Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: T-Shirt Hell inte lika helvetiska längre

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2005-05-04 02:15:02 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 1895 Från: Lilltomta
News.boyahed.com sket ur sig:
Sajten T-Shirt Hell har beslutat sig för att lägga ner försäljningen av sina mest extrema tröjor med omedelbar verkan. T-Shirt Hell har sedan 2001 haft försäljning av tröjor med vulgära, upprörande, balla, roliga, underliga, skumma och väldigt unika tryck för män, kvinnor och barn. Titlar såsom I HAD A FUNNIER SHIRT BUT SOME BLACK GUYS STOLE IT,
I SWEAR...I DIDN'T KNOW SHE WAS 3,
GOD IS GIVING US MORE DEAD SOLDIERS FOR CHRISTMAS och
WHAT ABOUT ALL THE GOOD THINGS HITLER DID? har tidigare f...

Läs mer på http://news.boyahed.com/?218

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Teaflax
[#2]  Skrivet: 2005-05-04 10:14:07 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 12831 Från: Katrineholm, bitch
Frågan är (och, nej, jag orkar inte kolla) om de tagit bort sin allra bästa t-shirt: "I fucked the girl in Hanson".

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#3]  Skrivet: 2005-05-04 11:46:45 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 37692 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Enorm humor!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

TacomaTrailer
[#4]  Skrivet: 2005-05-04 12:08:14 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 26923 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Varför inte posta lite mer exempel?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

monkeyboy
[#5]  Skrivet: 2005-06-12 02:29:30 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 01 jun 2005 Inlägg: 76
Dom är tillbaks! =D

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#6]  Skrivet: 2005-06-20 22:31:07 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 22485 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala

rävdjuret
[#7]  Skrivet: 2005-06-20 22:38:04 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 6704 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
tacoma, ny bild plz..

din länkade bild funkar inte, den blir ett rött kryss. och nej, jag är inte ghey

Senast ändrad av rävdjuret den 2005-06-21 01:17:22, ändrad totalt 1 gång

TacomaTrailer
[#8]  Skrivet: 2005-06-20 23:36:26 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 56607 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag förstår inte vad du menar, för få erigerade penisar i mina postar eller?

rävdjuret
[#9]  Skrivet: 2005-06-21 01:27:14 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 7197 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
jag vet att du är mentalt handikappad, så jag fick leta reda på vad fan det var du ville visa (och nej, google image-search funkade inte).

anyways:

edit: nu kan jag se din bild, men det beror nog bara på att jag har sparat ner den temporary internet files. så för er som inte varit inne på gorillamask, vassegod

TacomaTrailer
[#10]  Skrivet: 2005-06-21 10:07:37 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 19329 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Du verkar vara lite frustrerad, eller i behov av uppmärksamhet. Det här är väl 3:e tråden i rad som du ska ställa till bråk i.

Googla "gay +action +dating" och följ dina inre drifter så kan du nog slå båda flugorna i en smäll.

Lycka till : )

rävdjuret
[#11]  Skrivet: 2005-06-21 13:22:01 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 12489 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
jag är inte frustrerad. och jag anser inte att jag ställer till med bråk bara för att jag ber om en ny bild. sen att när jag ber att få ta del av det du postar, för att jag är intresserad, få en bitsk undran om min sexuella läggning var inte vad jag förväntade mig. om du tog illa vid dig av att jag postade en (1) bild på nakna personer var synd.

att bråka med nån på ett forum är inte något jag ägnar mig åt, undantaget om det är nån fullständig idiot som förtjänar att få lite avföring. men på detta forum anser inte jag att det finns några fullständiga idioter.

men känn er välkomna att fortsätta tycka illa om mig, det gör mig inget. och hävdar ni att mina svar tyder på att jag tar åt mig så får ni det, för jag vet att jag inte gör det..

Jason
[#12]  Skrivet: 2005-06-21 14:59:08 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 23938 Från: ett annat håll
Hello everyone! Can I please have your attention? It’s seems to be a cripple fight in the girls room! I repeat cripple fight in the girls room!

[#13]  Skrivet: 2005-06-21 22:40:37 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 6253 Från: Lilltomta
Enough.

Jag kan inte heller se din bild tahoma, redirectas till google med copy+paste.

[#14]  Skrivet: 2005-06-22 02:10:07 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 11183 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag kan inte heller se min bild för övrigt. Annars tycker jag att den allmäna "seriösiteten" är alltför hög här. Detta är internet, att flama är en naturlig del av kulturen och bör inte tas på så stort allvar.

Eftersom vi inte kan diskutera Leif GW Persson Vs Darwin, hur mycket aftonbladet suger och hur alla Amerikaner är dumma i huvet hela tiden tycker jag det är uppfriskande med lite flamewars.

Inget illa ment alltså, jag bifogar en bild på en söt katt som peace offering:

Vad vi lärt oss av denna tråd är alltså:
Det går inte att leacha bilder från gorillamask Hasselhoff cries while raping Germany

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: T-Shirt Hell inte lika helvetiska längre

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet