Forumindex

Forumindex  >>  Humor  >>  UKM - ett skämt?

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#26]  Skrivet: 2006-09-18 13:57:05 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 258 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Påstående:
Ja
25%
25% [ 1 ]
Nej
50%
50% [ 2 ]
Till viss del, men inte fullt ut
25%
25% [ 1 ]
Vet ej
0%
0% [ 0 ]

1 person på ett ultrakonservativt forum har röstat för hemundervisning??? OMGWTFRUNTOTHEHILLS!!!!!!!!!!!!

Eller ska vi leta upp lite hemsidor med tokiga kommunister/miljökämpar och kalla det relevant? Idioter finns överallt om du inte märkt det (speciellt i morgontrafiken på götgatan).

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Jason
[#27]  Skrivet: 2006-09-18 14:20:03 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 7226 Från: ett annat håll
Ey vad är detta för personalangreppsfront? jag menade bara att det var osedvanligt många röstande goddamit.

rabeiskäll*

[#28]  Skrivet: 2006-09-19 18:38:45 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 37686 Från: någonstans där jag var.
TacomaTrailer sket ur sig:
1 person på ett ultrakonservativt forum har röstat för hemundervisning??? OMGWTFRUNTOTHEHILLS!!!!!!!!!!!!

Eller ska vi leta upp lite hemsidor med tokiga kommunister/miljökämpar och kalla det relevant? Idioter finns överallt om du inte märkt det (speciellt i morgontrafiken på götgatan).

Jag tycker vi skall hetsa varandra till värre och värre politiska dåd, som börjar med att jag föreslår TT att göra en enkel kalikatyr av en politiker.
TT som inte alls har nån form av känsla för proportion hävdar att jag måste misshandla en politiker, jag gör detta för att jason och TT skall tycka jag är tuff, jag vill ju inte förlora all min respekt/Credz.
Som skämt föreslår Jason att TT skall döda statsminister, TT som inte har något sinne för humor tror att Jason menar allvar, TT hamnar i fängelse och jason och jag skriver en bok som skilldrar detta och blir miljonärer!

TacomaTrailer
[#29]  Skrivet: 2006-09-19 22:52:07 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 55226 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Förstår inte vad the dealio är, jag var bara lite sarkastisk ju Dance, fish, Dance!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Jason
[#30]  Skrivet: 2006-09-19 23:10:44 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 29810 Från: ett annat håll
Grim du är fanimig kul. Hitler dances the night away

Något annat. (scrolla ned en bit så fattar ni)
http://bistrom.blogspot.com

[#31]  Skrivet: 2006-09-20 00:34:41 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 4894 Från: någonstans där jag var.
TT, jag lät det mest flöda lite.
För att kunna med att skriva i denna tråden så var min post tvungen att anknyta på något sätt till det som samtalet kreta kring så jag bara tog en tråd och spann vidare!

Bengt Slask
[#32]  Skrivet: 2009-08-27 09:34:47 Citera
Svettfläck
Regdatum: 19 aug 2004 Inlägg: 1094 Från: Karlstad
Hello people!
Mycket nostalgiskt att trilla in hit igen och se att det mesta är som förr! =)

Blev dock väldigt ledsen när jag märkte att samtliga länkarna i en av mina favorittrådar inte längre fungerade, hade varit kul att få frossa lite i Mörkblått värn! Remeber kids: it's DOWN THE ROAD, not across the street...

[#33]  Skrivet: 2009-10-07 03:26:19 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 15130 Från: ett annat håll
instämmer! i allt!

[#34]  Skrivet: 2009-10-27 15:03:04 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 12166 Från: westeroze
We got a new one!

Anton Abele vill ha en polisstat och det skulle inte förvåna mig om han är mörkblå i alla andra frågor. Dessutom utnyttjar han sin väns död för att göra politikerkarriär - och ser ut som Percy Nilegård.

Han och Blondinbella för en stolt tradition framåt, den lillgamla besserwissern och blåsta muf-tjejen.

[#35]  Skrivet: 2009-10-27 18:10:21 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 3454
På samma ämne:

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Humor  >>  UKM - ett skämt?

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet