Forumindex

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Påven sätter standarden (standaren? stare?) för 2009

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Jason
[#1]  Skrivet: 2008-12-23 12:22:21 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 15130 Från: ett annat håll
Som vanligt är rubriken lite vinklare än texten i sin helhet, men läs och njut

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3561&a=867235

och vinklare är mitt nya julord.

Kan se annonserna för Röda korset nästa år.

Rädda en homosexuell, köp en get!

[#2]  Skrivet: 2008-12-23 12:44:46 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 14220 Från: westeroze
Påstående:
Påven beskrev "uppträdande bortom traditionella heterosexuella realtioner" som ett sätt att förstöra Guds arbete.

Som att leva 800 män i klänning och celibat i ett litet reservat i mitten av Rom?

[#3]  Skrivet: 2009-01-01 19:16:39 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 6269 Från: Lunnagår
Haha härlig backlash mitt i de kristnas egna högtid!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Teaflax
[#4]  Skrivet: 2009-01-01 22:06:39 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 8935 Från: Katrineholm, bitch
Det är inte de kristnas högtid. Det är en hednisk högtid som de har kidnappat. Den som tror att granar och feta skäggiga män har med Kristus att göra är antingen hög eller lurad.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#5]  Skrivet: 2009-01-02 15:21:54 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 21944 Från: Lunnagår
Teaflax sket ur sig:
Det är inte de kristnas högtid. Det är en hednisk högtid som de har kidnappat. Den som tror att granar och feta skäggiga män har med Kristus att göra är antingen hög eller lurad.

medveten. men de kristna brukar ju börja gulla om sin fantasiguds födelse vid julen extra mycket...

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Yogurt
[#6]  Skrivet: 2009-01-03 02:26:05 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 438 Från: Mammas mage
Teaflax sket ur sig:

Den som tror Gubben med renarna eller granen har något med vårt fornnordiska midvinterblot är inte bättre.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Hummer Bugg
[#7]  Skrivet: 2009-01-03 15:24:20 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 20276 Från: westeroze
Den enda hållbara traditionen ifrån forntida dagar är att dricka sig redlöst berusad, frossa i sig onyttigheter och spy upp allting dagen därpå, och Kalle Anka förstås.

[#8]  Skrivet: 2009-01-04 23:14:13 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 153972 Från: Katrineholm, bitch
Yogurt sket ur sig:
Teaflax sket ur sig:

Den som tror Gubben med renarna eller granen har något med vårt fornnordiska midvinterblot är inte bättre.

Kanske inte just vårt svenskhedniska midvinterblot, men andra midvintersoltståndstraditioner.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Påven sätter standarden (standaren? stare?) för 2009

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet