Forumindex

Forumindex  >>  Nyhetsmedier  >>  Photoshopkunskaper?

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Kloppstock
[#151]  Skrivet: 2007-09-05 22:14:20 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 476 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Min nonsens-Sig som som du egentligen var sne på som "dispenserar" HB, ska möe riktigt vara avsiktligt nonsens för att jag stjälv uppskattar ordbajseri & nonsens, kasstar in dom snabbt, och kasstar ut dom lika snabbt, jag håller med att storleken var gräslig, men kom ju på att man kunde krympa det redan i förrgår!! Hitler dances the night away som du kanske noterade, vad som står i Sig..kan du få ignorera ifall du vill

Vad gäller Settman bildens rellevans var det nog du som överskattade min pot sned-het gällande syfte Too cool for school.. and the law det dåliga med bilden skulle ochså bara kunna varit att vi inte skulle känna igen honom pga "svartlappen" över ögonen, gämnställer den i stort sätt med HB:s bidrag i generell tollkningsbarhet hoss massan, bilden är ju dock ett regelrätt montage i-och-med sedlarna,
sedan kan man förståss ha åsikter ifall den rör den tekniska uselheten eftersträvad av trådskaparen ordagrant eller inte..enligt min ringa mening är gräsrots-paragrafrytteri i trådar meningslöst

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
johabbed
[#152]  Skrivet: 2007-09-05 22:32:43 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 11397 Från: payehoq
Teaflax ser ut som ensam forumpolis eftersom vi andra inte orkar, gissar jag. Men mycket av det du skriver är alldeles för långt och svårförståeligt för att man ska orka tränga igenom texterna. Sådär, nu låter vi denna tråd återgå till att handla om dåligt photoshoppade nyhetsbilder.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Hummer Bugg
[#153]  Skrivet: 2007-09-05 23:05:05 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 14931 Från: westeroze
Jag tyckte det var en dåligt photoshoppad nyhetsbild jag kom med, och även om den inte var photoshoppad var det en anmärkningsvärd bild att ta med i tidningen, mest anmärkningsvärd av alla hittills t.o.m.

Blanda inte in mig i nått flamewar.

För att motivera inlägget kommer ett gammalt montage ifrån realtid.se:

[#154]  Skrivet: 2007-09-06 23:06:37 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 10115 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Avslutningsvis bara, HB du ska absolut inte behöva förklara dig, det var tvärtom, du har PM

Apropå just PM, skulle jag tycka det vore trevligt om hela forumet i framtiden tar min obegriplighet varje gång den visar sig via PM istället, jag står alltid till utrednings-tjänst, innan man utgår ifrån att man stjälv kan dela ut övergripande sanningar offentligt, vi är 2 gämnlika parter även om det kan vara svårt att tro det
(ja jag vet att Göran Persson hade som jobb att dela ut obehagliga sanningar men ändå! Remeber kids: it's DOWN THE ROAD, not across the street... ) för det blir ju ingen skillnad från nu förutom att sviskonpajkasstningen som förstör inredningen här upphör, hoppas att det inte låter helt ovettigt

nu..åter till ordningen

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
Skurt
[#155]  Skrivet: 2007-09-07 00:55:59 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 5626 Från: Lunnagår
Kloppstock sket ur sig:
Min nonsens-Sig som som du egentligen var sne på som "dispenserar" HB, ska möe riktigt vara avsiktligt nonsens för att jag stjälv uppskattar ordbajseri & nonsens, kasstar in dom snabbt, och kasstar ut dom lika snabbt, jag håller med att storleken var gräslig, men kom ju på att man kunde krympa det redan i förrgår!! Hitler dances the night away som du kanske noterade, vad som står i Sig..kan du få ignorera ifall du vill

Vad gäller Settman bildens rellevans var det nog du som överskattade min pot sned-het gällande syfte Too cool for school.. and the law det dåliga med bilden skulle ochså bara kunna varit att vi inte skulle känna igen honom pga "svartlappen" över ögonen, gämnställer den i stort sätt med HB:s bidrag i generell tollkningsbarhet hoss massan, bilden är ju dock ett regelrätt montage i-och-med sedlarna,
sedan kan man förståss ha åsikter ifall den rör den tekniska uselheten eftersträvad av trådskaparen ordagrant eller inte..enligt min ringa mening är gräsrots-paragrafrytteri i trådar meningslöst

Så roligt att jag får mejl när du skriver såna här inlägg i den här tråden.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Teaflax
[#156]  Skrivet: 2007-09-07 06:26:06 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 27128 Från: Katrineholm, bitch
johabbed sket ur sig:
Teaflax ser ut som ensam forumpolis eftersom vi andra inte orkar, gissar jag.

Fats jag forumpolisar inte så mycket som att jag försöker få Kloppen att tänka efter minst en gång innan han kastar sig över tangentbordet för att desperat knattra ut ännu en helt oredigerad utläggning direkt från reptilhjärnans dunkel.

Jag har ingenting emot att en tråd vandrar in i OT-territorium, men det bör vara av skäl som är lite tyngre än nån sorts reflexmässig vilja att göra inlägg bara för sakens skull.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Jason
[#157]  Skrivet: 2007-09-07 10:17:16 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 10840 Från: ett annat håll
Skurt sket ur sig:
Kloppstock sket ur sig:

Så roligt att jag får mejl när du skriver såna här inlägg i den här tråden.

Det är så grovt mycket win i Skurts 53 bokstäver (på ett positivt och humoristiskt sätt) att jag nog skulle få kramp av att förklara allt. Sammanfattar det dock i
"Kasta sten i das glashus någon?"

Inte jag iallafall

[#158]  Skrivet: 2007-09-07 19:34:57 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 714 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
raderar mitt inlägg! där satt den!

Hume
[#159]  Skrivet: 2007-09-09 12:54:13 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 1561
Aftonbladet har bildbevis!

Kloppstock
[#160]  Skrivet: 2007-09-09 19:41:40 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 2935 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Den här var väll djävulskt ful & gross om inte annat! mystisk aura runt skallpen

Hummer Bugg
[#161]  Skrivet: 2007-09-11 19:19:14 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 11797 Från: westeroze

[#162]  Skrivet: 2007-09-13 16:18:18 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 1517 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare

Hallonbladet har stulit gammla "Pangbulle" scetchen "Män i sås" men omvandlat den till "Småpojkar i Lipton"?

http://karlstad.expressen.se/Karlstad/1.838424/sugen-pa-lite-jimmy...-te

AnaMatronic
[#163]  Skrivet: 2007-09-19 12:31:42 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 9400 Från: :nårF

Jag tänker klippdockor går på stan.

Senast ändrad av AnaMatronic den 2007-09-19 13:35:05, ändrad totalt 1 gång

AnaMatronic
[#164]  Skrivet: 2007-09-19 12:32:17 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 10200 Från: :nårF
Doppelpost

Hummer Bugg
[#165]  Skrivet: 2007-09-21 15:58:44 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 8216 Från: westeroze
Realtid har alltid roliga bilder:

[#166]  Skrivet: 2007-09-22 14:27:34 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 36957 Från: payehoq
Mer Realtid. Till en artikel om att Erik Granat står inför rätta (och har Thomas Martinsson som advokat):

Och till en artikel om konflikt mellan regeringen och försvarsmakten:

För övrigt anser jag att Martin Stenmarck bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Hummer Bugg
[#167]  Skrivet: 2007-10-17 20:37:07 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 5714 Från: westeroze
Battle på få(r)nig nivå, Sportbladet vs Belfast telegraf, vem är sämst på photoshop?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article1029912.ab

Nått för nästa photoshoptävling?

[#168]  Skrivet: 2007-11-09 14:00:39 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 17729 Från: payehoq
Aftonbladet berättar att Allbäck visat fingret:

Aftonbladet sket ur sig:

Och att två snubbar påstår att en råtta smet in och snodde pommes från dem på Burger King. Med autentisk bildtext:

Aftonbladet sket ur sig:

USCH! In kom den tre decimeter långa råttan och började käka strips från golvet. Det tyckte inte gästerna Oliver och Patrik om – alls. OBS! Bilden är ett montage (titta noga).

För övrigt anser jag att Bruno Wintzells oheliga gravplats bör förgöras.
johabbed
[#169]  Skrivet: 2007-11-10 21:22:31 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 63355 Från: payehoq

För övrigt anser jag att träslöjdslärare bör förgöras.
Hummer Bugg
[#170]  Skrivet: 2007-11-11 11:18:02 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 10921 Från: westeroze

[#171]  Skrivet: 2007-11-13 12:47:11 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 48 Från: Mammas mage

Aftonbladets vikarier använder paint! Hey ladies!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
johabbed
[#172]  Skrivet: 2007-11-21 13:07:34 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 33893 Från: payehoq
Expressen sket ur sig:

För övrigt anser jag att leken "under hökens vingar kom" bör förgöras.
Yogurt
[#173]  Skrivet: 2007-11-25 12:37:11 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 470 Från: Mammas mage
Rosa Bladet sket ur sig:

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Teaflax
[#174]  Skrivet: 2007-12-23 22:01:01 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 3299 Från: Katrineholm, bitch

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Samael
[#175]  Skrivet: 2008-02-04 12:43:31 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 20160 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Om jag kan fotosjåpp för att skapa en bild på en bilolycka? Näe, men jag kan nog virka ihop något om ni vill!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyhetsmedier  >>  Photoshopkunskaper?

Sida 7 av 9
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet