Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Pressmeddelande 2002-11-25

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2003-11-05 18:11:32 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 23450 Från: Lilltomta
Boyahed.com sket ur sig:
PRESSMEDDELANDE
2002-11-25

Nya numret följer upp succén

Två veckor efter premiären följer boyahed.com upp succén med ett sprillans nytt nummer. Det nya numret innehåller bland annat en exklusiv debattartikel skriven av fotomodellen och skådespelerskan Emma Sjöberg, som ondgör sig över svenska folkets matvanor. Boyahed.com avslöjar dessutom hur det egentligen går till bakom kulisserna på FN-möten.

I det nya numret finns även ett socialt experiment – Operation Fedtsäck - där en försöksperson med hög ömnesomsättning skall gå upp sju kg på 14 dagar. Rapporter från försökspersonen publiceras varje dag. Dessutom innehåller boyahed.com idolporträtt på partiledare, mycket vacker poesi, och premiärvisningar av nya, spännande produkter.

Boyahed.com kan stolt ståta med moral och etik som ej kan köpas för under hundralappen och som med all säkerhet kommer revolutionera hela medie-Sveriges syn på modern journalistik. Till skillnad från andra publikationer, vare sig det är på webben eller på papperet, är boyahed.com en inspirationskälla och ett föredöme för såväl ungtuppar som lastgamla åbäken.

- ”Nya numret liknar ingenting annat jag sett under min tid som masochist,” säger chefredaktör Boyahed bin Laugsson stolt. ”Journalist, menar jag. Sällan har jag varit så exhalterad som nu vid andra numret av boyahed.com. Eller sällan och sällan... ofta snarare,” avslutar han.

Boyahed.com finns att beskåda på http://www.boyahed.com.

Kontaktinformation

Ansvarig utgivare: Jan Anan (jan.anan@boyahed.com)
Chefredaktör: Boayhed bin Laugsson (boyahed.bin.laugsson@boyahed.com)

Webbadress: http://www.boyahed.com
E-post: info@boyahed.com

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Pressmeddelande 2002-11-25

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet