Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Nintendo DS ger dig fedt med stake

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2005-03-09 01:01:01 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 44216 Från: Lilltomta
News.boyahed.com sket ur sig:
Vår reklamspanare John Lindahl som tidigare tipsat om Microsofts marijuana-propagerande hittade nyligen en grymt ball annons för Nintendo DS i ett nummer av förra veckans Metro.

John skriver:
Hur alerta är dom där uppe på reklamavdelningen egentligen? Den här halvsidesannonsen för nya Nintendo DS hittade jag i Metro förra veckan. Bilden skall föreställa en basketspelare som får hjälp av spelarens finger vilket skall föra tankarna till att spelkonsolen har touchscreen. Det hade den kanske g...

Läs mer på http://news.boyahed.com/?202

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Jason
[#2]  Skrivet: 2005-03-09 12:08:37 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 17840 Från: ett annat håll
Störtskön men den ser lite manipulerad ut, förstår inte vad ollonspringan kommer ifrån.

[#3]  Skrivet: 2005-03-09 13:00:42 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 31 okt 2004 Inlägg: 2866 Från: Vandelay Industries
Det är väl skuggan mellan nageln och fingret.

[#4]  Skrivet: 2005-03-09 13:18:54 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 28425 Från: Lilltomta
Eller möjligtvis skuggan från spelarens arm som är utrsträckt mot korgen.

[#5]  Skrivet: 2005-03-09 17:46:12 Citera
Svettpärla
Regdatum: 09 mar 2005 Inlägg: 14
Äh, det är ju inte ens likt. Jag skulle säga att man behöver en ganska så aktiv fantasi för att tänka på stake med anledning av den annonsen.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
johabbed
[#6]  Skrivet: 2005-03-09 17:53:13 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 117325 Från: payehoq
Annars kan den också tolkas som att spelarens gigantiska finger passar på att tafsa minibasketspelaren mellan benen. Med andra ord en mycket olustig reklam för alla som genomlevt en uppväxt med sexuella övergrepp från jättar.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Jason
[#7]  Skrivet: 2005-03-09 20:46:08 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 33423 Från: ett annat håll
Jag erkänner det ser ut som en penis, tänkte fel först och trodde det var ett pekande pekfinger. Senare förstod jag att det var ett vilande pekfinger som avbildats. Vilket som, creepy...
Ey, eh, ey, ey, you likey?

[#8]  Skrivet: 2005-03-10 00:51:19 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 31 okt 2004 Inlägg: 1932 Från: Vandelay Industries
zodah sket ur sig:
Äh, det är ju inte ens likt. Jag skulle säga att man behöver en ganska så aktiv fantasi för att tänka på stake med anledning av den annonsen.

Först tyckte jag bara det roliga var just den gargantiska rövpulningen. Men när man väl identifierat den erigerade penisen så kan man inte se något annat. Ungefär som såna där optiska illusioner, först ser man det ena mönstret, sen kan man bara se det andra mönstret.

En stor fet åderpåk (eller en väldigt liten basketspelare) i dagspressen är väl alltid kul. Speciellt i reklam som lär rikta sig till barn.

News.boyahed.com sket ur sig:

Vi tackar för det grymma bidraget! Som sagt, hur i hvete kan någon sitta och jobba i timtal på annonsen, passa runt den bland andra anställda, godkänna den på möten - ja helt enkelt låta den passera genom Nintendos hela marknadföringsmaskin utan att någon reagerar?

Det är väl det riktigt roliga, nånstans borde ju någon ha sagt "vänta lite, den här kuken, är det så bra att den är med här?".

[#9]  Skrivet: 2005-03-10 04:05:19 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 1895 Från: Lilltomta
Med nedanstående animation i åtanke så tycker jag snubben nere i högra hörnet är lite väl... gay!

[#10]  Skrivet: 2005-03-10 10:12:27 Citera
Svettpärla
Regdatum: 09 mar 2005 Inlägg: 16
Med ovanstående animation i åtanke så tycker jag snubben nere i högra hörnet är lite väl... gay!

Ah, nu är jag förstörd. Ok, det är likt en ganska så stor dase. Varje gång jag ser en erigerad jätte-penis i framtiden så kommer ja direkyt att känna igen den. Allt tack vare boyahed.com! Ey, eh, ey, ey, you likey?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#11]  Skrivet: 2005-03-15 22:27:21 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 2761 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Det som illustreras är väl att det inte är något som hindrar en att använda genetalia för att lira, kanske växer det till fler titlar, donkey-åderpåk, penis-man (och givetvis Miss penis-man), dick-fall osv.

Edit: Om ni mådde dåligt av penis-spelaren, neutralisera med denna:

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
haddock
[#12]  Skrivet: 2005-03-16 16:44:34 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 7011 Från: Lilltomta
TacomaTrailer sket ur sig:
Det som illustreras är väl att det inte är något som hindrar en att använda genetalia för att lira, kanske växer det till fler titlar, donkey-schlong, penis-man (och givetvis Miss penis-man), dick-fall osv.

Edit: Om ni mådde dåligt av penis-spelaren, neutralisera med denna:

Extremt charmig och sexig evighetsbild! Hasselhoff cries while raping Germany

Vill för övrigt passa på att tipsa om ett album med David som ligger på träckern. i den tråden finns även GRYMT snygga bilder av Hassel. Hasselhoff cries while raping Germany

[#13]  Skrivet: 2005-03-16 17:56:45 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 14497 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Varför inte slänga in lite gamla avsnitt av baywatch nights på träckern nu när vi bombarderats försvarslösa med hassels enorma sexighet?

Nu när du tog upp hans musikarriär kom jag ihåg en liten anekdot. När hassels karriär stog på toppen (under baywatch före baywatch nights) skulle han satsa på att slå inom musikens område likaså. Så han gjorde vad vilken annan stenrik talanglös storhetsvansinnig "artist" skulle ha gjort. Han la ner en förmögenhet på en pay-per-view konsert.

Allt såg faktiskt ganska bra ut, men runt 15 minuter före evenemanget skulle börja bröt varenda kanal i landet till den ökanda direktsända biljakten med OJ simpson Vs. LA countys poliskår.

Kardemumman blev i alla fall att David gjorde sin konsert i tron om att han skulle vara en stor stjärna dagen efter, i stället fick han efteråt veta att hans konsert var den minst sedda ppv-et någonsin.

Resultat blev som vi alla vet, mer sexig Hassel i badbrallor, några andra konstnärliga visioner blev som tur var aldrig av.

Edit:
MÅSTE SES!!!
http://www.davidhasselhoff.com/

Påstående:
David Hasslehoff is glorious. He's such a solid hunk of orgasmic manbear... you could melt a Trans Am on his chest.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

Jason
[#14]  Skrivet: 2005-07-20 21:58:37 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 24932 Från: ett annat håll
Ett någorlunda sent inlägg, (när jag inget har för mig, sitter jag här och råmar igenom gamla inlägg) dock, dock, dock,

Ännu roligare blir det dock med den lilla texten nere i vänstra hörnet. "Touch me"

(vet att alla redan upptäckt detta, men eftersom ingen kommenterat detta så tänkte jag varför inte.)

test

[#15]  Skrivet: 2005-07-20 22:43:47 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 21792 Från: Lilltomta
Jason sket ur sig:
Ännu roligare blir det dock med den lilla texten nere i vänstra hörnet. "Touch me"
(vet att alla redan upptäckt detta, men eftersom ingen kommenterat detta så tänkte jag varför inte.)

Det har faktiskt gått mig obemärkt förbi! Har väl varit lite för fokueserad på konturerna av den gigantiska fingerkuken för att se det. Subtilt kul minsann!

[#16]  Skrivet: 2005-08-01 22:52:23 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 16222 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Back up in that ass with the thread ressurection!

Hittade just världens sexigaste sida någonsin!!!!!!!!

http://members.iinet.net.au/%7El_ross/pachoff/

GRiM
[#17]  Skrivet: 2005-08-02 05:46:49 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 3299 Från: någonstans där jag var.
hehe-- Jag hade nog inte valt Hasselhoff som representant för arten människa, hur som helst. Vilken film är detta?

Hasselhoff cries while raping Germany

Bengt Slask
[#18]  Skrivet: 2005-08-03 14:38:15 Citera
Svettfläck
Regdatum: 19 aug 2004 Inlägg: 1966 Från: Karlstad
GRiM sket ur sig:
hehe-- Jag hade nog inte valt Hasselhoff som representant för arten människa, hur som helst. Vilken film är detta?

Ett gammalt Knightrider avsnitt kanske??

[#19]  Skrivet: 2005-08-03 22:26:39 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 26923 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
GRiM sket ur sig:

http://www.davidhasselhoff.com/images/large/explosionbehindscenes(big).jpg
Hasselhoff cries while raping Germany

Självklart inte! Han är naturligvis representant för der übermensch och inget annat.

Att döma av uniformen är bilden med största sannolikhet från baywatch, med tanke på alla kameror och en budgeterad explosion är det troligen en baywatchfilm eller en säsongsavslutning.

HAIL HOFF!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Nintendo DS ger dig fedt med stake

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet