Forumindex

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  Da Official LOST-tråden (med SPOILERS)

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Samael
[#126]  Skrivet: 2006-05-04 23:05:48 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 38525 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Heh, utmärkt!

Antar att många här är glada nu när Ana-Lucia fick ett järntillskott i blodomloppet?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Skurt
[#127]  Skrivet: 2006-05-05 00:55:13 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 24114 Från: Lunnagår
Nää men vilket djävla avsnitt! Både stånk och skjutande! fiiifan..

Ny och häftig Lost Media-sida!! så djävla grymt gjord:
http://thehansofoundation.org

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
rävdjuret
[#128]  Skrivet: 2006-05-05 14:24:25 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 12982 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
fan vad hurley kommer böla nu då. om inte jack kan rädda dagen igen.

illa snygg hjärntvättning de har gjort av michael för att rädda killen i bunkern, fast jag tror inte att michael sköt sig mer än i armen så jag tror han överlever. vill veta mer om vad de andra egentligen håller på med. att de är sletna infödingar är väl ganska borträknat.

Samael
[#129]  Skrivet: 2006-05-05 14:53:22 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 5523 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Det måste väl ändå finnas 3 grupper?
"Vårt gäng", de utan skor som Michael partajde med och skäggot med vänner.

Eller?

Skurt
[#130]  Skrivet: 2006-05-05 21:00:49 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 6076 Från: Lunnagår
Samael sket ur sig:
Det måste väl ändå finnas 3 grupper?
"Vårt gäng", de utan skor som Michael partajde med och skäggot med vänner.

Eller?

Eller så snackade Michael avföring om det skolösa folket, eftersom han blivit manipulerad i Otherville för att få tillbaka Walt.. Eller så är de skolösa en massa folk som helt enkelt jobbar för de högre stående Othertölparna och mannen utan skägg, ethan, goodwyn, henry fake etcetra..

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
rävdjuret
[#131]  Skrivet: 2006-05-06 13:32:21 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 887 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
gillade iofs en grej med hurley i detta avsnitt; hur han skulle boomboxa sig till libby. "she will love me when i hold the radio over my head".

påminner mig om snubben radio i menace II society (eller vilken film det nu var) som hade ghettots fetaste bandare.

TacomaTrailer
[#132]  Skrivet: 2006-05-06 13:59:51 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 40591 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
rävdjuret sket ur sig:
gillade iofs en grej med hurley i detta avsnitt; hur han skulle boomboxa sig till libby. "she will love me when i hold the radio over my head".

påminner mig om snubben radio i menace II society (eller vilken film det nu var) som hade ghettots fetaste bandare.

Do the right thing.

Menace II Society var hundra gånger bättre med kult-citeringar som: "whatya say about my momma?" och "I got theese cheeseburgers man"

För att inte tala om dialogen:

Påstående:
Ilena: I'm pregnant.
Caine: Well, what the f*** you tellin' me for?
Ilena: What? So you just gonna dog me?
Caine: It ain't mine.
Ilena: Look, you the only one I was with!
Caine: Stop lying, alright? Besides, I had the jimmy on extra tight.

En till:

Påstående:
O-Dog: Hey, man, who the f*** gonna be old out there at twelve o'clock at night, bitch? S***, n****, I'll smoke anybody, n****. I just don't give a f***. S***. I'm gonna hit this s***, n*****.
Caine: Look, all right, not me, all right? I'm not killing no kids.
O-Dog: Hey, you know what, n*****? You acting like a little bitch right now. You acting real paranoid and s***. Now, these m************ smoked your goddam cousin in front of you, n****! Blew his head off in front of your face, and you ain't gonna do s***? You acting like a little bitch right now, n****. Man, f*** that. I ain't letting that s*** ride. We gonna go in and smoke all these m************. I don't care who the f*** out there. G****** it, is you down, n*****?
A-Wax: Man, both of y'all shut the f*** up. Both of y'all acting like some m************ bitches. S***. Scared to peel these punk-*** n****'s cap. Now, give me my m************ joint, n****.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Samael
[#133]  Skrivet: 2006-05-30 23:35:34 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 2577 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Nu sitter nog Locke och ångrar sig, Hurley svettar upp för nån backe nånstans och Kate, Jack och Sawyer undrar om det har varit potatis eller rödlök i påsarna dom har på huvudet. Vad tycker ni om säsongsavslutningen?

6 nya avsnitt i september, sen en paus, sen 17 avsnitt på raken februari->

Skurt
[#134]  Skrivet: 2006-05-31 00:21:10 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 6245 Från: Lunnagår
Asfet säsongsavslutning.. Wicked! Tror fan att både Ecko, Locke, Desmond har överlevt, annars vore det lide gay.

Sen blir det häftigt att följa Sawyer-Kate-Jack-grejen och vem fan är the others/hostiles? Vafan är statyn liksom.. aja, känns som den här tv-serien blir en lång en!

rävdjuret
[#135]  Skrivet: 2006-06-01 01:39:34 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 7148 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
m*********** this s*** was good. like a-wax would have said. jag ville inte att avsnittet skulle ta slut.

vad hände med bunkern? hur går det för michael i båten? kommer said att snipra dem alla? kommer jackkatesawyer att byta sida? kommer charlie få stånka?

så många frågor - men samtidigt så många svar (till skillnad från förra säsongen)

GRiM
[#136]  Skrivet: 2006-07-10 00:10:05 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 3552 Från: någonstans där jag var.
http://mapgallery.esri.com/2006/414/85121816138512.jpg[/img]
*på grund av att bilden nästan är större än mitt könsorgan så får det änna bli en länk till den istället, ni med 8000x8000 upplösning får äntligen användning av inställningen.

Säkert nån som fattar vad denna är relevant för.

Senast ändrad av GRiM den 2006-07-10 16:46:55, ändrad totalt 2 gånger

varj
[#137]  Skrivet: 2006-07-10 07:53:10 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 sep 2003 Inlägg: 4800
7200x7200 ?

Hallå lost-cpn*, ett tips: DET HJÄLPER OM MAN KAN SE BILDJÄVELN

lost drar till sig folie-hatt-människorna.. vänta nu, om de tittar på lost istället för att övervaka Area 51 så kan ju nasa/cia/fbi/kfc göra vad de vill under tiden? *arkiv-x musik* oooooooh

Lost was created to draw attention away from the ufo visits at Area51

*) Menar såklart dom som skapat bilden / de som ägnar dagarna åt att gå igenom varje avsnitt frame by frame, inte er sköna typer här :)

jag önskar verkligen att jag hade blivit uppfostrad av lemurer..
Samael
[#138]  Skrivet: 2007-02-16 11:30:12 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 3314 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Så...Vilka nya teorier har dykt upp?

johabbed
[#139]  Skrivet: 2007-02-18 11:10:48 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 11732 Från: payehoq
Billy Pilgrim is unstuck in time.

Whoa. Senaste avsnittet var fedtness to the fedtreme. Första avsnittet tillbaka var inte riktigt lika grymt, mest för att jag är småtrött på Jack / Sawyer / Kate-trion.

Ringförsäljerskan var höjdpunkten. "I'll take it!" "No, you won't. Give it back."

Kvinnan borde ju inte vara en viktig person på så sätt att hon är ödets agent som placerats i juvelbutiken för att snacka med Desmond, utan istället borde det vara nåt mer övergripande fenomen som gör att var som helst där Desmond vikit från "planen" så skulle nån människa börja se till att han följde rätt väg.

Oh noes, Claire ska dö! Haha, SWERVE! Hej då, Charlie.

As for teorier... The Dharma Initiative är klart och tydligt ett forskarprojekt med skumma idéer, som vi redan visste, och Juliet värvades dit. Men det känns inte som att hon eller ens Ben har koll på det där med ödet 'n' shit. Deras experimentande med Lost-öns magnetiska krafter fuckar upp tidsrymden på nåt vis, kanske?

Eller att deras stora experiment går ut på att just hitta sätt att förändra ödet och tillåta fria val, kanske.

Jag vetifan, men så länge avsnitten är så pass bra som det senaste gör det inte så mycket att man får vänta.

Det ryktas förresten att det nu är bestämt att det ska bli prick 100 avsnitt och att serien slutar med säsong fem. Trevlig nyhet i så fall. Det har ju sagts att författarna var ganska sura eftersom de inte fick klara besked om hur länge Lost skulle pågå, vilket så klart försvårar det här med att wrappa upp alla mysterier på ett bra sätt.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Göran Gillingers släkt bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
johabbed
[#140]  Skrivet: 2007-03-01 19:42:10 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 380133 Från: payehoq
Hurley-avsnitt brings the comic relief.

Hurley sket ur sig:
Shut up, red.. neck.. man.

För övrigt anser jag att Bruno Wintzells oheliga gravplats bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Skurt
[#141]  Skrivet: 2007-03-02 18:57:10 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 20256 Från: Lunnagår
Hur gör sig Cheech Marin? något roligt, eller en "seriösare" roll / en-som-inte-sett

Samael
[#142]  Skrivet: 2007-03-02 21:26:28 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 15386 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Skurt sket ur sig:
Hur gör sig Cheech Marin? något roligt, eller en "seriösare" roll / en-som-inte-sett

Dead Beat-dad, typ. Inget tokroligt direkt, vilket förhöjer det hela. Meget najs casting!

johabbed
[#143]  Skrivet: 2007-03-04 17:00:20 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 57489 Från: payehoq
Så här lätt ritar man Locke i photoshop.

För övrigt anser jag att ordet "nuffror" bör förgöras.
johabbed
[#144]  Skrivet: 2007-03-16 12:00:21 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 116151 Från: payehoq
TOUCHDOWN!

För övrigt anser jag att träslöjdslärare bör förgöras.
Teaflax
[#145]  Skrivet: 2007-03-17 10:46:04 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 5269 Från: Katrineholm, bitch
johabbed sket ur sig:
TOUCHDOWN!

Ja, fan. Det var riktigt, riktigt snyggt.

AnaMatronic
[#146]  Skrivet: 2007-04-09 21:48:21 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 26000 Från: :nårF
Är det bara jag.... som anser att det kanske vore smidigare att flytta alla till husen än att bo kvar på den sketna stranden med sand i kallingarna.

johabbed
[#147]  Skrivet: 2007-04-10 00:47:36 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 152522 Från: payehoq
Mjo, men de kanske är osäkra på om Domma Där Andringarna kommer tillbaka eller nåt. Så försökte jag rättfärdiga det.

Förresten så gillade jag avsnittet för några veckor sedan med Paulo och Whatshername. Det har fått blandad mottagning här och där, men jag gillade det. Speciellt slutet, när männen med spadar verkligen avslutade vad de påbörjat.

Eller för att citera Whatshername

Whatshername sket ur sig:
*SLÅR UPP ÖGONEN PRECIS INNAN DÖDEN*

OH MY FUCKING GOD! OH I'M FUCKING GOD!

För övrigt anser jag att bokförlaget Kartago bör förgöras.
AnaMatronic
[#148]  Skrivet: 2007-04-10 06:56:16 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 14800 Från: :nårF
johabbed sket ur sig:
Mjo, men de kanske är osäkra på om Domma Där Andringarna kommer tillbaka eller nåt. Så försökte jag rättfärdiga det.

Förresten så gillade jag avsnittet för några veckor sedan med Paulo och Whatshername. Det har fått blandad mottagning här och där, men jag gillade det. Speciellt slutet, när männen med spadar verkligen avslutade vad de påbörjat.

Eller för att citera Whatshername

Whatshername sket ur sig:
*SLÅR UPP ÖGONEN PRECIS INNAN DÖDEN*

OH MY FUCKING GOD! OH I'M FUCKING GOD!

Jo det var faktiskt pretty cool. Det kändes inte som att det förde serien framåt precis men det sydde ihop en del saker från tidigare avsnitt som jag retat mig på.

Skurt
[#149]  Skrivet: 2007-04-13 00:16:50 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 5570 Från: Lunnagår
Betyg för senaste avsnitt:

MEGAFETT!!!

johabbed
[#150]  Skrivet: 2007-04-13 15:48:16 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 95033 Från: payehoq
Det känns som att dom behöver sätta scenen "en av våra hjältar återkommer till stranden och alla är glada och lyckliga i slowmotion" i karantän ett tag. På senare tid har man ju snittat en sån scen varannat avsnitt eller liknande. Kul för statisterna som får synas lite, i alla fall.

Angående slutet på senaste avsnittet så anknyter det fint till slutet på förra avsnittet...

Avsnittet innan senaste avsnittet sket ur sig:
Saiyd: She's not coming with us.

Jack: Yes she is.

varpå senaste avsnittet sket ur sig:
...alla möjliga sorters bevis på att Sayid hade rätt och Jack återigen är ett djävla stolpskott.

*Dumdedum didadedum dididum*

För övrigt anser jag att den Mumin-ugriska språkstammen bör förgöras.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  Da Official LOST-tråden (med SPOILERS)

Sida 6 av 8
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet