Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Testa nya Svettforumet

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2010-02-13 00:52:30 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 23371 Från: Lilltomta
phpBB känns så 2002. Har installerat en testinstans av MyBB där du, kära registrerade användare, har möjligheten att testa funktionaliteten i den infrastruktur jag ser för mig blir framtiden för Svettforumet.

Jag har försökt tanka över data från befintligt forum via inbyggd convert-funktion och det fungerade fint. Bortsett från att all text i alla inlägg är borta. Och att åäö inte fungerar (men vad gör väl det, när det ändå inte är någon text att läsa.) Och att avatarer har fel path. Och att bla bla.

Men login fungerar iaf. Så bege dig till http://testforum.boyahed.com och klicka runt, testa funktionalitet, kom med kommentarer, förslag och önskemål. Skriv några testtrådar. Tipsa om themes.

MyBB verkade som ett vettigt alternativ på grund av att det var snabbt, gratis och utvecklat i PHP. Och så vet jag det finns möjlighet att integrera med med kommentarfunktionen i bloggen, något som efterfrågades i en önskan att få forumet att vakna till liv.

Så, testa gärna MyBB på testforumet och kommentera här, alternativt i nya forumet, eller bloggen. Men inte mail, för mail är så 2002.

Det är som sagt en testinstallation, så allt kommer att raderas innan en livevariant. Bara klicka runt, leka och skita ner så mycket du orkar. Det är framförallt funktioner och reaktioner jag är ute efter.

Tack, älskade anhängare!

[#2]  Skrivet: 2010-02-15 01:17:33 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 7791 Från: ett annat håll
Jag kunde logga in, så [sic!] nöjdf!

[#3]  Skrivet: 2010-02-15 10:00:00 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 658 Från: Skåne
Ser riktigt lovande ut tycker jag.

[#4]  Skrivet: 2010-02-28 12:28:40 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 21 apr 2005 Inlägg: 10 Från: Sveriges Framstjärt
Jah kunde inte logga in. Först berodde det på att mitt bakfulla hjärnhelvete inte lade märke till att man var tvungen att göra syntest. Men efter att jag upptäckt det så gick det likt förbannat inte. Jag har ett ä med i lösenordet, kan det ha någon inverkan?

Hummer Bugg
[#5]  Skrivet: 2010-05-15 02:10:27 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 5898 Från: westeroze
När går vi över till dä nju systäm?

"Fack jo änd jår madderfacking mama!" - tvåpack

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Testa nya Svettforumet

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet