Forumindex

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Blyga innevånare av Boyahed.com träden fram.

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
rävdjuret
[#51]  Skrivet: 2005-11-03 16:31:53 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 5775 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
funkar det åt andra hållet också, att om man gillar något av tipsen så gillar man dh sings america? för jag gillar bad taste vilket isf gör att jag måste köpa the hoffs skiva.
RAGE!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Samael
[#52]  Skrivet: 2005-11-03 18:37:10 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 4971 Från: alla människors kollektiva tänkande.
rävdjuret sket ur sig:
funkar det åt andra hållet också, att om man gillar något av tipsen så gillar man dh sings america? för jag gillar bad taste vilket isf gör att jag måste köpa the hoffs skiva.
RAGE!

Ja, och då måste du köpa terminator, crazu frog och simple minds också. Samt en massa annat avföring som slumpas fram helt utan anledning.

TacomaTrailer
[#53]  Skrivet: 2005-11-03 18:50:38 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 1812 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
JAG SKRATTAR HÖGT OCH LJUDLIGT!, tänkte inte på att refresha...Det är lite roligt att programeraren inte klarat av att associera produkter ordentligt så istället blir det helt random. *Dumdedum didadedum dididum*

OMGWTFBBQ de använder frames Evil laughter of doom

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Lilla jag
[#54]  Skrivet: 2008-02-24 02:54:26 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 23 feb 2008 Inlägg: 280
Av anledning det som...

Jason sket ur sig:
Av de senaste 200 medlemarna som registrerat sig på Boyaheds forum är det bara 1 som kommit över 10 inlägg och det är Erzon på plats nummer 198. (props!)
Med detta vill jag inte mena något om att de som inte skriver inlägg ska kastas ut eller dylikt då detta går emot detta forums sköna och slappa inställning. Det jag istället vill göra är att ställa frågan om varför det blivit så?
De aktiva medlemarna utav idag kan jag räkna på båda handens fingrar:
Haddock, Johabbed, Teaflax, Samael, Grim, TacomaTrailer, Rävdjuret, Hummerbugg, Skurt, Benefactor & ml.
Alla ni ovanstående skriver visserligen ofta väldigt roliga och humorfyllda inlägg men lite färskt blod skulle ju knappast skada.

Inser jag att jag bör presentera mig, innan jag blir som all de som aldrig skriver nått...

Jag börjar med att erkänna att mina erfarenheter när det skriva inlägg i forum är minst sagt begränsande. Det enda inlägg jag någonsin skrivit, var ett om kamomillte (, ett fullständigt relevant inlägg i sitt sammanhang).

I alla fall så vill jag gärna veta alla nybörjar misstag, helst innan jag gör dem så snälla Dude, I need help! mig med att förklara alla roliga knappar...

Så skall jag försöka att skriva några inlägg...

Dubya Shrub
[#55]  Skrivet: 2008-02-25 12:45:28 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 21 apr 2005 Inlägg: 127 Från: Sveriges Framstjärt
Jag är nog inte den allra blygaste i skåpet men det var ändå ett tag sen sist. Tänkte bara komma med en liten irriterad observation. Vintersolbadarna har återvänt. Åtminstone i Lund. Var ute och rände efter föreläsning för att ordna med lunch för nån vecka sen (Widerbergare, plugvärdig inte sant, ni som vet?) och minsann, ligger det inte folk i den ytterst lilla "parken" vid mitt till tänkta lunchställe och suger i sig den lilla sol som vi alla ska dela på. Detta blekfeta, vita maglekamen som blottats förmörkade faanimig hela stan med sitt ljusabsorberande.

Vill dra mig till minnes att detta ämne tidigare varit uppe för diskussion.
Eller sakans det sympatisörer?

TacomaTrailer
[#56]  Skrivet: 2008-02-27 00:02:49 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 19260 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
På tal om ingenting annat kommer snart medlem nummer 3000 att regga sig, orkar inte ens kolla hur stor procent av vår förlängda familj som någonsin yttrar sig.

Välkommen till gänget LJ fössten, mitt tips är att strunta i att dissa aftonbladet och dess krönikörer, bättre är något alla kan hålla med om: G|uds existens, klimatförändringarnas överdrift och idrottens storhet, sen såg jag något om konspirationsteorier som hade diskuterats när jag var borta, där är det bara att slå åt alla håll.

Nog med internskämt, det är bara att posta som en bäver (ok, det var det sista)

Edit: Vad nostalgisk man blev då, kommer någon ihåg "löpsedlar från bibeln". den var Jösses legendarisk. Så legendarisk att man ofrånkomligen kommer bli besviken om man letar upp den.

Edit 2: Glöm det där den är genial
http://forum.boyahed.com/viewtopic.php?t=2722&postdays=0&postorder=asc&highlight=adam+eva+hon+lurade+mig&start=0

Senast ändrad av TacomaTrailer den 2008-02-27 00:25:50, ändrad totalt 2 gånger

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

TacomaTrailer
[#57]  Skrivet: 2008-02-27 00:10:44 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 1863 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
dock=>HÅRDROCK!!! Boyatrend -04 in the hoooooooouse, jag var fan där, full är man också...Godnatt

haddock
[#58]  Skrivet: 2008-02-27 16:48:38 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 13054 Från: Lilltomta
Hah, jag sitter i Singapore och laser lopsedelstraden fran december 2005. De andra pa internetcafet hatar mig for att jag skrattar rakt ut och dricker ol.

Genitalisk.

[#59]  Skrivet: 2008-02-27 18:13:46 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 3613 Från: ett annat håll
-There he is! Haddock, do you remember me? I´m Jasooooon, Jasoooon.
reeemeber, reemember. Your name is haddoooock. Can you say it? Haddoooock.

lamt

[#60]  Skrivet: 2008-02-27 19:52:07 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 24334 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
haddock sket ur sig:
Hah, jag sitter i Singapore och laser lopsedelstraden fran december 2005. De andra pa internetcafet hatar mig for att jag skrattar rakt ut och dricker ol.

Genitalisk.

Så djävla rätt! Var en riktigt odräglig round eye från oss alla här i (nåja)kylan.

Var lite försiktig dock(haddock):

rävdjuret
[#61]  Skrivet: 2008-02-28 04:35:56 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 16269 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
detta är fan tredje gången jag försöker skriva i denna tråden. en gång lckades jag trcka på uppdatera innan jag skicckat min post oc en annan gång så bajsade php:et på mig och gav errror. men nog om det.

hej haddock! och hej ni andra, även Lilla jag. jag kan tyvärr meddela att jag inte kommer delta i fotoaffärstävlingen då mit flyg snart går till annat land. men det är kul att forumet tar fart igen. nästan alla "aktiva" postare jar skrivit i tråden om aftonhoran som jason skapade för ett tag sedan. kul.

-why do black people have so baggy jeans?
-because their knee grows.

skratta nu..

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Blyga innevånare av Boyahed.com träden fram.

Sida 3 av 3
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet