Forumindex

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Påven fortfarande inte död... än så länge

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Jason
[#51]  Skrivet: 2005-04-02 12:49:19 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 5032 Från: ett annat håll
Om jag visste hur det fungerar så... Snabbkurs någon?

[#52]  Skrivet: 2005-04-02 22:15:48 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 5029 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Exempel:
[img]http://www.dn.se/content/1/c6/39/75/74/popehome425.jpg[/img]

Blir

Just det...

PÅVEN ÄR DÖD!!!!!!!!!LÄNGE LEVE PÅVEN!!!!!

Vem ska nu bli den nya påven, Robinson Robban kanske? David Hasselhoff? Maradona! Helt klart maradona.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,625759,00.html

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Manfred
[#53]  Skrivet: 2005-04-02 22:20:27 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 3300 Från: oss alla till er alla
Kan man söka jobbet som påve eller hur går det till? För jag är skitgrym på att sitta ner och halvsova, dessutom klär jag i paljetter. Och korggossar kan jag lära mig att tycka om.

[#54]  Skrivet: 2005-04-02 22:28:08 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 10270 Från: westeroze
Min kompis tänkte söka påvejobbet med en lvl 60 priest på World of Warcraft som merit.

Själv tycker jag det där med "den sista smörjelsen" låter lite obehagligt.

[#55]  Skrivet: 2005-04-02 22:43:53 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 51775 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Vad som än händer lever påveämbetet kvar, precis som en zombiesmiley Zombies coming after you, bitch!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

haddock
[#56]  Skrivet: 2005-04-03 02:31:19 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 9238 Från: Lilltomta
Det vore rätt ballt att få ta del i förhandlingarna om em som blir nästa påve... "Nej, han har endast helat 30 personer från blödarsjukan" alt. "Jag anser det inte passande att en man klädd i röda badbyxor och med tyskt efternamn blir de kristnas ledasgtare, hur mycket han själv än vill det!"

Det lär banne mig vara en riktigt hård konkurrens om posten. Om det inte skulle likna en faktisk och riktig arbetsintervju enligtalla konstens regler skullde det förvåna mig oerhört. Det är ju trots allt ett välorganiserat sällskap med höga krav på sina ledare... Jag skulle kunna betala om de körde påve-audiotions på PPV. Eller Kiosk eller vafan det heter i Sverige.

Edit: tacoma; terminatorliknande bilden med påven och hans skeletthand var djävulskt grym. props för fotoskills!!!

Edit2: Hoppas att näste påve får namnet Pius IX, bara för att det är ett ballt namn, eller att han får en kort och livfull karriär precis som Joannes Paulus I

[#57]  Skrivet: 2005-04-03 09:25:36 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 517 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Det grymmaste skulle vara om de har tävlingar som läggs till jurymomentet. Typ balansera påvestaven på näsan, walk-off med påveutstyrseln (zoolander regler), välsigna så många som töjligt under en minut mm.

Är ställningen lika blir det givetvis UTSLAGS-KARAOKE!!! (Kardinalerna gillar "my way" men en tolkning av "can't touch this" med utförning av the running man knäcker nog allt).

Edit: Ang. namn tycker jag det är dags för en ny Gregorious.

Edit 2: Jag vet att jag inte är den första att säga detta, Haddock, men din avatar skrämmer mig...

Senast ändrad av TacomaTrailer den 2005-04-05 00:18:52, ändrad totalt 2 gånger

ensockerbagare
[#58]  Skrivet: 2005-04-04 20:12:18 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 27 jan 2005 Inlägg: 43
Wow! Tänk vilken fräck dokusåpa det skulle bli!
15 killar och 15 tjejer i ett kapell. All sorts sex innebär diskvalification, ävem tidelag.
Vinnaren väljs av oss, tittare. Därav skulle det vara mycket töjligt att Robban blev nästa El Papa

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger ICQ-nummer
Gungnir
[#59]  Skrivet: 2005-04-04 21:44:16 Citera
Svettpärla
Regdatum: 03 apr 2005 Inlägg: 18
ush, hemska tanke.
Även om jag inte är katolik så skulle Robinson-Robban vara en hemsk person att representera något. Han gör sig bäst som en representant för alla A-lagare där ute...

[#60]  Skrivet: 2005-04-05 00:10:17 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 27958 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Vit rök, applåder, karaoke tonerna inifrån peterskyrkan har tystnat...Den nye påven har utsetts!!!!

Med tanke på utslagstävlingen var det väl ingen tvekan om var det skulle sluta? Den heliga anden presenterar den sexigaste påven någonsin.....

ER NYA LÄNK TILL Leif GW Persson ÄR:

Allvarligt talat har jag aldrig ens gjort såna här stalin projekt förut, men det är sent och jag ska jobba i morgon så det får duga, tanken räknas dock(Progg Rock)!

Benefactor
[#61]  Skrivet: 2005-04-06 13:02:03 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 23 jul 2004 Inlägg: 1144 Från: och med nu!
Jag kan se alla kardinalerna instängda i Vatikanen, hoppande säck i påvesärk. Först till Sixtinska kapellet vinner och blir påve.

Eller snatta mat i affär - den som kan trycka in mest stöldgods under särken vinner titeln.

[#62]  Skrivet: 2005-04-06 14:55:22 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 83380 Från: Lilltomta
Det bisarra är att David säkert skulle kunna tänka sig jobbet som påve. Han vill ju tro att han ahr kraften att föra människor tillsammans och hela världen från alla bkymmer. Jag gillar tanken; Hoff the Healer.

[#63]  Skrivet: 2005-04-06 19:48:41 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 23 jul 2004 Inlägg: 3484 Från: och med nu!
En kollega berättade att han drömde att jag healade honom i natt. Med enkel handpåläggning. Så jag kanske borde söka tjänsten som påve. Inte bara p.g.a. mina uppenbara healingtalanger, utan även för att jag gillar att bära särk. När jag som liten 4-åring fick en luciaklänning av min ömma moder, bar jag denna 24 timmar om dygnet till hennes (och alla andra i vår omgivnings) stora förtret. Det var luciamorgon varje morgon i flera månader ända till jag fick maginfluensa och kräktes ner hela utstyrseln. Då åkte den i tvätten.

Healing och förkärlek till att klä ut mig till gamla helgon - jag tror jag skall söka jobbet.

[#64]  Skrivet: 2005-04-06 22:49:41 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 40591 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Faktum är att David och Jonte-Ponte har flera saker gemensamt, David bidrog liksom påven till kommunismens fall, genom musik.

Läs och häpna
Påstående:
Despite his enormous success in television, Hasselhoff's childhood dream of a recording career had, by the late 1980's, yet to be fulfilled. However, that all changed when he recorded "Looking for Freedom," just at the end of the Cold War. The song quickly became an anthem for the German people and it raced to the number one spot on the German charts where it remained for eight consecutive weeks in 1989.

The album, Looking for Freedom, hit the top of the German charts as well, staying there for three months. It went gold and triple platinum in Europe while on its way to becoming Germany's number one selling album of the year. Hasselhoff was named "Most Popular and Best Selling Artist of the Year" in Germany.

Källa: http://www.davidhasselhoff.com/biography.html

TacomaTrailer
[#65]  Skrivet: 2005-04-16 09:45:27 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 59023 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Rapport från Jonte:
http://www.theonion.com/news/index.php?issue=4115

JPII sket ur sig:
"Up here, everyone is equal," John Paul II said. "No one has to go through an elaborate bowing ritual when they greet me. And do you know how many times my ring has been kissed since I arrived? None. Up here, I'm mingling with tax collectors, fishermen, and whores. It's just going to take a little getting used to, is all."

johabbed
[#66]  Skrivet: 2005-04-16 11:10:43 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 84474 Från: payehoq
När jag läste den där artikeln var min första tanke att det nog hade varit intressantare att placera honom i helvetet. Påven-i-himmelen blir väldigt snällt, men skämtet funkar ju ändå.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Bruno Wintzells oheliga gravplats bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Jason
[#67]  Skrivet: 2005-04-19 21:13:55 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 2032 Från: ett annat håll
Är det någon mer än jag som tycker att den nya påven ser genomgående ond ut?

inte beroende på sina åsikter eller annat, utan jag tror bara att får jag honom på kort i ett urval av hundra helt slumpvis valda människor så skulle nog han placera sig ganska högt på "de som ser onda ut" listan... respons?

[#68]  Skrivet: 2005-04-19 21:20:16 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 10626 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
jag tycker hans vanliga namn är coolare än påvenamnet.. men avföring samma, jag tror inte på idiotin ändå

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
ensockerbagare
[#69]  Skrivet: 2005-04-20 21:51:04 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 27 jan 2005 Inlägg: 56
Jason_med_pinne sket ur sig:
Är det någon mer än jag som tycker att den nya påven ser genomgående ond ut?

inte beroende på sina åsikter eller annat, utan jag tror bara att får jag honom på kort i ett urval av hundra helt slumpvis valda människor så skulle nog han placera sig ganska högt på "de som ser onda ut" listan... respons?

Precis min uppfattning. Han skriker ju bara hustrumisshandlare.

Förresten:
http://newpope.istheshit.net/

Diskutera.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger ICQ-nummer
johabbed
[#70]  Skrivet: 2005-04-20 22:00:51 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 54304 Från: payehoq
ensockerbagare sket ur sig:

Förresten:
http://newpope.istheshit.net/

Diskutera.

Haha, grymt. Vatikanen kommer bli en dödsstjärna.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att leken "fruktsallad" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#71]  Skrivet: 2005-04-20 23:20:26 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 1775 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
"That's not a moon, it's the Vatican!"

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Påven fortfarande inte död... än så länge

Sida 3 av 3
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet