Forumindex

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  André Myhrer gör revansch

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Skurt
[#1]  Skrivet: 2010-02-28 01:30:51 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 4642 Från: Lunnagår
Appropå http://boyahed.com/?351-Svensk_icke-medaljor_hanades_pa_Arlanda&hl=myhrer

http://svt.se/2.127269/1.1908929/os-brons_till_andre_myhrer?lid=puff_1908929&lpos=rubrik

Påstående:
OS-brons till André Myhrer
"Jag är fantastiskt nöjd"

Inget hånande av honom i år alltså - grattis Myhrer (som iofsg ändå bara tog brons).

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
johabbed
[#2]  Skrivet: 2010-02-28 02:16:15 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 276887 Från: payehoq
Fedt!

Jag var på ett ölställe under kvällen, och såg på en tv-apparat att André låg etta väldigt länge. Sedan kom någon som var duktig och gjorde honom till tvåa. Sedan tittade jag inte på tv:n på ett tag, och när jag sedan återkom med blicken var det helt plötsligt svenska herrarnas curlinglag som spelade bronsmatch. Varpå hela mänskligheten unisont ställde sig upp och ropade: VA?! HAR SVERIGE ETT HERRLAG I CURLING OCKSÅ!?!?!?!?!

Sedan försvann jag från tv:n ett tag till, och när jag återkom var det curlingFINAL för herrar med ett lag från Kanada och ett lag med skitlöjliga rutiga byxor som utvalda enbart för att skämma ut sin nation. Jag upptäckte sedan att denna nation var Norge, och min reaktion var att sms:a en norsk bekant och häckla honom för hans landsmäns val av byxor. AKA mitt första modestatement någonsin.

I alla fall. Grattis, André Myhrer. Jag kan bara utgå från att vår artikel för fyra år sedan var sporren som gjorde att du denna gång tog medalj.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att leken "under hökens vingar kom" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  André Myhrer gör revansch

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet