Forumindex

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Blyga innevånare av Boyahed.com träden fram.

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
GRiM
[#26]  Skrivet: 2005-11-01 22:58:53 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 12276 Från: någonstans där jag var.
ahmedsvensson sket ur sig:
vad är grejen med hasselhof?

Jag kan vara notera att hans självbild inte är helt i sync med verkligheten. Finns nog ett antal fler punkter som gör honom rolig och udda, men det är en av de anledningar som jag noterat honom för.
Om du vill forska i ämnet (nej, det vill du inte) så kan du söka upp hans musikalster, kan tänka mig att många psykologiska teorier/lagar kan hämtas eller tas fram där.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Samael
[#27]  Skrivet: 2005-11-01 23:37:31 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 37696 Från: alla människors kollektiva tänkande.

För min del handlar det mest om att alla tycker att han är så djävla lam utom tyskarna. Tyskarna gillar fan allt som är helt åt helvete fel.
Att göra narr av David Hasselhof är som att busringa till ett dagcenter. Han kör liksom sin grej och lär få en djävla massa brudar, creds och gratis kalsonger från Front för det. Inget illa om sånt, Christer Sjögren lär ju ha fått sätta på typ 700 kåtstinna hemmafruar från svenska småbyar, men han är också djävla lam i allas ögon, tror inte han lider av det. Han får ju punani i varenda djävla avkrok på landsbygden iallafall.
Men att göra narr av Hasselhoff med vetskapen att miljontals fula tyskjävlar tar illa upp är FÖRSTKLASSIG HUMOR. Och jag tror inte någon är ärlig när dom säger att dom faktiskt gillar Hasselhoff, utan allt är bara oseriöst som när man skämtar om att ens polare är bögar, eller nåt annat skitfestligt.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Skurt
[#28]  Skrivet: 2005-11-01 23:43:34 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 17442 Från: Lunnagår
Usch.. fan ta Filip Wikingsson och Fredrik Hammar.

Sedan de spelade den där "Looking For Freedom"-låten av Hasselhoff i sitt program 100 höjdare har den spelats i varenda hus och hem. Den har blivit en "riktig klassiker" Hasselhoff cries while raping Germany

Har inte kommit ifrån den alls.
I tv-reklamer, på fester, på bussen, från skrålande fulla ungdomar på stadens gator en lördagskväll, den ÄR ÖVERALLT.. arrgh.... RAGE!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
johabbed
[#29]  Skrivet: 2005-11-01 23:54:06 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 225264 Från: payehoq
David Hasselhoff-referenser var så mycket renare, genuinare, äkta och älskvärda för bara något år sedan. När Looking for Freedom eller Baywatch-temat kunde spelas på en förfest och folk inte hade hört dem på några år eller allra minst månader. När en av Svettforumets första medlemmar hette just Hasselhoff. När vi skrev om att Hasselhoff rev Berlinmuren på BRLN. När Hasselhoff gråter för Tyskland-avataren introducerades.

Sedan kom 100 höjdare!!! och Djuice-reklamen. Hasselhoff-refererandet blev mainstream. Dess själ försvann under den perioden. Visst är Hasselhoff själv fortfarande lika härlig och ingen kan jämföra sig med honom. Men det kändes bättre när man inte var en i mängden. När man hade Hasselhoff lite för sig själv. Lite på tu man hand.

Nåväl. Hasselhoff fortsätter gråta för Tyskland.

Hasselhoff cries while raping Germany

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att den Mumin-ugriska språkstammen bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#30]  Skrivet: 2005-11-02 00:29:56 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 13806 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala

Vilken fråga, här är bara några exempel:

David Hasselhoff's head produces 77% more solar energy then any normal silicon based solar panel.

David Hasselhoff taught Jösses how to walk on water after Jösses beat him in an eight hour Greco-Roman wrestling match.

David Hasselhoff once killed a bear using only his teeth and a pitching wedge.

David Hasselhoff scaled Mt. Kilimanjaro by his teeth in a fortnight, reportedly bringing only some tofurky and the tanned hide of Spice Girl Geri Halliwell with him for the journey.

The eruption of Mt. St. Helens was caused by the force of David Hasselhoff's wrist hitting the table when he lost his first ever arm wrestling match. His opponent was Autobot commander Optimus Prime, and it was a close one.

Källa: http://www.britannica.com/

Edit: Är det någon som råkar sitta på snl-klippet där Her Hoff intervjuvas av Norm McDonald i Weekend Update? Jag talar givetvis om när "German people love David Hasselhoff" skämtet som efter veckor av uppladdning äntligen nådde sitt cresendo.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

ahmedsvensson
[#31]  Skrivet: 2005-11-02 02:46:15 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 20 okt 2005 Inlägg: 104
äh om hasselhof är så djävla fantastisk varför har han inte en egen del på forumet som leif gw persson

leif har förtjänat sin plats frågan är om david har det

TacomaTrailer
[#32]  Skrivet: 2005-11-02 10:21:39 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 14792 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
äh om hasselhof är så djävla fantastisk varför har han inte en egen del på forumet som leif gw persson

leif har förtjänat sin plats frågan är om david har det

För att David Hasselhoff, likt sin enda jämlike (Leif GW Persson) finns över allt och genomsyrar allt och alla, inklusive boyaheds internetforum.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

Syltnacke
[#33]  Skrivet: 2005-11-02 10:45:24 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 2422 Från: Toppen på sidan
Jo, jag är ny här och har rätt så länge tänkt att regga mig för att lattja. Men jag nöjde mig med att bara läsa på forumet - props till alla fetta användare! Sen när träckern stängdes för allmänheten - Hitler dances the night away - så blev jag ju tvungen att komma in i matchen.

Det bästa av alltihop är alla avatarer. Rävdjurets är en favorit - snälla Rävdjuret, posta gärna upp länken på de dära snubbarna en gång till!
Själv hittade jag min på STEUREPLAAN.se

Bengt Slask
[#34]  Skrivet: 2005-11-02 11:43:21 Citera
Svettfläck
Regdatum: 19 aug 2004 Inlägg: 102 Från: Karlstad
Kanske skulle ändra det negativa fokuset från dom som inte skriver något till dom som spenderar mertparten av sina liva här! Hey ladies!

Nej då, skämt åsido så brukar jag vara helt slut ihuvudet när jag läst
igenom allt nytt som skrivits å då orkar jag oftast inte författa något smart... typ som nu...

[#35]  Skrivet: 2005-11-02 12:04:27 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 29786 Från: Katrineholm, bitch
Bengt Slask sket ur sig:
å då orkar jag oftast inte författa något smart...

Gör som jag, skriv ändå. Alltid retar det nån.

rävdjuret
[#36]  Skrivet: 2005-11-02 15:22:50 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 44370 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
i'm your bitch, syltnacke:

i övrigt gillar jag hoff för att han är kung nog att skapa en serie där han är centrumpunkten och totalt äger. lite som chuck norris i TWR.

för att förtydliga så hatar jag både chuck och hoff. Stick another eye on that fork!

Syltnacke
[#37]  Skrivet: 2005-11-02 16:17:51 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 23460 Från: Toppen på sidan
rävdjuret sket ur sig:
i'm your bitch, syltnacke:

fan vad gött.

Vad sa de när du tog bilden på dem? Och vad sa du egentligen? Den bästa komiken finns i såna här vanliga skitsituationer.

TacomaTrailer
[#38]  Skrivet: 2005-11-02 18:59:26 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 5798 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
rävdjuret sket ur sig:
i övrigt gillar jag hoff för att han är kung nog att skapa en serie där han är centrumpunkten och totalt äger. lite som chuck norris i TWR.

Och hur många länder har Texas Walker Ranger räddat från kommunismens klor?

Hummer Bugg
[#39]  Skrivet: 2005-11-02 20:27:14 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 4424 Från: westeroze
Årets komet är utan tvivel Samael med över 300 inlägg på 5 månader, good job.
Props även till er andra som börjat skriva på sistone.

Själv så spottar jag ut mig ett inlägg då och då, seg men pålitilig.

johabbed sket ur sig:
David Hasselhoff-referenser var så mycket renare, genuinare, äkta och älskvärda för bara något år sedan. När Looking for Freedom eller Baywatch-temat kunde spelas på en förfest och folk inte hade hört dem på några år eller allra minst månader. När en av Svettforumets första medlemmar hette just Hasselhoff. När vi skrev om att Hasselhoff rev Berlinmuren på BRLN. När Hasselhoff gråter för Tyskland-avataren introducerades.

Sedan kom 100 höjdare!!! och Djuice-reklamen. Hasselhoff-refererandet blev mainstream. Dess själ försvann under den perioden. Visst är Hasselhoff själv fortfarande lika härlig och ingen kan jämföra sig med honom. Men det kändes bättre när man inte var en i mängden. När man hade Hasselhoff lite för sig själv. Lite på tu man hand.

Visst är det trevligare när det inte var lika mainstream men Hasselhoff har ju inte förändrats, och det finns gott om hans låtar som fortfarande funkar.
Jag spelade några på en 50-årsfest, med säkerhet åtminstone hans Hooked on a feeling-cover.

Hasselhoff cries while raping Germany

Senast ändrad av Hummer Bugg den 2005-11-02 21:45:18, ändrad totalt 1 gång

[#40]  Skrivet: 2005-11-02 21:30:13 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 11478 Från: Lunnagår
Hummer Bugg sket ur sig:

Jag spelade några på en 50-årsfest, med säkerhet åtminstone hans Hooked on a feeling-cover.

David Hasselhoff.com sket ur sig:
David's new album, DAVID HASSELHOFF SINGS AMERICA was released in Germany, Austria and Switzerland on Feb. 2, 2004 and is already at #11 in the Austrian charts!

Enligt allmusicguide har han även gjort en tyskspråkig låt; Wir Zwei Allein Heut Nacht.. Undrar hur det låter?

Jag gillar hans "Feliz Navidad"-cover där han kör på med vocoder-röst (sån som Cher använde på Believe eller t.ex Roger Troutmann använder, mest känd från låten California Love med Tupac Shakur och Dr Dre - för ni som inte vet vad en vocoder-röst är) från hans julskiva.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Samael
[#41]  Skrivet: 2005-11-02 22:08:25 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 4556 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Skurt sket ur sig:
Enligt allmusicguide har han även gjort en tyskspråkig låt; Wir Zwei Allein Heut Nacht.. Undrar hur det låter?

Låten "Du" är på tyska. Och den är underbar. *blöt i mansfittan*

Hummer Bugg sket ur sig:
Årets komet är utan tvivel Samael med över 300 inlägg på 5 månader, good job.

Och håller alla så här hög kvalité kan man ju inte vara annat än stolt : D

Nenne
[#42]  Skrivet: 2005-11-02 22:48:16 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 maj 2005 Inlägg: 1936
Förr läste jag bara, eftersom ni är så djävla roliga hela högen. Sen registrerade jag mig, för att bättre kunna se när det kom bättre inlägg. Nu skriver jag om jag känner att jag har något att säga, vilket är lite av och till.

Fast fan, jag har tänkt på det. Det här forumet har 1068 registrerade användare. Och ett tiotal skriver. oj, liksom.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
rävdjuret
[#43]  Skrivet: 2005-11-03 06:04:58 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 50286 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
men jag tycker nog att du har haft rätt vettiga inlägg, nenne. så mer av det. sen är ju din avatar lite kunglig, du verkar besitta massiva paintskills.

jag tycker nog att det varit ett litet uppsving det senaste på forumet.

Samael
[#44]  Skrivet: 2005-11-03 10:45:57 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 19469 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Antagligen mycket pga den här tråden. Bra jobbat, Jason!

reeeka
[#45]  Skrivet: 2005-11-03 11:51:18 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 02 mar 2005 Inlägg: 620 Från: konto
På tal om david hasselhoff och hans självgoda, smått naiva överskattning av sin egna kapacitet: "David Hasselhoff - Sings America", coverplatta där Hoff tolkar Amerika. Han är total genreröverskridande, allt från gospel, via Sinatra till Madonna klarar han av. En sagolikplatta som bara David kan göra.

Till det larviga priset av tio pistoler är den er: http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=18158

[#46]  Skrivet: 2005-11-03 11:56:52 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 3997 Från: någonstans där jag var.
Det var ett överdådigt axelklappandes här inne då...

Syltnacke
[#47]  Skrivet: 2005-11-03 11:58:53 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 6035 Från: Toppen på sidan
reeeka sket ur sig:
På tal om david hasselhoff och hans självgoda, smått naiva överskattning av sin egna kapacitet: "David Hasselhoff - Sings America", coverplatta där Hoff tolkar Amerika. Han är total genreröverskridande, allt från gospel, via Sinatra till Madonna klarar han av. En sagolikplatta som bara David kan göra.

Till det larviga priset av tio pistoler är den er: http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=18158

Jag ska genast zürfa mig fram till Ginza!

Samael
[#48]  Skrivet: 2005-11-03 12:21:06 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 40320 Från: alla människors kollektiva tänkande.
reeeka sket ur sig:

Bokat och beställt!

Nu ska jag köpa en fin låda att förvara den i. I mitt Muminåp.

TacomaTrailer
[#49]  Skrivet: 2005-11-03 12:35:07 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 7869 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Vill inte regna på er parad men "DH sings america" var uppe på träckern ett tag sedan. Till min stora förskräckelse var den inte heller särskilt dålig, mer som en hyfsat karaokeuppträdande. Alltstå varken bra eller tillräckligt dålig för att vara rolig.

Priset till trots hindrar följande citat mig att ens fundera på att köpa

Påstående:
Gillar du denna produkt?
Då gillar du säkert även följande produkter från vårt sortiment...

Samael
[#50]  Skrivet: 2005-11-03 16:02:51 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 14913 Från: alla människors kollektiva tänkande.
TacomaTrailer sket ur sig:
Vill inte regna på er parad men "DH sings america" var uppe på träckern ett tag sedan. Till min stora förskräckelse var den inte heller särskilt dålig, mer som en hyfsat karaokeuppträdande. Alltstå varken bra eller tillräckligt dålig för att vara rolig.

Priset till trots hindrar följande citat mig att ens fundera på att köpa

Påstående:
Gillar du denna produkt?
Då gillar du säkert även följande produkter från vårt sortiment...

Haha, jag fick upp denna:

Samt:

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Blyga innevånare av Boyahed.com träden fram.

Sida 2 av 3
Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet