Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Hockeyspelaren som misstänks för hustrumisshandel

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2005-04-28 13:21:04 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 87289 Från: payehoq
News.boyahed.com sket ur sig:
Den hockeyspelare som misstänks för att ha misshandlat sin fru [Expressen] är Janne Huokko. Han har tidigare spelat i Tre Kronor där hans största merit är ett VM-brons år 1999.

Misstankarna om "landslagsstjärnan" dök upp redan för några veckor sedan i Aftonbladet, och identiteten grävdes fram bland annat på Flashbacks forum. Då herr Ärkesvin - förlåt, Huokko - inte är någon vidare superstjärna skippade vi till en början att lägga upp en gissa kändisen-BRLN i frågan. Nya tidningsartiklar och e...

Läs mer på http://news.boyahed.com/?216

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
marre
[#2]  Skrivet: 2005-05-18 11:30:24 Citera
Svettpärla
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 23 Från: vettet
På SSK:s hemsida så snackas det, i forumet, om att det antingen skulle vara en elitserietränare eller elitseriedomare.

Påstående:
Det är verkligen inte våran spelare det handlar om nu. Sen när hade en spelare i dagens SSK-trupp ett arbete vid sidan om som polis?

Nu vet jag inte var de fått det ifrån att han skulle vara polis. Den biten av information måste jag ha missat. Men skulle det vara en domare som är polis i det civila så bör identiteten vara uppenbar...jag vill inte säga hans namn men det rimmar på ådbjer.

johabbed
[#3]  Skrivet: 2005-05-18 12:20:50 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 140790 Från: payehoq
Är det inte en helt olika hockeyrelaterade skandaler det handlar om? Att det i det första fallet handlade om Huokko är rätt välbelagt med tanke på bildbevisningen.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att standardmjölk bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Hockeyspelaren som misstänks för hustrumisshandel

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet