Forumindex

Forumindex  >>  Musik  >>  Kent Billebro - the man the myth the legend...

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Skurt
[#1]  Skrivet: 2005-10-22 17:49:19 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 1125 Från: Lunnagår

För oss som är intresserade av DJing och DJ-teknik så är den här mannen redan en välkänd galning och kuf av högsta idiotklass.

Snubben driver en DJ-teknik-affär på Södermalm i Stockholm, och är välkänd för att vara påflugen, översnackig, jobbig och erotiskt närmande så fort man går in i hans butik, och dessutom för att aldrig ha sålt en enda teknikpryl som fungerat. dvs.. är det rent crap. Han verkar att bo i ett slags "andligt kollektiv" i någon slags stor lägenhet på landet utanför Stockholm dit han brukar ta dit ganska unga tonårsbrudar enligt ryktet.

Kolla in hans hysteriska hemsida www.billebro.se för lite mer utflippade guldkorn i stil med denna nedan ahahhaha.

Roligaste Billebro-anektdot: En sthlmsdj skulle någon gång för några år sen söka jobb hos Kent Billebro men då skulle Kent på sektmöte och drog med honom till någon kväsig sekt, där alla först dansade i ring, ommade konstiga mantran. och sen ville konvertera den avaktande Discjockeyn i fråga som såklart sket i jobbet och flydde fältet.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Syltnacke
[#2]  Skrivet: 2005-10-22 18:33:46 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 11475 Från: Toppen på sidan
gängsta!

Ey, eh, ey, ey, you likey?

Teaflax
[#3]  Skrivet: 2005-10-22 20:46:37 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 9165 Från: Katrineholm, bitch
Billebro + Brinkenstjärna = toppenfest.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Bengt Slask
[#4]  Skrivet: 2005-10-23 20:56:26 Citera
Svettfläck
Regdatum: 19 aug 2004 Inlägg: 5044 Från: Karlstad
Passa på att bli en pusselbit i framtidssagan Billebro: Oh, damn. Did I bring out my dildo again?

Påstående:
ERBJUDANDE 1: Köp din arbetsplats! Precis som du kan köpa din egen bostadsrätt eller villa så erbjuder jag dig att köpa 25% av Billebro Eventure AB och äga din arbetsplats! Ta ett lån på 1,25mkr, köp 25% här och skapa vad du vill här, ta ut en rejäl lön samt aktieutdelning, förverkliga dina drömmar och visioner här och fortsätt att utveckla detta företag och dess affärside, möjligheterna är gränslösa!! Det går bra för oss och vi har stora planer framåt som vi är igång och förverkligar.

[#5]  Skrivet: 2005-10-23 23:16:39 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 21522 Från: Lunnagår
Bengt Slask sket ur sig:
Passa på att bli en pusselbit i framtidssagan Billebro: Oh, damn. Did I bring out my dildo again?

Påstående:
ERBJUDANDE 1: Köp din arbetsplats! Precis som du kan köpa din egen bostadsrätt eller villa så erbjuder jag dig att köpa 25% av Billebro Eventure AB och äga din arbetsplats! Ta ett lån på 1,25mkr, köp 25% här och skapa vad du vill här, ta ut en rejäl lön samt aktieutdelning, förverkliga dina drömmar och visioner här och fortsätt att utveckla detta företag och dess affärside, möjligheterna är gränslösa!! Det går bra för oss och vi har stora planer framåt som vi är igång och förverkligar.

Det låter ruskigt desperat.. killen är galen!
Nä att spendera 1,25 miljoner för att jobba med den snubben. Om ni har vägarna förbi Södermalm så gå gärna in genom hans affär så kan ni få en upplevelse att komma ihåg.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Hummer Bugg
[#6]  Skrivet: 2005-10-23 23:36:56 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 18064 Från: westeroze
Säljer han trummickar?
Kanske ska ta å titta in hos honom när ja ska till Sthlm nästa helg.
Vilken gata?

[#7]  Skrivet: 2005-10-24 15:33:49 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 23873 Från: Lunnagår
Hummer Bugg sket ur sig:
Säljer han trummickar?
Kanske ska ta å titta in hos honom när ja ska till Sthlm nästa helg.
Vilken gata?

Götgatan 75
Det skadar inte att kolla, ahaha.

Påstående:
Jag själv, Kent Billebro, är ansedd som en av Sveriges bästa discjockeys och förfogar över en extremt unik skivsamling. Jag spelar nästan uteslutande nya och gamla "hits" som får människor att dansa, oavsett ålder. Men mina "hits" är inte vilka som helst!! Jag har lagt ned TUSENTALS timmar att plocka fram "de verkliga diamanterna" från alla tidsepoker. De absolut "superbästa" låtarna. Jag kan nämna några jag ofta spelar under t.ex en företagsfest: Fame (ny specialremix). Fever, Peggy Lee. Pata Pata, Miriam Makeba. Freak Out, Chic samt senaste hits. Tänk dig själv en kväll där du bara hör kanonlåt efter kanonlåt, hela kvällen!! Sådana är Mina Kvällar! Ren Magi från Magiska Artister. De absolut Bästa från vår tid. Musik och rytmer som får blodet att pumpa, hjärtat att sjunga, kroppen att dansa, själen att älska. Anlita gärna mig. Då har du garanterat roligare dansgolv med ännu mer DANS! Sexigt med själ!

Euugh!!!! äcklas Ey, eh, ey, ey, you likey?

Den som vill kan ta en titt på hans blogg:
http://wiseking.blog.com/

ml
[#8]  Skrivet: 2005-10-24 18:18:12 Citera
Generaldirektör
Regdatum: 15 nov 2004 Inlägg: 27140
Skurt sket ur sig:
Götgatan 75
Det skadar inte att kolla, ahaha.

Enligt dom själv så är det Skånegatan 75! =)

Och enligt hitta.se verkar den ligga där med!

Och Götgatan 75 ser ut såhär:

Ganska likt, personligen skulle jag hellre gå till Götgatan 75
av allt man läst ovan, men vill du hemskt gärna gå dit
prova då Skånegatan först...

Teaflax
[#9]  Skrivet: 2005-10-25 11:29:58 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 89817 Från: Katrineholm, bitch
Skurt sket ur sig:
[Den som vill kan ta en titt på hans blogg:

Påstående:
Gonna practise yogish masturbation n breating now, tried some this morning, yey, great fun!

Shouldn't have eaten that human corpse!

Skurt
[#10]  Skrivet: 2005-10-26 15:38:52 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 10878 Från: Lunnagår
Teaflax sket ur sig:
Skurt sket ur sig:
[Den som vill kan ta en titt på hans blogg:

Påstående:
Gonna practise yogish masturbation n breating now, tried some this morning, yey, great fun!

Shouldn't have eaten that human corpse!

eugh! http://wiseking.blog.com/album/61314/

förhud
[#11]  Skrivet: 2009-02-05 15:28:18 Citera
Svettpärla
Regdatum: 05 feb 2009 Inlägg: 26
Kent Billebro - Christ what an asshole!! I lived in his house in Tyresö 10 years ago, he told me he did not live there, so I would be sharing with 2 quiet and pleasant girls - but after 2 days, he changed his mind and we all had the pleasure of his daily company! Being woken at 6am with his singing at the top of his voice (!!) in the shower; his 'relationship seminars' with him as group leader, trying to help Stockholmers with their relationship problems (!!!) and his constant string of 'fiancees' - never girlfriends - they were engaged to marry him within a day or two! Usch fy.
One evening, to impress one of his young conquests, he made a sandwich with all the rotting contents of his fridge - fish, cheese, mouldy jam, old tomatoes, pineapple, rancid margerine - it was disgusting, but he wolfed it down. I am pleased to say he was violently sick all night. Fucking idiot.
He had 3 guys in his shop who were 'black' and had to hide whenever Skattemyndigheten came round. The rent he charged us for his squalid rooms was exhorbitant - luckily one of my clients was a tax inspector...
He treated all women like s**t, and would eat whatever food we left in the fridge. One midwinter evening, the Norwegian girl came home starving to find all her food gone, and she slammed her foot through the thin wall of his bedroom - he was not yet home. He thought it was me!! - a woman could not POSSIBLY do such damage - so he withheld my deposit when I wanted to leave the house. I had to threaten him with Krono. Of course, he pretended not to understand a word of English when it suited him. Such a fine judge of human character.

silmarillion
[#12]  Skrivet: 2009-02-05 23:11:38 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 1608 Från: Skåne
förhud sket ur sig:
Kent Billebro - Christ what an asshole!!
...
Of course, he pretended not to understand a word of English when it suited him. Such a fine judge of human character.

OMGWTFBBQ! Förhud win the Bump of the century by no contest!!

[#13]  Skrivet: 2009-02-05 23:25:47 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 4726 Från: Lunnagår
förhud sket ur sig:
Kent Billebro - Christ what an asshole!!.

Wow, great post!
I think asshole is an understatement..

Tell me, did you google his name and end up here?

rävdjuret
[#14]  Skrivet: 2009-02-06 02:57:37 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 11634 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
det är läskigt varje gång man kommer i kontakt med hans butik när man letar saker. speciellt om det är något särskilt som man letar efter på blocket, då kommer alltid hans djävla annonser upp.

men nu köper jag nästan allt på thomann, [sic!] billiga och bra service (de har ju en svensk på international support). www.thomann.de

TacomaTrailer
[#15]  Skrivet: 2009-02-06 16:39:50 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 71449 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag känner mig lite lurad av mitt skivspelarköp där i vintras, inget fel på produkten men fick bara träffa hans svartisar.

Ps, vi är 1:a på kent billebro@google, http://www.google.com/search?client=safari&rls=sv-se&q=Kent+Billebro&ie=UTF-8&oe=UTF-8 lol

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Teaflax
[#16]  Skrivet: 2009-02-06 17:45:30 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 27495 Från: Katrineholm, bitch
I applaud your post, förhud.

It's always very gratifying to get a an opinion verified.

förhud
[#17]  Skrivet: 2009-02-10 07:34:21 Citera
Svettpärla
Regdatum: 05 feb 2009 Inlägg: 6
Kent Billebro - reply to Skurt - I found him on eniro.se, which led me to this site. I had no idea he was such a Stockholm celeb, or that he was so hated!
Jag kan svenska, fast jag är för lat att skriva på svenska jämt. Jag tror att 99% svenska (förutom Kent förstås!) klara sig med engelskan...
When I moved into his room, I cleared out some drawers for my clothes, and found some naked pics of our Superstar. It seems they were taken to promote his career as a male stripper, for 'hen parties' (måhippa?), but he has one of the smallest cocks I have ever seen (and believe me, dears, I've seen a few!!) - but our hero has his head so far up his own ass, that if a room full of women collapse into hopeless laughter, he would assume it was animal lust.
He once proudly took me up to his room to show me a VERY expensive set of 4 speakers he had just bought; they were tiny, but very high quality. A few days later, 2 young Swedish friends of mine come round, they were both hifi fanatics, so I took them up there to show them - Kent was home, but very uneasy. Why? I can assume they were either uninsured, or stolen. His double garage in Höglidsvägen is/was packed to the ceiling with disco speakers, the ones that take 3 men to lift - and I'd assume they are/were also uninsured. My contacts with the Stockhom criminal world were then limited, but I'd have loved to have passed that info on to some professional burglars. I'd hate to encourage crime, but I thik this would be more of a civic duty, don't you think?
I was in his shop one day when some middle-class client was returning some speakers he'd hired for a wedding, and Kent was refusing to refund the deposit, claiming the speakers were damaged - but they were in shit condition to start with.
It's 10 years since I lived in Stkm, yet it seems like yesterday![/u][/i]

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Musik  >>  Kent Billebro - the man the myth the legend...

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet