Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Shameless reklampluggning

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2006-01-14 17:13:49 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 2210 Från: Lilltomta
Då allt som görs på boyahed.com och underdomäner sker ideellt från vår sida så uppskattas all form av ekonomisk hjälp för att betala webbhotell och vårt vardagssupande. Detta tar vi upp på doneringssidan som för övrigt inte genererat ett skvatt, trots extrem shameless pluggning i min signatur till idag. Skitsamma, vill folk ge så gör de det, no harm done om inte.

Ett annat sätt att ge och samtidigt få någonting tillbaka (förutom världens bästa internetsajt) skulle kunna vara att beställa ett gratis kontantkort från Comviq som är laddat med 49 spänn och dessutom ger dig fetebra ringkostnader i form av 49öre/min till allt och alla. Så för den som vill ha ett gratis kontantkort är det bara att klicka här för att beställa [Edit: Kortet är fortfarande gratis, men erbjudandet om 49kr ringpott är slut.] och därmed indirekt ge stålers till oss i form av reklamintäkt. OM du har någon sån referrer-blockerare t.ex i Firefox, så stäng av den innan du klickar...

Ni som inte vill beställa, kan med fördel läsa denna artikel om Tuva Novotnys hemliga förlovning eller fortsätta era liv som vanligt och ignorera detta skamlösa förslag.

[#2]  Skrivet: 2006-01-16 16:04:07 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 184 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Hur stora är kostnaderna för sidan varje månad egentligen?
Tänkte donera en slant nu och då vill man ju veta om det är i överkant eller underkant donationen är. Om det bara räcker till en varmkorv efter en hel kvälls kodande är det ju inte så kul, och man vill ju inte känna sig snål heller : /

Jag behöver inga exakta siffror, men är det 50, 500 , 5000 eller 50000 (!!!) spänn i månaden ni lägger ut för att pigga upp vår forumsgråa vardag?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
haddock
[#3]  Skrivet: 2006-01-16 17:41:49 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 8527 Från: Lilltomta
Känn dig inte obligated att donera för att hjälpa oss överleva, så illa är det inte. Hey ladies!

Vi betalar årsvis för själva hotellet faktiskt, men totalt sett under de tre åren vi drivit boyahed.com så har vi pungat ut ca 5-6000kr ur egen ficka och fått tillbaka ca 500kr i reklamintäkter... Egentligen betyder det att vi lika gärna kunnat skita i reklamen som vi haft på sidan under åren, men den har fått ligga kvar i placeholdersyfte och för att en krona är bättre än ingen krona.

Så, ta inte våra uppmaningar att donera eller att skaffa kontantkort som att vi är desperata och inte kommer att överleva om vi inte får in stålers. Kontantkorten förresten, ger oss hela 50kr innan skatt för varje beställning, det var därför jag tyckte det kunde vara värt att nämna då beställaren faktiskt får något tillbaka i form av ett busringningskort, ge-bort-kort eller papperskorgskort.

Det skall också sägas att vi faktiskt blir lite rörda om det är någon som gillar det vi gör såpass mycket att de är villiga att skänka en krona/hundra kronor/en miljard kornor av sina surt förvärvade slantar till oss. Faktiskt. Hasselhoff cries while raping Germany

Edit: Forumet kommer för övrigt inte vara så grått länge till! Både forumet och BRLN kommer att få feta upplyft inom kort.

[#4]  Skrivet: 2006-01-16 18:15:41 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 5891 Från: alla människors kollektiva tänkande.
haddock sket ur sig:
Känn dig inte obligated att donera för att hjälpa oss överleva, så illa är det inte. Hey ladies!

Jag har tänkt donera ganska länge nu, men har aldrig kännt att jag har haft tillräckligt mycket pengar (behöver eget knark och egen sprit), men nu blev det ganska lite räkningar den här månaden och ett par stor stark kan jag undvika for a good cause.

GRiM
[#5]  Skrivet: 2006-01-16 21:36:28 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 39399 Från: någonstans där jag var.
Kan man köpa en undertitel? Anledningen att jag frågar är att en kompis till mig undrar. Han säger att det vore fedt.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Samael
[#6]  Skrivet: 2006-01-16 23:51:36 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 13670 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Fan, jag har ju en gratis cutsom title att utnyttja. Fan, nu när jag är lite måndagsfuller på koff och southern comfort (GAY!!=!!) så vore det najs med undertiteln "Knulldrutt". Funkar det, gott folk? Är det COOLT och NYSKAPANDE?

NEJ! : (

Skurt
[#7]  Skrivet: 2006-01-17 00:17:53 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 41356 Från: Lunnagår
GRiM sket ur sig:
Kan man köpa en undertitel? Anledningen att jag frågar är att en kompis till mig undrar. Han säger att det vore fedt.

Det är alltid "en kompis" som frågar och inte än själv, det skulle man aldrig våga ju Evil laughter of doom

Knulldrutt är ju utmärkt!

Senast ändrad av Skurt den 2006-01-17 01:24:01, ändrad totalt 1 gång

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Teaflax
[#8]  Skrivet: 2006-01-17 01:08:28 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 8798 Från: Katrineholm, bitch
Samael den Magnifike sket ur sig:
koff och southern comfort

Jag skulle hellre slå nåt hårt i huvudet för att bli yr.

Samael
[#9]  Skrivet: 2006-01-17 08:06:20 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 25186 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Teaflax sket ur sig:
Samael den Magnifike den Magnifike sket ur sig:
koff och southern comfort

Jag skulle hellre slå nåt hårt i huvudet för att bli yr.

Southern kan man ju hoppa över kanske, men en bärs är en bärs. För fan.

haddock
[#10]  Skrivet: 2006-01-17 14:18:36 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 27951 Från: Lilltomta
Jag fick mitt kontantkort idag! Galet nog så var det ett 0704-nummer! Trodde att det skulle bli ett 0768-nummer eller var de nu fortsätter att pumpa ut nummer. Men, det är klart, så många som har mobiltelefon idag och som skaffar nytt nummer vid varje mobiltelefonbyte så är det väl inte så kväsigt om gamla 070-nummer börjar återanvändas. Numret jag fick var till och med ganska enkelt att komma ihåg. Impressive. Så nu vet ni.

[#11]  Skrivet: 2006-01-17 15:12:45 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 21944 Från: Lunnagår
Vill gärna skänka till er.. befinner mig dock i ett finansiellt vakum just nu.. Beror på att ett visst norskt flygbolag lurat mig på en del pengar.. Dom jävlarna. Får ge er lite senare..
Tänkte skriva upp mig på comviq-grejen, men varför ska jag ha ett nytt kontantkort egentligen, och dessutom så är comviq det dyraste kontantkort som existerat i världshistorien.

Senast ändrad av Skurt den 2006-01-17 17:03:19, ändrad totalt 2 gånger

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
haddock
[#12]  Skrivet: 2006-01-17 15:31:46 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 2368 Från: Lilltomta
Trådarna på detta forum har en förmåga att spåra ur... men please, håll er till topic.

[#13]  Skrivet: 2006-01-18 00:21:22 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 20936 Från: någonstans där jag var.
Skurt sket ur sig:
...dessutom så är comviq det dyraste kontantkort som existerat i världshistorien.

nej.

haddock
[#14]  Skrivet: 2006-01-18 01:17:29 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 16002 Från: Lilltomta
Skurt sket ur sig:
Tänkte skriva upp mig på comviq-grejen, men varför ska jag ha ett nytt kontantkort egentligen, och dessutom så är comviq det dyraste kontantkort som existerat i världshistorien.

49öre/min till alla operatörer? Det är väl det billigaste kontantkortet på marknaden, så vitt jag vet. Sen kan du ju faktiskt ge bort kortet, slänga det eller tapetsera din vägg med det - då får du vips Sveriges billigaste vägg!

[#15]  Skrivet: 2006-01-18 21:34:07 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 14846 Från: någonstans där jag var.
där ser man.

We are sorry, we are experiencing temporary difficulties. Please try again later. If this error occurred while making a payment, avoid duplicate payments by checking your Account Overview before resending a payment.

Message 3005

Tänkte betala haddock för en skön kväll, men så var donator-sidan trasig, attans.

100kr trots att jag inte har något studielån eller arbetar. Vad kan då inte ni arbetare göra?

haddock
[#16]  Skrivet: 2006-01-18 22:00:20 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 28898 Från: Lilltomta
GRiM sket ur sig:
där ser man.

We are sorry, we are experiencing temporary difficulties. Please try again later. If this error occurred while making a payment, avoid duplicate payments by checking your Account Overview before resending a payment.

Message 3005

Men, what tha fawk?! Damnit, PayPal! Det var ju lite synd. Vi tackar för den monetära kärleksförklaringen, och får helt enkelt be dig försöka igen lite senare...!

[#17]  Skrivet: 2006-01-18 22:08:16 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 48053 Från: alla människors kollektiva tänkande.
GRiM sket ur sig:
100kr trots att jag inte har något studielån eller arbetar. Vad kan då inte ni arbetare göra?

Bah, typiskt djävla underklassbeteende.
"Kolla på mig, jag skänker en tredjedel av vad jag har, 50 kr, då kan ju du skänka en tredjedel av vad du har, 350 000. Det tycker jag låter rättvist. 33% är ju alltid 33% eller hur?" : D

Jag skänker efter förmåga, vet inte hur mycket det blir ännu då jag inte fått något lönebesked.

Samael
[#18]  Skrivet: 2006-01-26 18:21:54 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 26512 Från: alla människors kollektiva tänkande.
*donerat*

Och med detta vill jag inte säga att jag varit duktig och mutat STYRELSEN, utan även vilja veta så att stålarna kom till rätt plats. bara så att man inte dumpade pengarna rakt i sjön istället för framtida lämplig bar.

Skurt
[#19]  Skrivet: 2006-01-26 18:55:26 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 53453 Från: Lunnagår
Själv kommer jag att öronmärka min framtida donation till inköp av 3,5WTF OMG LOL OMG WTF ROFL OMG KTHX?r av "lämpligt märke" (dvs inte Spendrups).. Man vill ju att saker skall gå rätt till.

ml
[#20]  Skrivet: 2006-01-27 11:43:41 Citera
Generaldirektör
Regdatum: 15 nov 2004 Inlägg: 1348
slängde in en 10 Euro idag! Känner mig fredagssnäll
och min karma är starkaren än någonsin! =)

Hump, hump, unf, unf!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Shameless reklampluggning

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet