Forumindex

Forumindex  >>  Nyhetsmedier  >>  Karlstad, theeeeh new Shiat

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Jason
[#1]  Skrivet: 2007-06-17 21:59:43 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 49457 Från: ett annat håll
Idioti

Påstående:
Pernilla Haglund, 21, arbetar som frisör och sminkös. Ibland extraknäcker hon som bartender på en nattklubb. Solen är stark när vi går längs Drottninggatan,
Karlstads stora shoppingstråk.
Pernilla pekar ut nattklubbarna vi ska gå till senare på kvällen. Hon visar oss de speciella VIP-ingångarna och förklarar att hon skrivit upp oss på de viktiga gästlistorna.
– Vi kommer bara gå förbi de långa köerna, skrattar hon.

Fan som hemmahörande i khamn måste jag faan skratta ihjäl mig åt det här, Karlstad är ju för fan en sleten djävla studenthåla med 70.000 människor. När fan blev det Stufreplan?

Skulle ioförsig vart skitkul om hon inte kommit där senare under natten men det förtäljer inte historien...

Påstående:
Pernilla har ett stort kontaktnät. Hennes stylistkunskaper och
sociala förmåga har gjort hennes namn välkänt i Karlstad. När Pernilla Lundberg, före detta medlem i popbandet Sunblock, skulle stajlas inför en herrtidningsfotografering, fick Pernilla uppdraget att göra henne i ordning.
För ett fuking lokalt nöjesmagasin förhelvete! Ungefär som att jag skulle få göra ett MSpaintjobb för ett dagisblad, och sedan bli kallada erkänd designer. (Eller vad det nu är man kallas när man gör omslag)

Påstående:
Vi stannar utanför en sexbutik... ...I skyltfönstret står en docka med utmanande underkläder, ett par sexhandböcker och några sexleksaker.
Vi går in. Det finns många produkter som ögonen fastnar på. Vi skrattar åt märkliga dildos och åt säregna kortlekar. Pernilla tar upp en förpackning innehållandes en behå och en trosa - gjorda av godis.
- En sån här gav jag till min lillasyster i 15-årspresent. Hon blev jätteglad, skrattar hon.
Samtalet leds in på tonårslivet i Karlstad. Hur ska man vara för att bli populär?
– När man är 15-16 år är det de mest utvecklade tjejerna som blir poppis hos killarna. Killarna tycker ju att de ser bra ut, förklarar hon.
När jag blev kåt under min tonårsperiod blev jag mest sugen på underutvecklade 12åringar, att det beror på att jag är pedofil och störd i huvudet spelade möjligtvis in....

Påstående:
– Det är lustigt att vi alla är blonda, skrattar Pernilla. Alla tjejer i Karlstad är ju typ blonda. Det ska vara blonda svall, liksom.
Men i höstas bröts den blonda trenden, om än bara för ett kort tag. Olika influenser från kändisvärlden påverkade tjejernas hårstil.
– Elita Löfblad färgade håret brunt. Carolina Gynning började också tona ner sin stil. Helt plötsligt ville alla i
Karlstad bli brunetter, men nu är det blonda tillbaka igen, berättar Pernilla medan hon blandar till en drink till Karin. Olika spritflaskor står uppradade bland söta läsksorter på diskbänken. Pernilla ploppar i ett par jordgubbar.
Herregud

Påstående:
Massa mer bajs.....

[#2]  Skrivet: 2007-06-17 23:05:27 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 514 Från: :nårF
Jag är [sic!] imponerad av att du orkad ta dig igenom hela artikeln. Funderade på att börja läsa men var rädd att jag skulle känna mig tvingad att ta livet av mig efteråt.

Tack för höjdpunkterna Hitler dances the night away Hitler dances the night away

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Skurt
[#3]  Skrivet: 2007-06-17 23:29:46 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 17362 Från: Lunnagår
MOHAHAHHAHAH fräscha karlsta! HETT!

När kommer modereportaget om Hällefors?

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
AnaMatronic
[#4]  Skrivet: 2007-06-17 23:36:41 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 35200 Från: :nårF
Läste det precis. Oh my fucking gawd! Shouldn't have eaten that human corpse!

Jason
[#5]  Skrivet: 2007-06-18 09:52:00 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 903 Från: ett annat håll
Dock verkar det ju av inläggsedebatten längre ned på sidan vara så att det är Journalisten som är mest puckad. Vilket jag nog ändå vill tro på.

[#6]  Skrivet: 2007-06-18 10:53:35 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 64144 Från: Lunnagår
ähm.."cough" "cough" - sidan saknas!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Jason
[#7]  Skrivet: 2007-06-18 11:04:52 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 23486 Från: ett annat håll
http://www.expressen.se/sex/1.724635

Verkar vara något problem när man urllänkar.

[#8]  Skrivet: 2007-06-18 12:54:39 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 3629 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
En totalt främmande värld öppnar sig.. Hump, hump, unf, unf!
får samma obehagliga känlsa som när Bengt Ahlsterlind hade sitt videoprogram "Veboa"

fördomarna mot Värmland kommer alldrig att slockna..Värmlänningar som försöker förstärka sin oförmåga att bli tagna på allvar med internt pretto leverne EUHAOEHAUHEAHEOAH...så trevligt

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
Bengt Slask
[#9]  Skrivet: 2007-12-03 00:17:39 Citera
Svettfläck
Regdatum: 19 aug 2004 Inlägg: 13167 Från: Karlstad
Är väl medveten om att jag är en *aning* sent ute,, men eftersom jag
ändå råkar vara Karlstadsbo,,,

vart kan jag läsa denna artikel i sin helhet? Någon?

Hitler dances the night away (var tvungen,, nostalgi!)

[#10]  Skrivet: 2009-01-13 19:39:42 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 51765 Från: Lunnagår
Åååh, kan inte bara släppa den här gamla artikeln.. Det är det sjukaste som någonssin skrivits!

TacomaTrailer
[#11]  Skrivet: 2009-01-13 20:28:37 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 38934 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Me three! Den är så [sic!] episk att ordet episk förlorar all sin mening utanför sambandet med denna artikel, det är väl inget google-geni här som kan hitta ursprungsartikeln?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Yogurt
[#12]  Skrivet: 2009-01-13 21:18:30 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 63 Från: Mammas mage
Ja, den här artikeln är liksom evigt inpräntad i minnet. En snabb googling fick upp personen i frågas blogg och där kan man läsa detta underbara alster: http://misspillan.blogg.se/1182368898_vilket_liv.html!

Pernilla Haglund sket ur sig:
Jessica Isakssons blogg:
Dessa Karlstadtjejer berättade om att vissa grupper hemskt gärna vill synas i olika tidningar, att de skaffar sig silikonbröst etc.

De berättade det inte som något dåligt, mer att det liksom, förekom.

Det var otroligt givande att prata med dem om detta, eftersom alla i det gänget var sunda tjejer som spelade innebandy

INNE-MOTHAFUCKIN-BANDY!!!

Jessica Isakssons blogg:Vi möttes en kväll i Karlstad, gick ut på krogarna för att ha superkul och släppa loss - och jag hade verkligen roligt med dom. Nöjesterassen slår alla Stureplanskrogar som finns med den sköna stämningen och möjligheten att sitta ute
EUHAOEHAUHEAHEOAH

Vem denna Jessica Isaksson är framgår dock inte. *lämnar över stafettpinnen*

EDIT: Efter att ha använt hjärnan skulle jag gissa att det är hon som lämnat ifrån sig artikeln, rätt?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
rävdjuret
[#13]  Skrivet: 2009-01-14 12:33:18 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 6902 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
är detta pernilla haglund?
http://www.finest.se/imageGallery/linkedImageGalleryImage_popup.php?igiid=94934

sen står också i pernilla haglunds utkast från jessica isakssons blogg att isaksson inte ville att artikeln skulle publiceras och att expressen inom kort tog bort den från sin site. om man rättar till länken i första inlägget, som har "[url" felaktigt i sig, så kommer man till tekniskt avbrott trots att vanliga www.expressen.se fungerar bra. så ytterst troligt är att artikeln togs bort strax efter den publicerats.

så kan man hitta den genom jessica isaksson då? hon började blogga på blogspot med denna blogg som snart byttes till denna blogg, efter det började hon blogga på expressen. hennes första blogg på expressen "singeljessica" har bytts mot bloggen "jessicaisaksson" som har lagts ner. en hel del bloggbytande där med andra ord.

enligt fria:
Jessica Isaksson började sin karriär som vimmelfotograf på mediebranschtidningen Resumé. Därefter jobbade hon på vimmelsajterna Glife och Stureplan.se innan hon kom till Expressen.

här är jessica isaksson:

då jessica jobbade på expressen när hon skrev artikeln så är det antagligen bara hon och expressen som har den, och då expressen tagit bort den och jessica inte vill ha den ute så är den nog svårfunnen.

[staffetpinnen lämnas över]

Hummer Bugg
[#14]  Skrivet: 2009-01-14 14:52:38 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 4424 Från: westeroze
De har tom undkommit waybackmachine men däremot går kommentarerna att läsa:

http://web.archive.org/web/20070619140736/http://www.expressen.se/sex/1.724635

Och mycket retligt går det inte att få fram karlstad-inlägget ifrån Jessicas blogg:
http://web.archive.org/web/20070703112200/http://blogg.expressen.se/singeljessica/

Spåren upphör vid hennes senaste blogg som blev kortvarig:
http://web.archive.org/web/20070930125448/http://blogg.expressen.se/jessicaisaksson/

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyhetsmedier  >>  Karlstad, theeeeh new Shiat

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet