Forumindex

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Den stora ensamhetstråden

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Samael
[#26]  Skrivet: 2006-02-04 18:53:07 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 5965 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Det borde ju kunna funka att skapa det, men den här tråden har ju liksom blivit det på sätt och vis. Man kommer in hit vid 5-tiden på morgonen och är fuller och sprider lite kärlek eller hat, sen ramlar man sönder.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Teaflax
[#27]  Skrivet: 2006-02-04 22:22:51 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 13747 Från: Katrineholm, bitch
Fördelen med att bo ute i skogen: man måste sova över hos folk när man är inne i storstaden och super, och då kan man ju inte gärna sätta sig och posta fyllebabbel på deras dator klockan fyra på morgonen.

Jag var dräng igår, men måde rätt bra i morse. Vilket inte alls hindrade mig från att hälla i mig tre Cobra som "återställare" på India Palace i Sumpan.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#28]  Skrivet: 2006-02-05 03:50:31 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 26232 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Shit, sitter ensam och full, inget patricia den här gången dock. 2 fylleslag avklarade för den här helgen. Nu är det bara superbowlfesten imorgon och jag kan återgå till ett förhållandevis värdigt åldrande.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Samael
[#29]  Skrivet: 2006-02-24 21:43:31 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 368 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Ska visserligen iväg snart, men för tillfället sitter jag här ensam och dricker öl och poppar soundtracket till Napoleon Dynamite. Fan så kväsigt. : /

Skurt
[#30]  Skrivet: 2006-02-24 22:32:17 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 14179 Från: Lunnagår
Samael sket ur sig:
Ska visserligen iväg snart, men för tillfället sitter jag här ensam och dricker öl och poppar soundtracket till Napoleon Dynamite. Fan så kväsigt. : /

Vad gott!. Dom låtarna i den filmen är fede-coola. Själv bakissuper jag.. det var en riktig fest-torsdag igår alltså. varför går folk inte ut oftare på veckodagarna? Mumma ju Hey ladies!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
rävdjuret
[#31]  Skrivet: 2006-02-25 05:58:49 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 13311 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
Skurt sket ur sig:
varför går folk inte ut oftare på veckodagarna? Mumma ju Hey ladies!
jag är, förra veckan onsdag torsdag och fredag. denna veckan har det iofs bara blivit lite bira och bastu i tisdags men utgång idag fredag. varför leva sitt liv efter veckodagarna när man inte har ett jobb som ligger på vardagar mån-fre?

oj, nu skall jag upp om 4 timmar för att styra massa grejjer kl 09 och sen jobba hela natten. stressrelaterade åkommor anyone?

rävdjuret
[#32]  Skrivet: 2006-02-25 10:26:35 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 1355 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
wakey pakey, up up and away. time to go to work.

jag vill kunna skicka ut ett inlägg med en jobbig blinkande flash och en ringsignal som väcker alla, oavsett om de har datorn på eller inte. kan du fixa det nu, haddock?

för att inte deraila tråden så påminner jag att den handlar om ensamhet. vilket jag lyckligtvis inte kännt på ett bra tag.

VAKNA! VAKNA! VAKNA!

TacomaTrailer
[#33]  Skrivet: 2006-03-02 16:24:06 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 16568 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala

Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

rävdjuret
[#34]  Skrivet: 2006-03-02 16:35:05 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 12423 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
^^ det där är att vara ensam! har aldrig varit här utan att det är minst 1 gäst som lurkar runt.

Skurt
[#35]  Skrivet: 2006-03-02 17:43:09 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 16880 Från: Lunnagår
So ronrery.. I'm a ritter rornery.. poor rittre me...

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
haddock
[#36]  Skrivet: 2006-03-02 17:51:04 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 10106 Från: Lilltomta
TacomaTrailer sket ur sig:
LONELY.jpg

Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany Hasselhoff cries while raping Germany

Sådär brukar det jämt se ut på nätterna när jag sitter och kodar eller inte kan sova. Remeber kids: it's DOWN THE ROAD, not across the street...

[#37]  Skrivet: 2006-04-14 02:01:30 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 7520 Från: westeroze
Bumpar ensamhetstråden i min ensamhet.

Hata påsken, har värsta ångesten att nån snorunge ska ringa på typ 9 imorgon och tigga godis. Det är långfredan för fan, dan är helig, en hel dag tillägnad att sova och deppa bort, och jag kommer fan inte sätta på mig byxor för eran skull!

Är det meningen att jag ska köpa hem godis extra för att byta emot era "fina" påskkort? Ringde på några kärringar idag, "tyvärr har jag inget att ge", arg blick ifrån morsan med värsta indrivaruppsynen. Jag har inget godis här för i helvete, och jag kommer fan inte ge russin och frukt som nån djävla pingstvän, eller lägga en hundring och be om växel.

Fick iallafall en påskhälsning, annars brukar de bara stå tysta utan att änns önska glad påsk och sträcka fram sina godispåsar som några djävla tiggarungar, hatar sånt, blir nästan förbannad på dem.
Klassikern är ju att ta en näve, säga tack och smälla ingen dörren. Evil laughter of doom

Såvahettere... nä nu vet man omöjligt när de kommer, så även om man har godis så kan man ge sig fan på att få besök på söndagan, eller måndan t.o.m, när godiset är slut sedan länge.
Ska fan sätta upp en "Inga påskkärringar, tack!" skylt på dörren.

Det här känns ju värt att posta, men ännu mer ovärt att inte posta nu när ja skrivit skiten. Påsken suger, ensamhet äger, stör mig inte!

(Ska på påskmiddag på lördag så oroa er inte, jag är ingen cynisk eremit som gömmer mig på helgdagarna och sitter uppe alldeless för länge och skriver värdelösa inlägg på mindre nogräknade forumsidor.)

[#38]  Skrivet: 2008-04-05 03:43:08 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 29822 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Slå mig, sparka mig, stånga mig GÖR NÅGONTING!!!!!!

Detta är fan den bästa tråden någonsin, varför lämna den i detta läge? o-bumpad och innehållsfylld?

Satan vad packad man är, ber om ursäkt...

Skurt
[#39]  Skrivet: 2008-04-08 10:57:59 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 15192 Från: Lunnagår
Hummer Bugg sket ur sig:

(Ska på påskmiddag på lördag så oroa er inte, jag är ingen cynisk eremit som gömmer mig på helgdagarna och sitter uppe alldeless för länge och skriver värdelösa inlägg på mindre nogräknade forumsidor.)

Eftersom jag själv är ateist tycker jag det känns lite hyckligt att fira påsk, (lyckades undvika det i år genom att arbeta utomlands).
Däremot tycker jag påskfirande är trevligt.. så jag tänkte starta en egen högtid nästa år:
Judasfesten! Man firar kristus underlag, judas iskariots minne och hela världens sell-outs och ger barnen 30 chokladpenningar var - medans de vuxna får guld!
På engelska heter det Judas Feast!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Den stora ensamhetstråden

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet