Forumindex

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Those were the forum days

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#1]  Skrivet: 2011-09-12 21:54:46 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 3254 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Året är 2011 och bloggandet har äntligen blivit så ohippt att man själv tagit sig på det, slänger en blick på mina inläkningar och hittar....

1044 från gamla boyahed. Fick en inte så liten nostalgichock. Om man ändå inte skulle posta en ytmnd och bli alldeles för engagerad i en diskussion om Simpsons vs Family guy?

Nä, denna lilla kärleksyttran får duga. Hoppas ni alla lever lyckliga liv med yppiga nymfer flockandes runt era gentalia.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#2]  Skrivet: 2011-11-21 16:44:03 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 167112 Från: Lunnagår
Nymfer. ja... Yppiga... nej!

Mitt intresse för oskulder leder mig främst till feta män.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#3]  Skrivet: 2011-11-30 18:48:43 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 33197 Från: ett annat håll
Woop WOOP, borde starta en tioitopplista över gamla klassiska trådar.

Vilket jag trodde att detta var Ey, eh, ey, ey, you likey?

[#4]  Skrivet: 2012-01-17 20:07:53 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 2543 Från: westeroze
Året är 2012 och ska man tro Boyaheds forum så har jorden redan gått under.

Jag återvänder hit när jag letar efter någon gammal länk jag misstänker kommer härifrån, men det blir alltmer sällan.

En tio-i-topp-lista var ingen dum idé att lämna till eftervärlden, jag uppmanar er som ånyo hittar hit att posta er egen så kommer jag göra det samma.

[#5]  Skrivet: 2012-01-19 01:41:08 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 18568 Från: Lunnagår
Boyahedforumboken. Hade fan varit någonting! Orkar inte bidra med något just nu.

Men den som letar kan hitta undertecknad på twitter under "pseudonymen" @Carlhehehe

For that old time hooteynanny skurt magic.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Those were the forum days

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet