Forumindex

Forumindex  >>  Humor  >>  "Konkurrens" ifrån 1000apor

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Hummer Bugg
[#1]  Skrivet: 2008-04-02 18:03:45 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 8602 Från: westeroze
Boyahed har fått konkurrens på fejknyhetsområdet, det är bröderna som jag inte nämner vid namn som har startat sin humorsida 1000apor.se
Jag förväntade mig en sida där all usel humor för människor utan existensberättigande samlats, och efter en genomgång kan jag konstatera att alla mina värsta farhågor besannats.
TVn har jag inte lyckats få igång, men jag gissar att det är bäst med tanke på hälsan. Peter Apfelstrudel har otippat ett klipp med, men inte änns 100 Apfelstrudel-klipp kan väga upp den här sidan för all avföring. Fejk-killingbloggen vet jag inte vad det är, hela sidan verkar försöka hålla sig ovanför vattenytan enbart på kändisar.

För att bespara er plågan att gå in på denna sida, och se brödernas vedervärdiga trynen på var och varannan bild, så ger jag deras första fejkade nyhet (de falska tv4-mailen är ännu tråkigare):

Fucktardsen sket ur sig:

Adam Tenstas skivsläpp
Av klara | ons, 02 apr 2008

FANTASINYHETER Skivartisten och hyllade hip hop-stjärnan Adam Tensta har redan nu skissat ut riktlinjerna för sitt nästa släpp. Många väntade sig en uppföljare till det kritikerrosade albumet "It's A Tensta Thing" men vad vi får se i butik verkar bli något helt annat. Fantasinyheter satte sig ned med Adam Tensta på Café Madeleine i Stockholm för att höra mer.

– Jag har länge irriterat mig på godisbiten "polkagris" och de besvikelser man får när man köper den. Polka är ju en musikgenre samt dans och gris är ju ett ett djur. Men man får en godisbit. Så nu skissar jag på en grej som är vad den lovar. En polkagris i ordets sanna mening. En gris. Som kan dansa. Polka. Baa, ba, ba-pa-pa. Polka. Du vet. Och gris.

Det låter jättespännande!
– Tack!

Ska vi säga så?
– Ja, det ska vi. Polkagris!

Kommentarer överflödiga.

[#2]  Skrivet: 2008-04-04 20:35:02 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 27300 Från: :nårF
That's odd, but NOT EXTREME.

Skräp som sagt.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Skurt
[#3]  Skrivet: 2008-04-08 10:52:46 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 26332 Från: Lunnagår
Som innan skrivit: Sverige kan suga min röv!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Kloppstock
[#4]  Skrivet: 2008-04-21 15:34:41 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 3808 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Bröderna Ljup tycks sympati bäras fram av Killinggängets blogg och några andra som inte är helt värdiga att skämta där..av den motsatta anledningen

Och framförallt Hallonbladet.se tycks gilla att länka dit på nöjessidorna när man har lite nyhetstorka, det går tydligt i omgångar 'vilka som får'..förra gången var det den där mastodont-radio kanalen där Kjell Erickson varje morgon gör Seinfeld observationer på maizena-mjölsförpackningen..som fick promotion i 3 veckor, sedan gick Uberbladet vidare för att sätta fingret på nya reklamplatser..förlåt humorn

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
Jason
[#5]  Skrivet: 2014-08-29 09:15:49 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 11246 Från: ett annat håll
Jag känner fortfarande att Hela den lilla klanen Schulman inklusive ingifte fortfarande får mig att reflexmässigt vilja munkräkas, så fort jag ser eller hör dom.

Men verkar onekligen som de på något sätt blivit accepterade av samhället i stort, hur kommer det sig?

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Humor  >>  "Konkurrens" ifrån 1000apor

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet