Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  En anekdot från juldagsfirandet

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2005-01-06 00:24:17 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 9475 Från: Lilltomta
Jag tänkte, såhär för att lätta lite på stämningen, berätta om en liten fadäs som jag gjorde på juldagen. Glad i hågen, och lite oplanerat, så började drickandet ganska tidigt och efter några öl, en förfest och 200 spänns djävla inträde (men företräde i den 30m långa kön) så var vi väl inne på stället.

Hade sällskap med bror min, samt hans pack till kamrater som jag inte kände överdrivet väl, men väl på stället träffade jag på många gamla polare från den forna hemstaden. Mycket skoj. Lustigt var dock, och stället är inte särskilt stort, att jag inte såg brorsan från det att vi kom in till flera timmar senare. Kunde inte hitta den jävlen, men så såg jag honom på håll komma från toan, och han stannade och snackade med någon brud som låg långt under G på betygsskalan.

Tänkte gå dit och rädda honom, och gjorde på gammalt broderligt och skollmobbningnsmaner en manöver som tydligen fått benämningen "dajmning" på senare tid (ja, dom säger det.) - dvs. två fingrar rakt upp i röven på den jäveln.

Han reagerade inte, bara tryckte bort handen och snackade klart med bruden. Det var då jag insåg mitt misstag. Brorsan hade inte alls en sån skjorta på sig. "Fuck," tänkte jag, "nu blir det slagge". Snubben vänder på sig, och jag är beredd.

"TJENARE!!" Galet nog är snubben som just blivit fingerpullad i stjärten utan att reagera en dräggfull gammal jobbarkompis. Som dessutom bjöd på bärs. Världen är bra liten.

[#2]  Skrivet: 2005-01-07 00:53:05 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 21 aug 2003 Inlägg: 49 Från: Strängnäs
Ojojoj, där hade du lite tur kan man säga, inte kul annars om det var värsta kroppsbyggaren. Oh, damn. Did I bring out my dildo again? Hittade faktiskt idag en lapp som jag tror jag fick när jag lämnade in jackan på krogen på juldagen... varför har jag kvar den? jag hämtade ju ut jackan :S
har lite svaga minnen från den kvällen så jag vet själv inte riktigt OH MY FUCKING GOD! OH I'M FUCKING GOD!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Benefactor
[#3]  Skrivet: 2005-01-08 21:43:07 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 23 jul 2004 Inlägg: 11968 Från: och med nu!
Jag lyckades med den fantastiska bedriften (håll i er nu) att trilla hem alldeles, komplett och fullkomligt (alltså 100%) nykter från mitt juldagsfirande. What a fuckin' waste. Detta trots att dagen ifråga firades med gamla gymnasiebekanta och mindre bekanta. Och trots att jag var ute i buskarna och drack. Men lik förbannat var jag bakis dagen därpå. Varför är kroppen så dum? Att vara vaken efter klockan tre inte=vara full.

Sällan har man så tråkigt att man förblir nykter. Don't get me wrong, det var trevligt men... vid vissa tillställningar räcker det inte ens med alkohol. Hade t.o.m. föredragit en dajmning... eller Ey, eh, ey, ey, you likey?

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  En anekdot från juldagsfirandet

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet