveller. Mäkta tattigt är det minsann. Även detta forums sökfunktion är rätt risig om jag ska vara ärlig, men det är ingenting jag kan, orkar eller vill ändra på då det är The phpBB Group som står för den. Den funkar drägligt må sägas.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Inget boyahed på presstext

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet