Forumindex

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  hahah mongo i en burk med fléiskäse [tråden för fylleinlägg]

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
rävdjuret
[#1]  Skrivet: 2006-01-20 04:58:39 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 18536 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
hurra. när jag cyklade hem ikvällnatt så hadfe jag en dialog (monoolog?) med mig själv den handklade om en igelkott som va ledsen på Leif GW Persson för att fden hade fått tagga istället för päls och därför frös något olidligt. allt utspelade sig på görbred skdånska, mestadels för jag hasde träffat en tjej som jag diskuterade dialekt med. "vaffö sha jeag ha taggar när alla andra djouren har vama pälsar. de blåser så kalt om ryggen när vinden viner genom taaggarna". det blev pinsamt vid ett tillfäölle näör jag cykladwe flörbi en person (kille/tjej?) medans jag talade högt om en djävla igelkott. det forstsatte senaremed att igelkotten började använda olika sorters balsam när den duschade (sch - schema, schlecht) för att mjuka upp taggarna och på så sätt höja temperatujren närmast kroppen. sen komm ett marsvin och vasr görmallig för sin päls. så kom jag på att om man rakade ett marsvin och limmade på tandpetare så såg den exakt ut som en igelkott. tänk om man cyklade på en igelkott, hade man fått punka då? en kompis berättade en gång om när han cyklade över/på en duva. han cyklade på en smal gata och skulle svänga längre fram. men där satt en duva. han sa att han inte menade att cykla över duvan men den satt bara kvar så han klippte den med båda hjulen. tjunk, tjunk. nu har mina chilinötter tagit slut. "jeag shall transpalere haar från ett marsvin till min ruygg så jeag slipper dette ståhej med spets som stcker ut från ruggen". sen tänkte jag anställa massa igelkotar för att hyera ut vid fester som hourduörvshållare. kan nog bli en saftig slant. 40 hurdörvs per igelkott och cirka 400 huordörvs. kanske man skulleta 100 bagis per igelkott, det är ändå 1000 pesetas per kväll. sen när man har sammanstält sig harem med uigelkottar kan man dra sig tillbaka. sen kom jag hem, ytterdörren var låst.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
erzon
[#2]  Skrivet: 2006-01-20 08:54:59 Citera
Svettfläck
Regdatum: 11 sep 2005 Inlägg: 793 Från: THE INTERNET!!!1
Jag har en blå cykel.

EDIT: Den är gammal.

haddock
[#3]  Skrivet: 2006-01-20 09:50:42 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 29372 Från: Lilltomta
Haha. You gotta love being drunk (or perhaps high?)

[#4]  Skrivet: 2006-01-20 10:57:04 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 32587 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Så här ska fylla skrivas. Skönt att du har lagt in små tankegångar i det hela också ( t ex duschen), man känner verkligen igen sig.

Och jag skrattade högt när jag såg hela hors'doeuvres-planen (samt stavningen på Hors'doeuvres).

9,5/10 poäng.
Varför inte 10? Inte tillräckligt många grammatiska fel.
Varför 9,5 istället för 9? För ordet "ikvällnatt".

Edit: Nej fan, jag höjer den till en fullpottare. Jag tog inte in betraktelsen "Topic" till vad tråden faktiskt handlade om i mitt omdöme.

Underbart. Sådär full ska jag bli på lördag, sen ska jag komma in hit och skriva nåt dumt. Tror jag.

Samael
[#5]  Skrivet: 2006-01-20 11:17:46 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 24026 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Pris: mongo i en fleischkäse (utan burk).

GRiM
[#6]  Skrivet: 2006-01-20 17:59:24 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 111916 Från: någonstans där jag var.

Fleischkäse. Totalt äg.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
FredrikAndersson
[#7]  Skrivet: 2006-01-20 20:15:23 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 19 dec 2004 Inlägg: 1638 Från: Uppsala
rävdjuret sket ur sig:
anställa massa igelkotar för att hyera ut vid fester som hourduörvshållare. kan nog bli en saftig slant.

Jag fann ovanstående humoristiskt i överkant.

Skurt
[#8]  Skrivet: 2006-01-20 20:32:46 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 37698 Från: Lunnagår
Dummaste grejer jag gjort på internet på fyllan top tre:
1. mailat riktigt dumma mail till ex-flickvän jag precis gjort slut med. (ångest!)
2. hotat och förolämpat agressiva idiotnazister med andra människors lunarstormkonton.
3. laddat hem national threasure..

Senast ändrad av Skurt den 2006-01-21 13:17:10, ändrad totalt 1 gång

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Samael
[#9]  Skrivet: 2006-01-20 23:15:13 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 7125 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Skurt sket ur sig:
1. mailat riktigt dumma mail till ex-flickvän jag precis gjort slut med. (ångest!)

"Hej jag älskar fortfarande dig! pussepussepuss, kan vi inte försöka igen?" eller "Fan vad jag avskyr dig, fan va skönt att jag dumpade dig!"?

Dummaste saker, topp 5:

1. Att jag, när jag vaknade upp och hade en röd jacka som inte var min över axlarna sa "Närå, jag klarar mig hem själv. Det här är min buss!" till, som det visade sig vara, ambulanspersonalen efter att jag hade svimmat och ramlat baklänges med huvudet rakt ner i betongen. Jag åkte samma buss både hit och dit, sovandes, för att sedan vakna när busschauffören sa "Åfan, var det en kvar!" när vi kommit till bussgaraget.
Dagen efter vaknade jag upp med en avlång bula längs hela bakhuvudet och en lättare hjärnskakning.

2. Överskattade mitt balsanssinne i en rulltrappa när det var ca 10 meter kvar. Krasch. Har fortfarande rivmärken på benet och lite i ansiktet efter den taggade kanten.

3. Upptäckte att sista bussen hade gått, så jag snodde en olåst cykel som bara stod där, som ditställd för mig. Men det var punka på skiten så att resan hem gick till en början djävulskt långsamt och trögt, tills jag kom till en backe där det gick förjävla fort och strax efteråt avslutades cykelresan mot ett träd.

4. Blivit övertalad att åka hem utan byxor. Ingen större fara egentligen, men det var mitt i vintern och jag fick problem. Dessutom var jag alldeles ensam efter konversationen
"Men du kan väl inte mena att du ska åka hem med byxor på dig?"
"Näe det ska jag inte!". Men det är ett ganska kul minne nu, dock.

5. Följde med en dam hem. Utan att avslöja för mycket var jag för ung, hon för gammal och jag för naiv. Mycket mobbning av kompisar efter den kvällen.

rävdjuret
[#10]  Skrivet: 2006-01-21 08:31:09 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 26622 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
min topp5lista går inte att presentera så här under ögat av lagen och med risk för att folk som känner mig ser den..

men jag kan ju delge att torsdagen var riktigt lyckad fram tills jag hittade min dator vid fyratiden på natten. fredagen var dock totalt haveri. (AKT 1) börjar med att jag har ett mål; jag skall köpa en viss sladd. kilar ner till bilen och chockas när jag öppnar dörren och hör att stereon står på full rulle och har gjort så i 1 dygn. kastar mig på offknappen och ber en bön till killen i ps-tråden. men när jag vrider om tändningen är det stendött. nåväl, ringer en kung som alltid ställer upp. han letar upp startkablar och tar sin bil till min. vi löser allt som de vana bilmekaniker vi är.. =/
(AKT 2) jag rullar iväg för att köpa den satans kabeln, hinner 200 m innan telefonen ringer. det är kungen som vars bil precis har gått sönder. får köra tillbaka och pilla lite här och där på en bil som bara går på 1 cylinder. ytterligare ett problem avklarat. jag vill dock inte stänga av min bil utanför butiken så vi beslutar att vi kör hem till honom, lämnar bilen igång och jag tar hans till butiken.
(AKT 3) dagen som börjar med idel fuckups (och jag måste nämna at jag hade en baksmälla som levlade ner mig totalt) verkar nu flyta på när det visar sig att det inte är någon kö på affären. köper lite grejjer och beger mig raskt till bilen för att få nästa pungspark, jag har tappat bort polarens bilnyckel i snön. får stå där i gatan och stirra medans jag nästan faller ihop av utmattning. ringer för att kolla om han har en reservnyckel, så är fallet och vi löser allt lite snyggt med att han tar min bil ner med ny nyckel till mig.
(AKT 4) väl på rätt ställe börjar vi styra upp det vi skall fixa. jag tar fram sladden för att koppla om pinsen. skall precis sätta tången i kabeln när jag tittar på kassaapparaten som skall programeras. DET ÄR EN HONA/HONA-KABEL JAG HAR KÖPT MEN DET SKULLE VARA EN HANE/HANE!! misär, ridå!

efter allt detta avföring och mer därtill sätter jag mig i en väktarbil och jobbar 13 timmar. fick även ett slagskott rakt innanför brästvårtan när jag dömde en match i torsdags. och vad hade jag som skydd, tre lager tyg. hurra för att man i alla fall har tur med kärleken.. not.

Samael
[#11]  Skrivet: 2006-01-21 12:44:14 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 3976 Från: alla människors kollektiva tänkande.
*applåd och skrivierier i tidningarna*

Skurt
[#12]  Skrivet: 2006-01-21 13:50:18 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 0 Från: Lunnagår
Kungen? Som i Carl XVI Gustaf?

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Syltnacke
[#13]  Skrivet: 2006-01-21 14:44:33 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 1870 Från: Toppen på sidan
Kungen är erkänt bilintresserad.

Skurt
[#14]  Skrivet: 2006-01-21 17:08:22 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 844 Från: Lunnagår
DUMMASTE grejen jag gjort på fyllan överhuvudtaget:

Min kompis K bodde i ett stort hus med flera lägenheter i det. Rakt under honom så bodde hans lite senildementa mormor medans han bor på andra våningen. Jag var iaf på fest där en gång började dricka som en idiot innan jag sticker på festen hos K..
Så här såg händesleförloppet för denna katastrof till kväll ut:
Kommer dit med taxi med ett par polare som precis som jag är extremt packade redan direkt när jag kommer in. Yrar runt och hälsar på folk, snackar extremt mycket avföring.. Går runt i K:s hus (första gången jag var där).. Jag går ut och röker med någon och går sen in ensam igen. Vad jag inte märker så går jag rakt in i min kompis K:s mormors lägenhet. Jag förstår inte detta och yrar om varför allt ser så annorlunda ut och vart allt folk tagit vägen. Går runt i lägenheten, snubblar in på toaletten för att pissa.
Går ut och undersöker antikviteterna som finns i huset och hittar inte ut. Kommer in i något slags kök och där står min kompis mormor och ser aldelles vettskrämd ut, det ser ut som ett spöke, rakt där i mörkret..
Jag blir extremt rädd och springer mot närmsta dörr som tur leder till ett annat rum som tur leder till dörren ut till korridoren. Går sen upp till K:s lägenhet och snackar med folk, här tar mitt minne slut, men vittnesuppgifter uppger följande rekonstruktion dagen efter:
1. Jag snackar oförstårbart och snubblar på stolar och välter ett bord och ölburkarna på det. Kan knappt gå.
2. hamnar till slut i en soffa där det finns ett gäng tjejer. fortsätter att dricka.
3. Tjejgänget drar från festen och jag hamnar kvar i soffan och däckar totalt.
4. En kille som har ett rykte om att vara värsting av sig kommer till festen och upptäcker att jag har däckat. Han bygger en hög med ölburkar på mig och begraver mej med ölburkar. Detta eggar upp ett helt crowd med trakasserare (kände inte någon av idioterna) som häller öl och äcklig hudkräm och ritar på mig med tuschpenna / bygger ölburkslott och kuddhus på mig.

Minns sen att jag blir indragen av min kompis K i ett rum med en säng. Spmnar helt och hållet där inne.
Vaknar sen vid 11 tiden nästan ovetande om vart jag är men är extremt illamående. Går upp för att gå på toa. Ser i spegeln att jag har ord klottrade över hela huvudet.. Bla: "Sug åderpåk" "heil hitler" och ett hakkors. Samt en hel drös rött tuschpennskladd över överkroppen. Vilken kväll!

Sen har man gjort en djävla massa andra idiotgrejer under alkoholens verkan, men det krävs att jag skriver en hel bok att berätta om dom Hey ladies! Även om jag brukar vara ganska lugn på fyllan egentligen,

rävdjuret
[#15]  Skrivet: 2006-02-18 04:34:26 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 2760 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
requestar härmed en tråd som är döljd för vanliga users där jag kan ranta fritt om mina haverin på uteställen! fast det kanske är denna tråden det..

howanyways, denna natten är för fraktionerad för att ens börja beskriva. den hade ups and downs. anledningen till att jag lättar mitt hjärta är att jag inte vet vad jag skall känna. hade en kanonstart och lärde känna riktigt mysiga flickor, det fortsatte uppåt för att sen såga mig vid anklarna. sen upp (mmm, härlig rumpa) och ner. så fortsatte det för att sluta med hångel i entrén. men saken är den att det mest känndes som sympatihångel, vet inte om jag är intresserad av den tjejen. kanske jag som är känslokall.

vill helst bara gå och lägga mig för att låta tankarna ta sin flykt någon annan vart. men det blir nog att se avsnitt 14 av lost.

misär.

disclaimer: alla normalt funtade kan totalt bortse från denna post

GRiM
[#16]  Skrivet: 2006-02-18 05:44:22 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 51390 Från: någonstans där jag var.
rävdjuret sket ur sig:
disclaimer: alla normalt funtade kan totalt bortse från denna post

Jobbigt att du satte disclaimern efter all text. Lite moment 22 när jag läser din text för att sen inse att jag inte borde det ifall jag vill kunna kalla mig nnormal med dina värderingar. åååååååh.. nu är jag så där förvirrad igen.

rävdjuret
[#17]  Skrivet: 2006-04-02 01:13:18 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 87754 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
hurra"!!!!! nytt avsnitt i denna följetång (som i havstång). (ingen som känmner igensig får ta illa upp) vaknade ev ett sms som bad om en promenad och fika, av en strålande fin tjej. var laddad på att ta dejtandet till nästa nivå, men fick klyschan 'kan vi inte bara vara vänner' istället. misär och hela dagen var kaput. tills man träffade kompisar som var laddeade för dunderfest, och visst fan belv man laddad själv. nåväl, 5 öl, 3 drinkar, 5shot och lite vin så var förfest4en avklarad. nu var det barrrunda på stan som gällde. (hann med ice age 2 på bio innan, den sög hästballe). haha jag körde bil idag trots att jag varit dyngfull eller bakfull hela dagen. en sväng in på svartklubben med lite folk fick oss att dra vidare mot ställen närmare city (i ludn that is). oj nu har jkag spillt fil på mitt skrivbord, äter start med fil. wahtevva, har en gammal 500sedel som vi kommit överrens om att försöka betala med, köper 2 öl och känner mig kunglig som placerat 500hundra obrukbara pesetas i någon annans kassa. men nu skall min värld ställas på ända. tar några steg mot mina vänner och helt plötsligt har någon byggt in enn trappa som jag fuckar upp min vrist på. stukar foten något helt ofattbart och ridån går ner. 1 ställe var allt jag hann med i stan, fick ringa en securitasbil som var ute och snurrade för att få skjuts hem. satt i 10 minuter med is (beställd i baren) runt vristen. haveri och allt sådant där. det värsta (bortsätt från att jag nog inte kommer kunna jobab på måndag) är att mitt posse fortfarande är ute och festar. no dance for me this day, oj lite english så här på slutet.

och som avslutning ett utsago av en annan göteborgare när en tredje manlig person (men skäggstubb) äter banan: du har ju så mycket ansiktshår så man tror man tittar på en porrfilm, man blir ju lite småpilsk.

BOHICA!!

edit, glömde bilden på min fuckedup fot:

och ja, jag har silvertejp på hälen pga skoskav.

TacomaTrailer
[#18]  Skrivet: 2006-04-02 10:02:23 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 12426 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Shit man, du bräckte mig helt på anekdot-fronten. Hade dock en perfekt lödrag fram till detta nu (10am) när jag insåg att formel uno inte visas förrän 14:00(!!!!!!) vaknade i en för mig okänd persons längenhet, det visade sig att jag tuppat av i innehavarens säng och han ville sova lite också. Så ner till kontoret där en kollega väntade efter att ha fått stryk nere vid t-banan av ngt latino. Varefter jag tajmade 7-sleven -> T-banan-> konsum -> bussen helt perfekt för att anlända vid mitt kära älvsjö runt 10-snåret. En rätt bra kväll men jämfört med din är jag helt pwned! Grattis din jävel, hoppas fossen läker!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Skurt
[#19]  Skrivet: 2006-04-02 14:06:16 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 10465 Från: Lunnagår
Hmm.. då får jag delge min "galna" och "tokiga" gårdagsanektdot:
Jag går upp 7 och sen drar in till stan och gör högskoleprovet.
Är färdig kl. 16:30
Åker hem med buss.
chillar ett långt tag, min kompis johan kommer, lagar biff teriyaki.
vi käkar, sen dricker vi öl och glor på tv. Det går bara avföring på tv som "en prins i new york" så vi drar och hyr någon film.
Ser på "Batman Begins"
Sen så sticker Johan hem, för han är jävulusiskt trött.
Sen proddar jag lite musik. Somnar

Fan vad jag hade en "lite crazy" helg.. verkligen craaazy. Evil laughter of doom

rävdjuret
[#20]  Skrivet: 2006-04-03 14:21:33 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 4053 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
jo det var ju en mycket givande lördag man hade..

foten värkte något katastrofalt dagen efter, så smärta och bakfylla var vad jag hade att vakna upp till. detta löste sig dock genom att jag skapat ett förråd med massa voltaren och panocod från alla gånger jag dragit sönder mina knän. lite antiinflamatoriskt starka preparat senare var jag nästan en människa igen.

nåväl, nu är det jobb i 2 dagar så vi får se när nästa del i denna miserabla serie kommer. (kanske på onsdag, då är det utgång som gäller. eller torsdag, inte omöjligt det blir fest då också)'

edit: tack lee

Senast ändrad av rävdjuret den 2006-04-04 17:29:07, ändrad totalt 1 gång

Lee
[#21]  Skrivet: 2006-04-03 20:38:33 Citera
Svettfläck
Regdatum: 25 jun 2005 Inlägg: 1270 Från: Finland
rävdjuret sket ur sig:
edit: är det ngn som sitter och lurar på en invite till gmail så är jag intresserad av den =/

Visst, skicka ett PM med din nuvarande email så fixar jag invite.

haddock
[#22]  Skrivet: 2006-04-08 03:56:01 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 32215 Från: Lilltomta
Jag kom precis hem efter en oerhört bisarr stint av nostalgi. Jag och mina vännre var uppe på tha muthafucking kår där det kostar en tjuga per bier o.s.v. Efterfest i våra gamla hemvister på britsen. Fruktansvärt tråkigt. Rökrummet blir vår hemvist och därinne sitter en tysk brud och tjatar om att jag är "posh" för att jag stryker mina skjortor innan jag tar på mig dem. I tyskland är det tydligen fuckin' a att ha skjortor som hängt ostrykna sedan mitten på förtiotalet.

Efter nån timmes korvfest så inser vi att våra gamla domäner inte går att förstöra eftersom tillgången till dem är låst. Men, i jakten på nostalgihämnd så stöter vi på något än bättre: en hel korridor fylld med cyklar. Olåsta sådana. djävla idioter. Jag avråder mina vänner från att stjäla moutainbiken med dämpare medan jag själv leder en blå damcykel mot friheten. Jag rushar med cykeldjäveln mot bättre mönster och det visar sig efter ett par sekunder att jag var på väg åt ett helt annat håll än jag trodde. I vilket fall så tycker jag att marken ser tillräckligt torr ut för att cykla på, men tydligen kan man underskatta effekten av underkylt regn.

Mina händer fikck sig en törn, men blodet lyste med sin livsgivande frånvaro. Slutresultatet var iaf att jag snodde en olåst cykel. Och det är fan inte oförtjänt - min senaste stulna cykel som jag lämnade olåst överallt blev till slut stulen. Lämnade även denna olåst, denna gång dock på min egen gård. Försvinner den så vet jag att det är någon av mina hatiska och fula grannar som snott den, och då är jag fan redo med tegelstenarna.

[#23]  Skrivet: 2006-04-08 14:10:52 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 28994 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Stryker du dina skjortor? HOOOOOOOOOOOOOMMMMOOOOOOOO!!!!1!

Fan vad jag är uttråkad..... Dance, fish, Dance!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

rävdjuret
[#24]  Skrivet: 2006-04-21 05:41:42 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 7789 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
tjo bre. som är mitt nya call sign. tyvärr (eller inte) så kommer jag inte från rosengård så jag får inte säga tjo bre på riktigt. dock har jag en bror som jag nbrukar säga tjo bre till, fär han är ju fakltiskt min bror.

anywhatevva. det jag främst vill säga 'är; "lyssna på dizzee rascal" för det gjorde jag för 10 minutars sen., men sen läste jag musik/festivsal/fylle-tråden och så spelades ny musik i lurarna och då ville jag tippsa om den musioken. så det kanske är så att musik man gillar och har i lurarna när man är full låter bättre än när masn är nykter. är nästan helt lyrisk över musiken som strömmar in i mina örvon.

shit that last stycke. har snart tryck i mig ett helt paket eldorado choclate chip cookies (oj nu är det fjärde världen i lurarna) och kommer nog bli en riktig fetis. för någon brud får man ju inte (tänker inte säga vad tjejen man dejtade senast sade). aha, paranterser paarantes. haha, JAG SKRATTAR HÖGT OCH LJUDLIGT! at erik nelson som spillde en öl i tangentbordet till datorn i djbåset så nu kommer det fyra bokstäver för vasrje tangent man trycker ner. får nog döda honom eller få honom att köpa nyttt tangerntbord.

har ni tänmkt på att i skåne säger de inte 'honom' eller 'henne' de säger bara 'han' och 'hon'. som nbär man lirar hjockey och tränaren ropar 'hjälp han' så funderar man på att åka fram och säga att det heter 'hjälp honom'. och så är det i alla situationer. men det kanske är ett steg fram i språket att koncentrera pronomen till bara ett fåtal.

och just det, jag söp bort min hooddie ikväll. fick cykla hem i bara tshirten. var en triple five soul som kostar ca 900 bagis så lite surt är det. och jkag hatr inte märkt mina kläder sedan man gick i dagis så dert är flux om den dyker upp på rätt ställe.

vafan, läser du fortfarnde? du är ju inte frisk i hjavvet!!

Samael
[#25]  Skrivet: 2006-04-21 11:10:20 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 44739 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Rävdjuret.. Kan inte du bli fuller oftare?

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  hahah mongo i en burk med fléiskäse [tråden för fylleinlägg]

Sida 1 av 3
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet